اعتصاب یکپارچه و سراسری و اماده شدن برای قیام سراسری در دفاغ از توماج صالحی

دو روز هست که حانیان رژیم اسلامی دراصفهان حکم اعدام توماج صالحی را مزه مزه می کنند و او را بهخاطر “مفسد فی الارض” می خواهند اعدام کنند.

از دید من رژیم اسلامی در شرایط بحران همه جانبه و تنفر مردم ایران بعد “کمپین حجاب” حالا دارد حکم توماج صالحی را تکان می دهد تا ببیند مردم چه پاسخ می دهند .

رژیم می خواهد از شرایط بحران بی سابقه خود در سیاست خارجی از این “شرایط جنگی” خداکثر استغاده را بکند و سرکوب را گسترش دهد.

این کاملا قابل پیش بینی بود اما انچه پیش بینی نمی شد کرد این بود که اینبار سراغ توماج صالحی بیایند.

همانطور که خواننده می داند توماج صالحی بعد از چند سال زندانی کشیدن اخیرا ازاد شده بود و بخاطر بیان نظراتش دوبارعه دستگیر شد.

انتشار خبر حکم اعدام توماح موجی بسیار وسیع در سطح ایرانیان خارج کشور برانگیخته و در بسیاری کشورهای اروپا و امریکا جنب و جوش برای حمایت جهانی مشاهده می شود.

همه این شرایط را در کنار فرا رسیدن روزهای اول ماه مه قرار دهید.

اول ماه مه امسال می تواند مبارزات حمایتی برای توماج صالحی را به یک جنبش وسیع و قیام بر علیه کلیت نظام اسلامی سرمایه تبدیل کند.

صاحب واقعی انقلاب ایران طبقه کارگر است .این طبقه پتانسیل فلج کردن و سرنگونی رژیم اسلامی را داراست.

سلاح بسیار موثر بر علیه رژیم اسلامی اعتصاب عمومی است.

اعتصاب عمومی و فلج کردن کامل اقتصاد ایران بستن شیرهای نفت و بستن نفس رژیم جنایتکار در ایران.

این موقعیتی است و فرصتی که رژیم برای جنبش انقلابی فراهم کرده .فرصتی بسیار مناسب و به موقع.

تمامی سازمانها و نهادهای کارگری و دانشجوئی باید دست بدست هم دهند حول ازادی بدون قید و شرط توماج صالحی یک همکاری وسیه اجتماعی درون و بیرون کشور لازمست.

این سلاحی بسیار براست.

مبارزه برای ازادی توماج صالحی بهترین  ابزار است برای سازماندهی یک اتحاد فراسیاسی که پیوند مبارزات درون و بیرون کشور را میسر می سازد.

توماج صالحی قهرمان ازادیخواهی و سمبل مبارزه با جنایت رژیم اسلامی سرمایه باید بدون قید و شرط ازاد شود.باید به اراذل رژیم اسلامی فهاماند که مردم ایران سکوت نخواهند کرد و این اقدام حانیان رژیم را به فرصتی برای توسعه موجی تبدیل کرد که کار ناتمام قیام ۱۴۰۱ را اینبار تمام کرد.

زنده باد توماج صالحی .او بدون قید و شرط باید ازاد شود

زنده باد مبارزه برای ازادی برابری و حکومت کارگری!

این طبقه کارگر و زحمتکشان هستند که توان سرنگونی رژیم جانی سرمایه داران را دارند .بجای اویزان شدن به حکومتهای امپریالیستی باید حول طبقه کارگر متحد شد.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate