فراخوان آکسیون اعتراضی در محکومیت اعدامها و برای آزادی توماج صالحی

فردا خیلی دیر است!

فراخوان آکسیون اعتراضی در محکومیت اعدامها و برای آزادی توماج صالحی

روزشنبه  (۲۷) ماه آوریل۲۰۲۴ساعت ۱۵در برنس پارکن،گوتنبرگ.

بیش از چهار دهه است ماشین کشتار خاصه اعدام بعنوان ابزاری برای جلوگیری از جرم و جنایت تعریف شده است. “می کشم پس هستم”، فلسفه وجودی جمهوری اسلامی در تمام دهه های عمر جنایت بارش است.

مردم آزادیخواه شهر گوتنبرگ و حومه

اعتراض کنیم و اجازه ندهیم جامعه ما هر روز با اذان صبح با کابوس خبر اعدام جوانی از خواب بیدار شود. 

خبر انعکاس یافته وکلای توماج صالحی و اتهامات منتسب به او ، نگرانی خانواده و همه جامعه ترقیخواه ما در درون و بیرون کشور را فراهم آورده است. باید از همین امروز برای آزادی بدون قید و شرط توماج صالحی و بیشمار زندانیان سیاسی به خیابان آمد . فریاد زد : زندانی سیاسی آزاد باید گردد! توماج صدای ما بود ، امروز بر ماست که صدای او باشیم!

لغو هر نوع حکم و در زندان نماندن توماج صالحی، به پای تقویت اعتراض ما و در دستان ما است. ما می توانیم به این سیکل کشتار مکرر انسان ها خاتمه دهیم! یادمان باشد برای آزادی توماج صالحی، چشم ایران و جهان به اقدام ما و به تعرض وسیع همه ما نیازمند است! 

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ « همه شما را فرامیخواند درحمایت ازفراخوان «کانون همبستگی با مبارزات انقلابی مردم ایران -گوتنبرگ»که برای آزادی توماج صالحی و همه زندانیان سیاسی» علیه هر حکم ضد انسانی و خاصه اعدام، به میدان بیاییم.

 روزشنبه  (۲۷) ماه آوریل۲۰۲۴ساعت ۱۵در برنس پارکن،گوتنبرگ اجتماع می کنیم .

ازهمه شما زنان و مردان و جوانان آزادیخواه ، همه فعالان سازمانهای مترقی،نهادها و پناهندگان را به اعتراض وسیع علیه قتل حکومتی، زندان ، شکنجه، ترور و تعرض به زندگی وآسایش مدافعین جنبش زن، زندگی،آزادی، فرا می خوانیم. در کنارمردم آزادیخواه ایران ، ادامه حیات جنایت آمیز نظام اسلامی را ناممکن سازیم.

 زمان :شنبه  (۲۷) ماه آوریل۲۰۲۴ساعت ۱۵در برنس پارکن

مکان: برنز پارکن جنب مجسمه یوحنا

شماره های تماس : ـ نیاش تقی پور۰۷۶۷۰۹۷۱۷۶ ـ رحمان حاجی مقصودی : ۰۷۶۲۱۶۶۵۴۲ ـ فرشید مرادی : ۰۷۶۵۷۶۱۲۸۶ شهرام پناهی: ۰۷۲۸۴۹۰۹۵۵

نه به اعدام!

زنده باد زن، زندگی ، آزادی!

توماج صالحی،زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!

زندان ، شکنجه ، اعدام ملغی باید گردد!

سرنگون باد رژیم سرمایه‌داری جمهوری اسلامی ایران!

انجمن پناهندگان ایرانی ـ گوتنبرگ.

ماه آوریل۲۰۲۴ 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate