توماج صالحی دوباره دستگیر شد رژیم جانی اسلامی با دو استاندارد

رژیم اسلامی امروز پن شنبه توماج صالحی را دریکی از شهرهای شمال ایران دستگیر کرد.اراذل این رژیم لمپن وار به اتوموبیل حامی او یورش بردند و او را با ضرب و شتم دستگیر کردند و بردند.

حکومت اسلامی دستگیری توماج را بخاطر “نشر اکاذیب” دستگیر کرده.به این معنی که او را متهم کرده که به دروغ ادعای شکنجه شدن کرده و به دروغ دستگیری و زندان خود را غیر قانونی اعلام کرده.

عربده های رژیم اسلامی و حامیانش در مورد نقض حقوق بشر در فلسطین توسط صهیونیستهای جانی در حالی تکرار می شود که این رژیم دقیقا همان رفتارهای رژیم اسرائیل را در ایران انجام می دهد .تاریخ رژیم اسلامی با جنایت با شکنجه و اعدام و سرکوب مخالفان  در هم تنیده است.دقیقا همان که در حکومت اسرائیل در برابر مردم فلسطین و حتی مخالفان یهودی خود انجام داده.

دو نکبت اسلام سیاسی و صهیونیزم در منطقه خاورمیانه دو روی یک سکه هستند و تا این نکبتها از منطقه ما حذف نشوند نه تنها منطقه ما بلکه کلیت جهان دچار زجر و شکنجه خواهد بود.این بختکها دستاوردهای نظم کثیف سرمایه داری هستند و پایان نظم سرمایه داری اغاز زندگی انسانی در جهانست.

دستگیری توماج صالحی بخشیست از روند تشدید سرکوب در ایران.هزاران هزار جوان ازاده در زندانهای رژیم در زیر شکنجه هستند و اعدام بسیاری را تهدید می کند.سرکوب زنها برای نداشتن حجاب تشدید شده و رژیم اسلامی همچنان هراسان ازعروج قیام مردم به فرار به جلو به نظامی گری و خاک هوا کردن زیر سایه بحران غزه ادامه می دهد.

جان توماج صالحی مثل بسیاری عزیزان ازادیخواه در خطر است همچنان که جان مردم ظمظلوم فلسطین در غزه و کرانه غربی . انسانیت مرز نمی شناسد و نباید بشناسد.

زنده باد مبارزه برای آزادی توماج و همه زندانیان سیاسی در ایران

ننگ بر رژیم اسلامی ایران ، دنبالچه های جانیش در خاورمیانه و ننگ بر رژیم اپارتاید اسرائیل!

زنده با مبارزه طبقه کارگر و زحمتکشان ایران و جهان برای ساختن جامعه آزاد و برابر و بدور از استثمار انسان از انسان!

منابع بیشتر:

در حاشیه سخنان ویدئوئی  توماج بعد از آزاد شدن از زندان جانیان رژیم اسلامی

www.azadi-b.com/?p=39588

توماج صالحی  عزیز آزاد شد در آغوشش بگیریم ؛ به بازتوانیش بپردازیم و به مبارزه ادامه دهیم

www.azadi-b.com/?p=39354

!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate