حمله تروریستی داعش خراسان در اطراف مسکو و تئوری  “خودشونن”!

مقدمه:

در اخبار  آمده که ۶ نفر منتصب به داعش (شعبه خراسان) بع یک کنسرت  در حومه مسکو حمله کردند و بیش از ۸۲ نفر را کشتند و در هنگام فرار یک نفرشان دستگیر و یک نفرشان کشته شد و اون ۴ نفر با اتوموبیلی فرار کردند که بعدا در نزدیکی مرز اوکرائین پیدا شده و هنوز تعدادی از اینها فراری هستند.

گفته شده که این ارازدل هنگام فرار  انفجار بزرگی درون ساختمان کنسرت  ایجاد کردند و احتمال کشته شدن تا نزدیک صد نفر بالا رفته و بیش از ۱۰۰ نفر هم به بیمارستان منتقل شده اند.

این حمله تروریستی در روزهای بعد “انتخبات ریاست جمهوری” که حوکی بیشتر نبود و پوتین را دوباره بمدت ۶ سال  در ثدرت تثبیت کرد انجام شد و در زمانی که حملات وسیع ارتش روسیه برای زدن مراکز برق اوکرائین بی سابقه گزارش شده و نیروهای اوکرائین از همیشه ناتوانتر شده اند از جهت پایگاههای ضد هوائی خود.

به رغم عره گوزهای رئیس جمهور خل وضغ فرانسه که می خواهد لشکر بکشد برای دفاع از اوکرائین اوضاع حکومتهای غربی و ناتو خوب نیست و خرتو خری عجیبی در بلوک ناتو مشاهده می شود .

در مرزهای حنوبی  روسیه با اوکرائین تحرکات “ارتش ازادیبخش مخالفین پوتین ” گزارش شده که ما را یاد حمله فروغ رجوی می اندازد!

این را داشته باشید تا در حاشیه این حمله تروریستی داعش بیشتر بنویسم:

(۱)داعش بطور رسمی مسئولیت این حمله تروریستی را اعلام کرد:

سازمان تروریست داعش که ابزار اطلاعات اسرائیل و امریکاست بلافاصله مسئولیت این حمله تروریستی را به عهده گرفت و از انجا که این تروریستها به تاجیکستان متعلق هستند احتمال اینکه شعبه خراسان داعش در کار باشد بالاست.

این شعبه مسئول حمله تروریستی به کرمان هم بوده و گفته می شود طی هفته های اخیر مراکز متعددی را هم در افغانستان و پاکستان مورد هدف قرار داده.

(۲)تبلیفات امریکائیها و دمهای خروس:

گفته شده که سفارت امریکا در اوایل ماه مارس به شهروندان خود در روسیه اخطار داده که به کنسرت نروند که ویتامین ندارد و مراقب باشند!

بعد انتشار خبر تروریستی دیروز هم حکومت امریکا  جیغ زد که “کار اوکرائین نبوده “یلکه “کار داعش پدر سوخته بوده”!

دم خروس بیشتر  بیرون زد وقتی اتوموبیل فراریان نزدیکی مرز اوکرائین پیدا شد و همانطور که می دانید سابقه حملات تروریستی اوکرائین در شهرهای روسیه  بسیار طولانی است و عاقلان  هم که سابقه حکومت فخیمه امریکا را خوب می دانند که تروریست ساز و تروریست شناس بسیار ماهری هست و مقادیری شک می کنند به راوی!

(۳)تبلیغات نوکران غربیها در روسیه و تئوری کار خودشونه”!

اپوزسیون پروغرب در روسیه و بیرون روسیه مثل همتایان  اینها در ایرون و حومه تا برسیم به انتر اسرائیل یکصدا فریاد می زدنند که “کارخودشونه” و پوتین ادم کثیفی است و عامدانه مردم روسیه را کشته تا دلش خنک شود!

باز ما یادمان امد که این “کار خودشونه” را زمانی قبل شنیده بودیم مثل حمله ارتش ازادیبخش روسیه (همتای رجوی) به درون خاک روسیه که ما را یاد عملیات فروغ بسیار جاویدان انداخته و کاریش نمی شود کرد که یاد است دیگر!

خلاصه کلام:

از دید من سناریوهای جلوی ما باید در یک کانتکس عمومی جهانی کنار هم قرار گیرد تا پیجیده سازیهای دو سر ارتجاع امپریالیستی ایجاد می کنند ساده شود.

یکی از عرصه های نبرد جهانی قطبهای ارتجاعی ایجاد توهم و جنگهای تبلیغاتی است. هدف این جنگها اکثریت دنیا هستند که باید کنار نگه داشته شوند و گیج بمانند.

همکاری داعش با اطلاعات امریکا و اسرائیل در سطح منطقه خاورمیانه محدود نیست و بطور طبیعی در صحنه جنگ در اوکرائین و هرجای دیگر که لازم باشد از این مهره استفاده می کنند.

حکومت روسیه و چین هم از نهادهای “غیر دولتی مشابه” و جریانات فرقه ای یا استفاده کرده اند یا می کنند.همکاری پوتین با رژیم اسلامی در سوریه نمونه بسیار واضح ماهیت مشابه این سر ارتجاعی با سر ارتجاعی “غربی” است.

داستان “خودشونه” که در جامعه ایران توسط تبلیغات انتر اسرائیل و عربستان و انگلیس و امریکا در ایران توسعه یافته این روزها در روسیه تبلیغ می شود.

باید ادمهای عاقل این روندها و تشابهات را ببینند و برای مردم توضیح دهند.

به مرور زمان پیچیدگیهای دوران گذار قدرت جهانی بیشتر قابل فهم می شود.

بله! داعش ابزار اطلاعات اسرائیل و امریکاست و مثل خود حکومت اوکرائین ازش استفاده ابزاری می شود. ورود و فعالیتهای داعش در ایران و منطقه خاورمیانه واقعیت دارد و این فعالیتها بخشی از فعالیتهای سایر شاخکهای امریکا و انگلیس و اسرائیل در منطقه خاورمیانه است. 

این تضاد بین قطبهای ارتجاعی تضادی واقعی و بر سر منافع اکثریت زحمتکشان دنیاست.افتادن در دام تبلیغاتی دو سر ارتجاع دنیا  فرصت کشی است و عین بلاهت.

بازهم از من گفتن!

منبع:

(*)داعش خراسان و توسعه سازماندهی سناریوی سیاه در ایران و منطقه خاورمیان

www.azadi-b.com/?p=40833

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate