در حاشیه ترور حاج محسن فخری زاده “دانشمند اتمی”

در حاشیه ترور حاج محسن فخری زاده “دانشمند اتمی” ، “قاسم سلیمانی دوم” و “اوپنهایمر ایران”!

در خبرها آمده که یک پاسدار رژیم اسلامی بنام حاج فخری زاده در مسیرش به مراکز نظامی حومه تهران مورد جمله تروریستی قرار گرفته و بعد نفله شدن مفتخر به القابی مثل دانشمند اتمی و اوپنهایمر ایران و قاسم سلیمانی دوم ارتقاع مقام یافته و در حال حاضر در بهشت مشفول عیش و نوشست!

من اساسا بخیل یا حسود نیستم و امیدوارم همه رهبران رژیم اسلامی به او بپیوندند منتهی مخالف سر سخت ترور و مجازات اعدام هستم دلیلش هم اینست که وقتی اینگونه جانوران ترور شوند و اعدام راه باز است برای کشتار ازادیخواهان و این را تاریخ ثابت کرده.لذا خواهان بستن این مسیرها هستم و خواهان محاکمه بین المللی همه این اراذل .

متعاقب انتشار خبر ترور این پاسدار که متعلق به پایه گذاران  تروریزم دولتی اسلامی در ایرانست، رژیم اسلامی اعلم کرد که خیلی عصبانی است و بدجوری انتقام خواهد گرفت! از امریکا و غرب و شرق هم بهش تذکر دادند مقداری اب خنک بخورد و ارامش خودش را حفظ کند.از سوئی دیگر مردم در ایران ، قهرمان جدیدخود را شناختند که نامش نیسان آبی است.نیسان  ابی رنگی که جلوی راه پاسدار فخری نژاد منفجر شد و شادی میلیونها ایرانی را در روزگار سیاه شده اسلامیها فراهم آورد!

لذا تا اینجا در یکسو عزاداری اخوندی و از سوئی شادی و گلباران کردن نیسان آبی! .فیسبوک و مدیای خارج کشوری هم محل جنگی دیگر بین حامیان ریز و درشت رژیم اسلامی از یکسو و سرنگونی طلبان رژیم .

از سوئی تلاشها اینست که ترور این “دانشمند” ایرانی را محکوم کنند و از سوئی با اثبات اینکه حاج فخری زاده پاسدار بوده شادی خود را از ترور ابراز نمایند.

نکات زیر ملاحظات من در حاشیه ترور این حاج اقا:

اول:

رژیم اسلامی و حامیانش همینطور بخش بزرگی از مدیای غرب خیلی زور می زنند این حاجی را دانشمند ایرانی جا بزنند.این حاج اقا یم دلال و کارچاق کن است که در دانشگاه قلابی امام حسین بهش مدرک قلابی داده اند.دانشگاه امام حسین از ابداعات سپاه پاسدارانست برای مدرک سازی لمپنهای سپاه که بعدا بتوانند انها را به نظام اداری تزریق کنند.داستانی شناخته شده.حاج اقا محصول کارخانه سپاه پاسدارانست.ربطی به علم و دانش ندارد.

دوم:

این حاج اقا مدیر پروژه های نظامی رژیم بوده و کار چاق کن معجزاتی که از طریق وارد کردن تکنولوژی بنجل روسیه و چین و کره شمالی و نام گزاری اسلامی میهنی آن به معجزات الهی دست یافته که نمونه هایش را دیده ایم! “اوپنهایمر” که واقعا دانش داشت و ننگ تولید سلاح اتمی بر سینه خود داشت به کنار، این حاج اقا توی کدام کهکشان قدمی برای علم و انسانیت برداشته؟

سوم:

ترور کار ضد انسانی است.حکومت اسلامی به کنار، تروریستهای اسرائیل و امریکائی و اروپائی و روسی و چیتی و بقیه گله تروریستها ، تروریستهای وطنی مثل فرقه رجوی رویش! تروریزم دولتی و غیر دولتی و خصوصی و مریم مهر تابانی همه جورش توسعه فرهنگ ضد تمدن است به نفع جنبش ازادیخواه نیست.حتی اگر همه مردم دنیا “دلشان خنک شود” جشن بگیرند من در جشنشان شرکت نمی کنم و از نقد این متد کوتاه نمی ایم.

چهار:

حاج فخری زاده یکی از نقله شدگان در دعوای تروریستهاست.جانور قبلی نامش حاج قاسم سلیمانی بود.ترور اینها پیامی سیاسی است به حکومت .حکومت اسرائیل مهمترین متهم این ترورهاست.هر چند با واسطه باشد.نتیاهو و همفکران جانیش سالهاست می خواهند دست حکومت امریکا را درون جنای حمله به ایران وارد کنند چون می دانند ارتش اسرائبلشان اهل جنگیدن نیست!ارتش اسرائیل در هیج جنگ حدی و طولانی مدت شرکت نکرده و توانش را ندارد.

 ترور حاج فخری زاده بخشی از استراتژی حکومت اسرائیل است برای بحرانسازی در مقطغی که متحد نتنیاهو یعنی ترامپ شارلاتان در درگاه کاخ سفید ایستاده تا بیرونش کنند! این ترور تقلائی از سر استیصال است.بعید می دانم حکومت اسلامی ایران اینقدر احمق باشد توی تله اینها بیفتد و بحرانسازی کند.حداقل احتمال می دهم صبر کنند تا ترامپ را بیرون بیندازند و بعد “در سطح لازم” پاسخ خواهند داد.بی تردید بایدن و حکومتش کمتر با حکومت نتینیاهو همساز خواهند شد.

پنج:

اگر اعلام شود که فرقه رجوی و سایر فرقه های ناسیونالیست مرتجع با حکومت اسرائیل و امریکا در ترور حاج فخری زاده شرکت کرده اند من یکی اصلا تعجب نمی کنم!

فرقه رجوی خصوصا مدتهاست خودش را به هر جانی می فروشد.همکاریهای اطلاعاتی فرقه رجوی سابقه طولانی دارد منجمله با صدام حسین و کشورهای غربی و خصوصا با مراکز اطلاعاتی حکومت امریکا.

موساد در ایران سازماندهی دارد اما براحتی می تواند از مزدورهای “ایرانی” سرنگون طلب فرصت طلب تر استفاده بهینه ببرد.

شش:

این ترور با هر ابزار و افرادی که انجام شده باشد به اهدافش نخواهد رسید.همانطور که ترور قاسم سلیمانی.

یک کمپین تبلیغاتی زودگذر است.بیشتر ابزار تبلیغاتی بدست حکومت اسلامی می دهد.تاریخا همین بوده.اینگونه حرکتها در بلند مدت به نفع رژیم اسلامیست و انرا در صحنه بین المللی بیشتر تبرئه می کند و در صحنه داخلی ابزار سرکوب و اعدام را بیشتر فراهم می کند.

انها که فکر کرده اند با ترور حاج فخری زاده خط سیاسی رژیم را تغییر می دهند و رامش می کند همانقدر اشتباهند که رویای جمله نظامی به ایران برایشان کارساز بود.

نه اینکه ترور از جنبه اخلاق سیاسی کاری نادرست است بلکه به جهت عملکرد سیاسی نتایح مورد علاقه تروریستها را به بار نخواهد آورد.

هفت:

با مردم خوشحال باید چه کرد؟ جامعه ایران اینقدر از رژیم اسلامی متنفر است که هر توع لت و پار شدن اراذل رژیم را با شادی استقبال می کند.احساسات است دیگر! متهی عقل چه می گوید؟ کی ها باید پرچم عقل را بلند کنند و خلایق را درس بدهند؟

تاریخ ایران مثل همه جای دنیا  بسیاری از این صحنه ها دیده.در عین حال دادگاه نورنبرگ نشان داد که کشاندن جانیان به دادگاه بین المللی بمراتب بیشتر و بهتر به رشد تجربه اجتماعی کمک کرده اند .موسیلینی ، بن لادن یا صدام یا قذافی را مثل سگ کشتند و فرصت اموزش را از مردم گرفتند.

بی تردید انها که نمی خواهند مردم از عمق ماجراها خبردار شوند از روابط بین حکومتها و ریشه فریاد بیفتد تا عقل و منطق از در دیگر بیرون برود.

خشم مردم گاهی مثل شادی مردم مثل غم مردم فاقد منطق است و اینجا جایگاه روشنفکری مترقی و چپ اهمیت می یابد. نباید پوپولیست شد دنبال مردم دوید .پیشروی مردم با دناله روی مردم فرقش اینجاست.

باید در همین فضا که مردم از ترور حاح فخری زاده شادی می کنند اعلام کرد که تروریزم محکومست.راه پایان رژیم اسلامی خوشحالی برای تروریستهای جانی اتخدامی نتنیاهو نیست.اعلام کرد دعوای مردم دعوای تروریستهای بین المللی نیست.

مردم ابزارهای خود برای مبارزه را دارندو در موقعش که امیدورم دیر نباشد، جنبش اعتصاب عمومی را مقدمه مبارزه مسلحانه توده ای خواهند کرد و اراذل دستگیر شده حکومتی را به دادگاه بین المللی خواهند کشاند.راه اینست و جاه اینست که برای تروریستهای نتنیاهوئی هورا بکشیم هرچند دلمان خنک نشود راه عقل پیش بگیریم!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate