انتشار خبرتوطئه ربودن معصومه قمی در کانتکس نبرد صهیونیستها با حامیان برجام در دولت امریکا

مقدمه:

مدتی است از انتشار خبر افشای توطئه ربودن معصومه قمی در امریکا توسط اف بی ای می گذرد.

خود معصومه قمی اعلام کرد که ۸ ماه پیش اف بی آی بهش گفته خانه اش را عوض کند چون توسط یک کاراگاه خصوصی در خانه اش تحت نظر است و او بی خیالی طی کرده تا بالاخره اف بی آی که بسیار دلسوز است برای معصومه قمی به خانه اش مراجعه کرده و عکسهائی نشان داده و او را شوکه کرده که بله او در لیست ربوده شدن قرار دارد.

بعدا اعلام کردند که معصومه قمی را ۴ راس اطلاعات رژیم که در ایران هستند خواستند گول بمالند به امید دیدن خانواده به کشور ثالث، او را ربوده در قایقی “تند رو” انداخته و از نیویورک که ساحل شمال شرقی امر”همکاری می کردهیکاست ببرند تا…ونزوئلا و ..البته خود اف بی ای می گوید که بقیه اش را نمی داند!

از سوی دیگر همین اف بی آی اغلام کرد که خانمی مقیم امریکا بنام نیلوفر بهادری فر هم “همکاری” می کرده که بعدا گفته “خیر فقط پول می داده” که در کالیفرنیا در بازداشت است که البته معلوم نیست بازداشت هست یا فرستادنش به منزل!

بعد این داستان بود که معصومه قمی سر و کله اش در کنگره امریکا پیدا شد بعنوان شاهد مظلومیت مردم ایران! خوب به داستان توجه کنید! 

من اما این مدت داستان را دنبال می کردم تا ببینم این ماجرا قرار است به کجا برسد و پشت پرده داستان چیست؟

در طی یکماه گذشته علاوه بر هیاهوهای خود معصومه قمی ، مصاحبه گری صهیونیست بنام خانم بری ویس پیدایش شد که از خواهر نزدیکتر به معصومه، یک مصاحبه اتشین با او کرد(۱). بعد من متوجه شدم این خانم ویس افتخار می کند که صهیونیست است (منظورش اینه که افتخار می کند نژاد پرست است).

بعدش مقداری مکث کردم! از خودم پرسیدم ماجرا چیست؟ ایا این داستان “ربودن معصومه قمی” و سفرهای با قایق تندرو با شهادت معصومه قمی در مقابل کنگره امریکا با این مصاحبه این بانوی صهیونیست ارتباطی هم دارد؟ یعنی طی یکماه خاک هوا کردن ؟

می دانید که ! من از انزمان که فیلمهای هالیوودی مرتب در مورد “تروریزم در عراق و شامات” عیلم می سختند تا بالاخره ارتش امریکا به خاورمیانه حمله کند ، مقداری بیشتر پارانوئید شده ام! نه اینکه دائی جان ناپلئون باشم نه! بواقع فکر می کنم نبردی سنگین درون حکومت امریکا سر روابط با رژیم اسلامی در جریان بوده و داستان “ربایش معصومه قمی” باید یکجوری با رفتنش به کنگره و حرفهاش در تایید تحریمها با داستان مصاحبه و حمایت این بانوی صهیونیست مرتبط باشد! 

این شد بالاخره تصمیم گرفتم با اینکه فرقه تقوائی یک اعلامیه در حمایت از متحدش (که یواشکی به حزب تقوائی پیوسته!) یعنی معصومه قمی صادر کرده (یا وارد کرده ؟)، جا نزنم و نترسم از برچسبها و اتهامات و لجن پراکنی های معمول قبیله سوته دل و مطالبی در این مورد اضافه کنم:

(۱)داستان های  ربایش معصومه قمی 

معصومه قمی همانطور که می دانید موجود پر بهائی است.ایشان وقتی خارج کشور امد در جناح بی بی سی بود! اون بی بی سی همانطور که می دانید یک جناحه هست یعنی دربست دنبال اصطلاح اخوندهاست.اونزمانها معصومه قمی مرتب جار می زد که سرنگونی رژیم نه بلکه اصلاحش کنیم و مرتب از “شرکت در انتخابات رژیم” دفاع می کرد!

اما فکر می کنم حقوق کافی نبود ایشان امد امریکا تا در سناریوی صهیونیستی وارد شود .شاید حقوق بالاتر است من نمی دانم.لذا مدتی نگذشت معصومه قمی به “جناح سرنگونی طلب” صهیونیستی امریکا پیوست. 

در دوران ترامپ با پمپئوی شارلاتان عکس گرفت و بعدش که دید اینطرف قیمتها بهتر است با سر رفت تو بغل صهیونیستهای امریکا شد سوگلی! 

سال پیش در تلویزیون عربستان سغودی (اینترناشنال) اعلام کرد که می خواستند در ترکیه حضراش را بربایند! بعدش رسیدیم به این ربایش!

البته ربایش که نبود بلکه اف بی ای “طرح ربایش” را لو داد ! این طرح البته به کت خیلی ادمهای عاقل نمی رود چرا؟ چون متهمین در ایران هستند و اون خانم ایرونی مقیم کالیفرنیا هم که رسما متهم شرکت نیست بلکه بیچاره “پول داده خبر نداشته”! 

حالا ما باید یقه کی رو بگیریم؟ این خودش شد سوال بزرگ! ما باید قبول کنیم ۸ ماه یک خبرنگار خصوصی از خونه سرکار معصومه عکس گرفته که؟ بربایندش؟ خوب لازم بود عکس بکیرند تا بربایندش؟ ما نمی دانیم اصلا این عکس گرفتن چکاره حسن بوده برای عمل “ربایش”!

اگه قرار بوده سرکار را گول بمالند چرا ازش هی عکس گرفتند؟ نکنه از این بانو تمثال نداشتند ممکن بود عوضی همسایشو گول بزنن؟! ما نمی دونیم !

خوب اصلا فکر کنیم خبرنگار خصوصی فقط فوزول بوده ۸ ماه عکس گرفته و اف بی ای هم هی به معصومه (یا مسی) گفته که بابا برو بیرون از خونت(خونه ای که با پول دولت امریکا خریده) بعدش مسی نرفته! فکر کرده “شوخیه”! بعدش یکهو ریختن تو خونه اش (اف بی آی رو می گم) این دفعه زبون بسته شوک شده! 

بعدش ..حواستون باشه در همانزمان یعنی ماه ژوئن بحثهای درون حکومت امریکا در مورد برجام داغ شده! یکهو این داستان ربایش می زنه بیرون!اینه که معصومه را می گذارن وسط! باهاش مصاحبه صهیونیستی می کنن ! مسی (معصومه) هم که مرتب می گه باید تحریمها ادامه پیدا کنه این می شه که…؟!

حالا اینا رو داشته باشین بریم سر بقیه داستان!

(۲)اف بی ای خنگول شده:

فرض کنیم که اف بی ای می دونسته سرکار معصومه قراره ربوده بشه! فرض که محال نیست! حالا سوال اینه: با وجود مدارک در مورد اون ۴ تروریست اطلاعات ایران چرا صبر نکردن عملیات ربایش حلو بره؟ این عجله برای چه؟

من خیلی فیلمهای پلیسی دوست دارم.معمولا پلیس صبر می کنه مجرم را تو عمل بگیره نه اینکه فقط با “طرح” وقتی مجرم تو کشورخودش خوابه! 

حالا مدارک اف بی چیه؟ می گن تو یکجائی پیدا کردن چند تا جمله تهدید امیز بر علیه سرکار مسی نوشته یک کسی! یا اینکه؟… ما نمی دونیم ! ما غلط می کنیم بپرسیم! اصلا اف بی ای چچوری اون ۴ راس اطلاعاتی رژیم را دقیقا چسبونده به طرح معصومه ربائی؟ خوب ؟ 

نکنه ما همونطور که به پلیس المان در اون داستان بمب گذاری تو شوی فرقه رجوی باید اعتماد می کردیم حالا هم به اف بی ای معلم  اطلاعات رژیم اسلامی اعتماد کنیم؟ اینو از ما می خواهین؟ بله؟

خیر! اجازه بدهید من یکی شک کنم! از داستان عکس گرفتن کاراگاه خصوصی نمی شه به داستان ربایش مسی رسید و از اونجا به ۴ راس اطلاعاتی بعدش قیق تند روی خط نیویورک به ونزوئلا!

همانطور که نمی شه فرض کرد پلیس المان فهمیده ۴ تا اوسکول جمع شدند با نگه داشتن مدارک بمپب گذاری یک بب بگذارن زیر ماتحت جولیانی! اینها با هم جور در ؟ نمی آد!

لذا یا اف بی آی خنگول شده یا ما را بدجوری خنگول فرض کرده ! 

(۳)داستان رفع مرحله ای تحریمهای امریکا در کره حنوبی و ژاپن و داستان “ربودن معصومه قمی”

گاهی وقتی اگه ادم عجله نکنه بعضی چیزها بهتر روشن می شه! می گن حکومت بایدن داشته تحریمهای مالی امریکا به مبادلات رژیم اسلامی با کره جنوبی و ژاپن را لعو می کره که…یکهو خبر اف بی ای از اسمان نازل می شه و بعد با قید دو فوریت معصومه قمی می اد پشت بلندگوی کنگره امریکا! این چیه دیگه؟

خوب! می دانیم معصومه قمی تیم عوض کرده از تیم بی بی سی به تیم صهیونیستهای دست راستی تر! فکر می کنه با کمپین “ضد خجاب” سکوی پرش ساخته برای سیاست ایران! 

توی قشر پهلوی چی ها هم “قهرمان” شده بادش می دن!چون ادم کم دارن و بقیه پوشکی شدن حالا یک جهره لازم دارن! منصور اسانلو “کارگر مبارز” سوخته حالا نوبت معصومه قمیه!

البته اینها مهره های دست چندم حکومت امریکا هستن.فعلا حکومت امریکا مشتریش خود رژیم اسلامیه اما هر جناحی از حکومت امریکا یک طیفی از دست راستیهای عقب مونده ایرانی را به بازی گرفته !

معصومه قمی از نوع این مهرهاست که خودشو به صهیونیستها فروخته! داستان اینه!

حالا شاید داستان “ربایش” معصومه قمی بهتر معلوم بشه!

این داستان از دید من به داستان دعوای برجام و فشار صهیونیستها به بایدن مربوطه.

این داستان ابکی است حرفه ای نیست .توش مهمل زیاده و منهم خر اف بی ای نمی شم همانطور که خر پلیس المان و حومه!فکر نمی کنم حتی تو هالیوود هم کسی بخواد ازش فیلم بسازه! 

رژیم اسلامی و حامیانش با اتکا به اراده طبقه کارگر ایران باید توسط انقلاب سرنگون بشود ازادیخواهان و برابری طلبان گول این بازیهای خانوادگی ارتجاع ایران و جهان را نخورند .اطلاعیه حمایتی از این معصومه قمی ندهند که بلاهت خود را ثابت می کنند و بس!

معصومه قمی ، منصور اسانلو و مهره های دیگر حکومت امریکا کنار شازده پهلوی و رجوی و مریم مهر تابان باید افشا و منزوی شوند.نسل چوان ما در ایران نباید فریب این اراذل خودفروخته را بخورد!

اینهم از من گفتن !

منابع بیشتر:

مصاحبه بری ویس خبرنگار صهیونیست امریکائی، حامی معصومه قمی با او 

Bari Weiss in conversation with Masih Alinejad – YouTube

در حاشیه اخبارتوطئه ربودن معصومه قمی در امریکا

Masih Alinejad’s American Enemies | National Review

با کمک اف‌بی‌آی توطئه ربودن مسیح‌ علینژاد از آمریکا توسط تیم اطلاعاتی جمهوری اسلامی شکست خورد | KayhanLondon کیهان لندن

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate