شکایت ۸۰ صفحه ای افریقای جنوبی مبنی بر نسل کشی بر علیه حکومت اپارتاید اسرائیل

شکایت ۸۰ صفحه ای افریقای جنوبی مبنی بر نسل کشی بر علیه حکومت اپارتاید اسرائیل

اقدامی تاریخی بر علیه ننگ بشریت یعنی صهیونیزم

مقدمه:

بالاخره یک حرکت بسیار مهم سیاسی و قانونی بر علیه حکومت اپارتاید اسرائیل از سوی جامعه ای که اپارتاید و تبعیض نژادی را در افریقای جنوبی لمس کرده به بالاترین مرجع قانونی سازمان ملل ارجاع شد.

این سندی است در ۸۰ صفحه که در ان موارد متعدد که نسل کشی را توسط رژیم کثیف اپارتاید اسرائیل ثابت می کند مورد بمورد ارائه شده.

این دادگاه شامل قضاتی از ۵ کشور صاحب حق وتوست به علاوه تعدادی بیشتر از قضاتی از کشورهای دیگر.

جنایت نسل کشی بعنوان یک جنایت بین المللی بعد از جنگ دوم جهانی توسط یک قانون دان یهودی به سازمان ملل پیشنهاد شد و از انزمان موارد مختلفی از نسل کشی به این مرجع قانونی ارجاع شده.

حکومت افریقای جنوبی در شکایت ۸۰ صفحه ای منجمله محاصره غذائی و داروئی مردم غزه که انها را در خطر مرگ قرار داده همینطور کشتار وسیع غیر نظامیان و حتی پایان دادن به امکان صاحب فرزند شدن بخاطر شرایط بسیار ضد انسانی ساخته شده توسط ارتش جانی اسرائیل را ذکر کرده و خواستار بررسی فوری دادگاه بین المللی سازمان ملل شده است.

پاسخ نتنیاهو به شکایت حکومت افریقای جنوبی:

نتنیاهوی جانی در تلویزیون ظاهر شده و گفته که “ما نسل کشی نمی کنیم بلکه حماس نسل کشی کرده”!

این جوک کثیف بیخ ریش خودش و حامیانش اما ایشان قبول کرده که نمایندگانش در دادگاه ظاهر شوند و از خودشان دفاع کنند.

رژیم اسرائیل عضو رسمی کنوانسیون بر علیه نسل کشی است و نمی تواند از این دادگاه فرار کند.

همه این داستانها زمانی است که حکومت اسرائیل همچنان در غزه جنایت می افریند و سرزمین غزه به گورستانی از جنازه های کودکان و زنان و غیر نظامیان تبدیل شده که حتی نمی شود این جنازه ها را از زیر آوار بیرون کشید و شاید سالها طول بکشد که این جنازه ها از زیر آوار کشف شوند و با احترام دفن شوند.

اهمیت اغاز دادگاه نسل کشی رژیم اسرائیل در سطح جهان:

ادم غاقل فکر نمی کند که این دادگاه قرار باشد نتنیاهو و حامیانش را به زندان بفرستد و مجازات کند اما این دادگاه از بسیاری جهات دادگاهی تاریخی است و کم از نورنبرگ نخواهد داشت.

همه چشمها و گوشهای مردم دنیا به این دادگاه که بزودی تشکیل می شود متمرکز خواهد شد و احتمال محکومیت رژیم صهیونیستی بسیار بالاست چرا که اکثر قضات این دادگاه از کشورهای غیر عضو شورای امنیت هستند و حجم اسناد بر علیه رژیم جانی اسرائیل بسیار است و دیگر قابل پوشاندن نیست.

نزدیک به ۳ ماه از یورش وحشیانه رژیم اسرائیل به غزه می گذرد.این یورش مدتها قبل از حمله حماس طرح ریزی شده و هدفش بیرون ریختن مردم فلسطین از خاک اسرائیل و “حل مسئله فلسطین” است.فلسطینیهای کرانه غربی هم هدف بعدی این جنایات صهیونیستها هستند.

همانطور که در مقالاتم تایید کردم حمله حماس در بستر اطلاع به استراتژی پاکسازی قومی اسرائیل انجام شده بعنوان یک حرکت پیشگیرانه.

رژیم اسرائیل از بدو تشکیلش با هدف پاکسازی قومی از منطقه و انتقال فلسطینیها به بیرون منطقه اسرائیل شکل گرفته و الانهم میلیونها فلسطینی اواره در کشورهای همسایه ساکن هستند که بزور از منطقه زیر کنترل صهیونیستها بیرون رانده شده اند.

اهمیت دادگاه بین المللی بر علیه نسل کشی بسیار است خصوصا از جهت سیاسی و تبلیغاتی ضربه بزرگی به جانیان صهیونیست خواهد بود.

این اقدام حکومت افریقای جنوبی بسیار مهم و قابل حمایت از تمامی بشریت ازادیخواه  و مترقی است.

به امید پیروزی انسانیت بر علیه همه انواع بردگی و ظلم و ریشه های نابرابری چه اقتصادی چه فرهنگی و سیاسی.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate