نگاهی به مهملات بایدن و حکومتش در توجیه رها کردن وحشی های طالبان در خاورمیانه

مقدمه:

در خبرها امده که کمیسیون شریعت طالبان در اولین اطلاعیه اش تعدادی دستورات برای مردم افغان صدار کرده منجمله اینکه ضغیقه نباید برود رخت بشورد در رودخانه و همینطور مردها ریش بگذارند و مهمتر از همه بادبادک بازی هم ممنوع!(۶) حالا دروغ و راستش به عهده رویتر اما خودمانیم این تازه اغاز بهار این اراذل است! اینها را حکومت امریکا به جامعه افغان تزریق کرده بخاطر اینکه خودش دیگر نمی تواند بماند و گران تمام می شود!

همانطور که داعش را در عراق ساختند تا “بروند” الانهم طالبان را بجان مردم افغان انداخته اند.

همین طرح “خروج کامل در انتظار عراق است! قول و قرارها را هم با اسلامیها و حکومت اسلامی ایران گذاشته اند.چند ماه دیگر گندش در عراق در خواهد آمد! اینست بخشی از داستانی که عده ای “امریکانوفیل” دست راستی بهش اویزان شده اند از رجویستها تا پهلوی چی ها! اینست “طرح خاورمیانه بزرگ”! طرحی که ادعا داشتند قرار است دموکراسی بیاورد و ادمهای عاقل از همان ابتدا انرا دروغ می دانستند. تهاجم نظامی امریکا علل دیگر داشت و با علل دیگری دارد پایان می یابد.

در این مقاله من بیشتر روی مهملات بایدن و اطرافیانش که این روزها گوه گیجه وار بطور مسلسلی مهمل می گویند را بررسی می کنم وضغ زاری دارند این روزها!:

(۱)افاضات متناقض بایدنی:

الف: “ما گیج شدیم شوکه شدیم”

داستان از انجا شروع شد که ترامپ شارلاتان رفت و باید ن شارلاتان جایش را گرفت! ترامپ با طالبان قرارداد بست که ارتش امریکا گورش را از افغانستان تا ماه ژوئن و جولای گم کند و در عوض طالبانیها لطف کنند تروریست نپروند! حکومت پوشالی امریکا در افغانستان هم که ادم حساب نشد نخودی بود!

بایدن امد خواست افه بیاید لج کرد گفت که خیر! ارتش امریکا را ماه سپتامبر بیرون می اورد که بشود سالگرد سپتامبر سیاه! بایدن با این کار یک مشت مجکم زد تو دهن ترامپ! ارواح عمه بزرگوارش! 

بیخود نیست عاقلان در امریکا به بایدن می گویند “ترامپ باتربیت”! یعنی همان شارلاتانیزم و دروغگوئی اما با زبان “دیپلماسی”!

اما وقتی ارتش امریکا به بیرون رفتن از پایگاههایش اغازید ناگهان دهنه طالبان آزاد شد و شروع کرد به حملات به شهرها و یکی بعد دیگری “تصرف کرد” با تعداد ۷۵ هزار نفر  بطور معجزه وار و داعش وار همانطور که “سپاهیان محمد رسول خدا هی فتح کردند” این طالبان “پابرهنه” یک ارتش ۳۰۰ هزار نفره مجهز را که میلیاردها خرجش شده بود طی ۲۰ سال شکست داد و اونها غیب شدند و دنیا گیج که چه شد؟

اما! بایدن و حکومتش الان می گویند اینها هم گیح شدند و نفهمیدند چگونه اینجوری شده که شده! اصراری دارند دنیا قبول کند که همانطور که گیج شدند چگونه داعش یکشبه دو کشور را گرفت همانطور که خمینی شد رهبر انقلاب اسلامی ، همانطور هم واقعا امریکائیها گیج ماندند که چگونه طالبان کل افانستان را با پای  برهنه تصرف کرد!

لذا مهمل اول بایدن و شرکا همینست که اصرار دارند ما قبول کنیم این بیچاره معصوم ها واقعا گیج شدند و نفهمیدند چی شد که اینجوری شد! اما مثل اینکه این تو کت عاقلان نمی رود چرا؟

طی دو هفته اخیر یکی از رهبران ارتش امریکا امد تو تلویزیون بند را لو داد و گفت: “کما دلیلی ندیدیم که ارتش افغانستان شکست خورده باشد”! ما مقداری دقت کردیم دیدیم زیر این جمله یک معانی هست! 

یعنی طرف بند را لو داده! یعنی ارتش افغانستان اصلا جنگی با طالبان نداشته! صحنه را واگذار کرده! خوب اگه اینه ایا این برنامه حساب شده بدون رهبری اراذل حکومت امریکا امکانپذیر بوده؟ من یکی فکر نمی کنم!

ادعای من اینست که این برنامه تنطیم شده حکومت امریکاست و ترامپ یا بایدن هم عددی نیستند عمله این برنامه بودند. مامور و معذور!

ب: “تا چقدر بمانیم تو افغانستان؟ ما که نباید ملت سازی می کردیم فقط قرار بود با تروریزم بجنگیم”!

بایدن مدعی است که ورود ارتش امریکا برای مبارزه با تروریزم بوده و بیخودی اینها ملت سازی کردند! خو.ب این دروغ دیگر اوست! بوش وقتی لشگر کشید همین بایدن تو حکومت شاخه قانونگذاری بود و مهر تایید زد .اونزمان امریکا داد می زد که می خواهد  دموکراسی بیاورد تو خاورمیانه! دولت دموکراتیک بسازد تا..”تروریزم را برچیند!”

بواقع ادعای حکومت امریکا هر دو جناحش این بود که از طرق بسط دموکراسی اینها با تروریزم قرار است بجنگند!

البته عاقلان همانزمان گفتند که تروریست ارشد خود این حکومت امریکاست و دنبالچه های اسلامی همه دست پروده این ها!

از طالبان که در پاکستان نطفه اش زیر نظر سی ای ای و اطلاعات انگلیس بسته شد بگیر تا داعش و خمینی و سایر حانورهای اسلامی! همه اینها تروریستهای دست پرورده غرب بوده اند! دزدی امده با فریاد “دزد را می گیریم” به خاورمیانه!

اما چی شد اون “دولت سازی دموکراتیک” که از بوش تا کلینتون تا اوباما و همین شارلاتان بایدن همه ادعایش را داشتند؟

عاقلان همانزمان گفتند که دولت دموکراتیک شعار توخالیست و حکومت امریکا سابقه کودتاسازیش حتی بر علیه دولتهای پیزوری شبه دموکراتیک منجمله در ایران دیگر بر فردی پوشیده نیست!

ماهیت حکومت امریکا ایجاب نمی کند که در خاورمیانه دموکراسی بسازد! اینها طبیعتا دنبال قدرت متعادل هستند که دیکتاتوری باشد! دیکتاتوریهائی شاید با شکل دمورکاتیک مثل شیخ نشینهای خلیج؟ مثل ترکیه در بهترین حالت!

لذا داستان دولت سازی دموکراتیک کشکی بود که فقط بایدنها و ترامپاها و بوشها تبلع می کردند و همانزمان هم عاقلان انرا دروغ می دانستند! بیچاره راستهای ایرونی مثل پهلوی چی ها و رجویستها که اویزان این مهملاتند!

داستان برگرداندن طالبان اثباتی دیگر است که حکومتهای امریکا و عرب و روسیه و چین پشیزی برای “دموکراسی” در خاورمیانه و جهان سوم ارزش قائل نیستند برای حفظ منافع حکومت خود می جنگند و بس!

ج: “من نمی گذارم فرزندان امریکائیها در افغانستان بیشتر کشته شوند چرا که خود حکومت افانستان و ارتشش فرار کردند!”

اینهم مهمل دیگر بایدن! ادمی که همین “فرزندان امریکا” را به ویتانام و عراق و سایر جاها فرستاد تا برای پرمش نفله شوند حالا ژست “فرزند امریکای دوست داشتن” گرفته! این بابا باید به پوفیوزها درس بدهد!

کدام عاقلی با دیدن تاریخ ننگین حکومت امریکا می پذیرد که این حکومت دلش برای سربازانش می سوزد؟ اگر می سوخت چرا این حکومت اساسا پلیس دنیا بوده و ارتشش همه جا حاضرند؟ 

خیر! ما هم نمی پذیریم! انچه بایدن  نیست دلسوزی برای فرزندان مردمست.چه امریکائی چه غیر امریکائی!

اما راستی؟ مگر خون جوانان افغان کمتر قرمز است که الان زیر چکمه طالبانند؟ چرا “فرزندان امریکائی” مهمترند؟

از اینها بگذریم!

اون ارتش و حکومت پیزوری که حکومت امریکا ساخت فرار کرد چون دستور داشت فرار کند! بایدن دنیا را خر گیر اورده! توجیه می تراشد برای فرار از افانستان که “نوکرش بدستورش فرار کرده لذا او هم فرار می کند”!

اینجا دلم برای اون زبون بسته های مغموم که سالها نوکری ارتش امریکا در افانستان کردند و الان چوب دو سر طلا هستند دربدر می سوزد! 

(۲)همکاری حکومت امریکا با طالبان برای استقرار در افغانستان و تبلیفات هماهنگ شده:

طالبان هنوز کاملا در قدرت مسلط نشده و دولت و نظام خود را مستقر نکرده برخی بخشهای افغانستان عموما مناطق شیعه نشین حتی مشفول سازماندهی نظامی بر علیه طالبان هستند.

وضعیت متزلزلی در افانستان حاکم است.

بیش از ۱۴ هزار نفر  در فرودگاه کابل  مانده اند تا مگر به خارج کشور فرار کنند.صدها هزار نفر دیگر دنبال پناهی هستند.سیل اوارگان اغاز شده اما در مدیای غربی منجمله امریکا و بی بی سی اینطور تلاش می شود که تثبیت طالبان را امری بدیهی بدانند و مردم را بنوعی قانع کنند که به این سرونشت شوم تن بدهند.

حتی تبلیغات می شود که این طالبان اون قدیمه نیست پیشرفت کرده و مدرن شده!

واقعیت اینست که طالبان هنوز تثبیت نشده مثل حکومت خمینی در ۶ ماه اول هنوز امکان زدن مردم برایش کم است.دارد چنگهای کثیفش را محکم می کند .زمانی لازمست که اعدامها و سربریدنها اغاز شود .هر چند در برخی جاها این جنایات اغاز شده.

حکومت های امریکا و اروپا و چین و روسیه فقط توجهشان به اینست که طالبان مستقر شود تا اینها چه رسما چه غیر رسمی انرا ابزار سودجوئی های خود قرار دهند.

طالبان قرار است ابزار تعادلی برای نبردهای جهانی قدرتها باشد. همان کند که در منطقه خاورمیانه سایرین می کنند یعنی سرکوب مردم و مبارزات ازادیخواهانه شان.

چین دنبال “راه ابریشم است” و روسیه دنبال منافع خود و امریکا و اروپا سازندگان طالبان دنبال پر کردن خلع ناشی از بیرون کشیدن نظامی در منطقه.اما همه دمبال فروش سلاح و بخرانسازی که بهترین ابزار است برایشان!

(۳)مردم افغانستان تنها باید به نیروی خود اتکا کنند و حمایت ازادیخواهان جهان اینست راهی که طالبان را باید شکست داد:

مانورهای کثیف حکومت امریکا در افغانستان بار دیگر این درس را به همه داد که برای این حکومت و حکومتهای موجود دنیا انچه مهم نیست زندگی انسانهاست.نمی شود با طناب اینها به چاه رفت.

میانگین سنی مردم در افغانستان اینقدر جوانست که اکثریت مردم در افغانستان حتی دوران حکومت ۶ ساله طالبان را ندیده اند.

نسلی جدید که با اینترنت اشناست و مدیای وسیع بیش از ۲۰۰ شبکه رادیوئی و دهها شبکه تلویزیونی و ماهواره ای فرهنگی بسیار متفاوت و انتظارهائی بسیار متضاد با فرهنگ عقب مانده طالبانی را در مردم ریشه داده.

بطور واقعی طالبان افغانستان را اشغال کرده بخشی از جامعه افغانستان نیست به مردم دروغ می گوید که “خودیست”

اینها مشتی مزدور و حانی عقب مانده و لمپن هستند.با قاچاق مواد مخدر و گردنه گیری با مزدوری ارتش پاکستان و پولذارهای منطقه ای سرپا هستند و توسط حکومت امریکا به قدرت نشانده شدند تا نگذارند ازادیخواهی و برابری طلبی در افغانستان پیروز شود.اینها لمپنهای نظم جهانی هستند. دستاورد نظام چهانی سرمایه داری برای مردم خاورمیانه.نباید گذاشت این اراذل بقدرت برسند و تسمه از گرده مردم بکشند.

نباید گذاشت مردم افغان با طالبان تداعی شوند نباید گذاشت دنیا فرهنگ طالبانی را شایسته مردم در افغانستان بداند.

همانقدر که خمینیزم نماینده مردم در ایران نبوده و نیست همانقدر که این حکومت زندگی و حان مردم و فرهنگ مردم را دزدیده همان اندازه داعشها و طالبانها بی ربط هستند به جامعه و خواستهای نسل جوان میلیونها زن و مردی که دیگر خود را در فرهنگ عقب مانده طالبانی اسیر نمی بینند.

لذا من پیش بینی می کنم که افغانستان زیر پای طالبان عقب مانده و مزدور خواهد لرزید و شب و روز اینها را به هم خواهد ریخت.

۲۰ سالی که افغانستان  با بمبگذاریها و ترور طالبان بخون کشیده شد ، تجربه ای بسیار تلخ ببار اورده برای نسلی که حکومت طالبانی را ندیده اما جنایات طالبان کابوس روزانه اش بوده.این نسل بی تردید اخوندهای طالبانی را نخواهد پذیرفت و بقول معروف این صحنه های امروز اول عشق است!

خلاصه کنم:

حناب بایدن و حکومت امریکا بیخود سعی می کنند با مهملات و دروغهایشان مردم را بفریبند.اینها مستقیما و عامدانه طالبان را بقدرت رساندند .بدستور اینها حکومت پوشالی و ارتش افغانستان بدون مقاومت تسلیم شد.همانطور که ارتش شاهنشاهی به خمینی! 

این صحنه سازیها کسی را نمی فریبد. تزریق طالبان به افغانستان با برنامه انجام شده و جوابش را مردم و جنبشهای اعتراضی باید بدهند.باید طالبان را توی صورت بایدنها و حکومتهایش سازنده اش تف کرد! بیخ ریش خودشان!نباید گذاشت دولت طالبانی مستقر شود باید این حکومت را قبل مستقر شدن به زیر کشید.

میایونها مرد و زن جوان در افغانستان همان حقوقی را می خواهند که سایر کشورهای متمدن! ازادی و برابری در جهان انتگره کنونی مرز نمی شناسد و مردم افغان را شایسته طالبان دانستن  فریبی بی شرمانه بیشتر نیست!

با طناب حکومت امریکا یا سایر قدرتهای موجود جاهن به چاه رفتن همین می شود.اینها از مردم منطقه دستکالی می سازند که هر لحظه حاضرند برای منافع خود به زباله دان پرتابش کنند.صحنه های دلخراش امروز در افغانستان موید این حکم است.

به امید شکست طالبان در افغانستان و معادلهایش در منطقه خاورمیانه بدست مبارزان ازادیخواه و برابری طلب! برای شکست این عقب مانده های مزدور باید متحد شد!

منابع بیشتر:

(۱)“ارتش فاطمیون” ، افق جنگ نیابتی در افغانستان

www.azadi-b.com/?p=11246

(2)تلاش مشترک حکومتهای غربی، روسیه و رژیم اسلامی در تزریق دوباره طالبان بقدرت در افغانستان

www.azadi-b.com/?p=10247

(3)افغانستان و شبح طالبان، وضعیتی که امریکا و متحدینش برای مردم طرح ریخته اند

www.azadi-b.com/?p=8053

(4)برنامه ۲۳۵ مناظره سیاسی : بحران کنونی افغانستان و مداخله گری حکومت اسلامی ایران در افغانستان

https://www.youtube.com/watch?v=9TcnglISNZs

مصاحبه با سعید صالحی نیا شماره۲۳۰  :موضوع: در حاشیه “انتخاب حکومت  امریکا” در افغانستان برای برگرداندن طالبان به قدرت-تهیه از سامان دری

https://youtube.com/watch?v=KY4mJyidRmI&feature=share

(6)خبرفوری منبع خبر رسانی رویتر

*اولین دستورات از قوانین عمومی طالبان (کمیسیون شریعت) اعلام شد*

۱ – ممنوعیت موسیقی: موسیقی در مراکز تجاری و هتل‌ها و ماشین‌ها ممنوع است. و پنج روز پس از صدور این اعلامیه، اگر نوار موسیقی در مغازه‌ای پیدا شود، صاحبش زندانی خواهد شد، مغازه هم تعطیل خواهد شد. این فرد وقتی آزاد خواهد شد که پنج نفر ضامن او شوند. این حکم درباره هر ماشینی که در آن کاست موسیقی ضبط شود هم جاری است.

۲ — ممنوعیت تراشیدن ریش: از یک ماه و نیم بعد از صدور این اعلامیه، هر کس ریشش را بتراشد یا کوتاهش کند دستگیر خواهد شد، و در بازداشت نگاه داشته خواهد شد تا ریشش رشد کند.

۳ — خواندن نماز در مساجد: هنگام که اذان نمازها بلند شود، بر همه لازم است برای انجام فریضه واجب به مساجد بروند. و باید مغازه‌ها و داد و ستد پانزده دقیقه پیش از وقت اذان قطع شود. و اگر کسی [در این زمان] در مغازه‌اش پیدا شود، زندانی خواهد شد و وقتی آزاد خواهد گردید که پنج نفر ضامن او شوند وگرنه بازداشتش ده روز ادامه خواهد یافت.

۴ — پرورش کبوتر و پرنده‌بازی ممنوع است و بعد از ده روز هر کس از این دستور تخطی کند، خودش زندانی و پرندگانش ذبح خواهند شد.

۵ — ممنوعیت استفاده از مواد مخدر: اگر مصرف‌کننده‌ مواد مخدر دستگیر شود، به زندان خواهد افتاد و بعد جستجو برای یافتن کسی که مواد مخدر را از او گرفته ادامه خواهد یافت و فروشنده هم مجازات خواهد شد و مغازه‌اش تعطیل خواهد شد.

۶ — بازی با بادبادک یا شرط‌بندی روی آنها ممنوع است؛ به دلیل مشکلاتی که برای بچه‌ها ایجاد می‌کند و آنها را از درسشان می‌اندازد. و مغازه‌هایی که این بادبادک‌ها را می‌فروشند باید تبلیغ آن را متوقف کنند.

۷ — ساختن بت: مغازه‌دارها و هتل‌دارها و رانندگان ماشین باید هرگونه مجسمه یا تصاویر اشخاص را بردارند، و هر کس تخطی کند خود را در معرض مجازات قرار داده است.

۸ – قمار بازی ممنوع است: و هر کس در حال قماربازی دستگیر شود یک ماه زندانی خواهد شد.

۹ — بلند کردن مو به مدل انگلیسی یا آمریکایی ممنوع است، و هر کس از این دستور تخطی کند بازداشت خواهد شد و مسئولین امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند مویش را بتراشند و از او دستمزد تراشیدن مویش را هم بگیرند.

۱۰ — گرفتن سود از قرض یا هر معامله مالی دیگری ممنوع است، چرا که این مسئله مخالفت با دستورات صریح اسلامی است و هر کس از این دستور تخطی کند، مدت زمانی طولانی زندانی خواهد شد.

۱۱ — شستن لباس‌ها در کناره‌ی رودخانه‌ها توسط زن‌ها ممنوع است و هر زنی که از این دستور تخطی کند با رعایت احترام متناسب با اخلاق اسلامی به منزلش بازگردانده خواهد شد، اما همسرش یا ولی‌‌اش به شدت مجازات خواهد گردید.

۱۲ — استفاده از موسیقی یا رقصیدن در مجالس عروسی ممنوع است و در صورت تخطی، بزرگ خانواده دستگیر و مجازات خواهد شد.

۱۳ — استفاده از موسیقی طبل [و سازهای سنتی کوبه‌ای]ممنوع است و هر کس تخطی کند، علما چگونگی رفتار با او را تعیین خواهند کرد.

۱۴ — دوختن لباس زنانه توسط مردها و اندازه‌گیری بدن زنان توسط خیاط مرد، ممنوع است و تخطی‌کننده به زندان خواهد افتاد.

۱۵ – فعالیت در کار رمالی ممنوع است. و رمال‌ها به زندان خواهند افتاد تا توبه کنند، و کتاب‌های [مرتبط با کار]شان آتش زده خواهد شد.

این است نمونه از تغیر طالبان که یکتعداد زوزه تغیر در روش طالبان سر میدهند تا آنها مورد قبول جامعه جهانی واقع شوند .

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate