سکوت در مقابل جنایات حکومت اپارتاید اسرائیل و عدم دفاع از مردم فلسطین شایسته هیچ ازادیخواهی نیست!

سکوت در مقابل جنایات حکومت اپارتاید اسرائیل و عدم دفاع از مردم فلسطین شایسته هیچ ازادیخواهی نیست!

سخنی با فعالین کارگری درون ایران

دوستان و رفقای فعال کارگری در ایران

زیر فشار تبلیغات حامیان حنایت حکومت اسرائیل و مهمل گویان حامی پهلوی و سایر راستها از یکسو و حکومت اسلامی جنایتکار و تبلیغاتش شما مهمترین وظیفه انسانی یعنی تلاش برای پیشبرد قیام زحمتکشان بر علیه حاکمیت سرمایه داری بر علیه حکومت اسلامی را به شانه دارید.

رژیم اسلامی و تبلیغاتش تنفری در جامعه ایجاد کرده که گاها این تنفر باعث و عامل موضع گیریها و سکوتهائی می شود که منطقی نیستند.

کمونیستها همواره تاکیید داشته اند که انسانیت جهانی به مبارزات طبقه کارگر در سطح جهان متکی است. این انترناسیونالیزم پرولتری در تاریخ معاصر توانسته بارها و بارها مرزهای ملی و منافع ملی را بشکند و به جهانیان نشان دهد که چرا سرود انترناسیونال یک سرود استراتژیک است و تا محو کامل نظام سرمایه داری سرودی بین المللی است برای توسعه گفتمانی که وحدت و اتحاد را طبقاتی می بیند و درد همه انسانها درد همه اعضای خانواده جهانی طبقه کارگر است.

فلسطین و مردمش در جهان ما یک نقطه عطف و اشتراک است از زمانی که نژاد پرستان صهیونیست با کمک امپریالیزم انگلیس و امریکا و حمایت استالین با جنایتهائی مکرر ، مردمی را از خانه و زندگیشان راندند و آواره کردند و بساط نظامی ننگین را در خاورمیانه سازمان دادند که لکه ننگ بشریت است.

من بعنوان فعال کمونیست خارج کشور، انتظارم این بوده که شما عزیزان در ایران با جنبش کارگری جهان همصدا شوید و با صدائی واحد و رسا جنایات رژیم اپارتاید را محکوم کنید و به حمایت از مردم فلسطین بپردازید.

دوستان!

در فاز بسیار حساسی از روابط بین املل قرار داریم و رژیم اسلامی با تلاشی وسیع تلاش دارد جایگاه خود در نظم جدید قوا در دنیا بعنوان متحد روسیه و چین تثبیت کند و با ابزارهای حمایتی به سرکوب بیشتر جنبش انقلابی برای سرنگونی بپردازد.

رژیم اسلامی و متحدینش در منطقه که با ارسال میلیاردها پول مردم زحمتکش ایران به کشورهای خاورمیانه توانسته اند یک شبکه مافیائی بنام “جبهه مقاومت” بسازند ، و ارمانهای انسانی مردم فلسطین را بنام جهاد و حماس و حزب الله بدزدند و مال خود کنند همانطور که در سال ۵۷ همینها ارمانهای قیام ۵۷ را دزدیدند و جنایتها افریدند.

پیشنهاد من به شما عزیزان اینست که هرگز ساکت ننشینید و جنایات حکومت صهیونیستی اسرائیل را یکصدا محکوم کنید.نگذارید تاریخ حماس و جهاد اسلامی و رژیم اسلامی را قهرمان مردم فلسطین ثبت کند.با سکوت خود کنار راستهای جنایتکار و حامیان صهیونیزم و اپارتاید قرار نگیرید.

طبقه کارگر در سراسر دنیا چشم به شما عزیزان دارد.تنفر از رژیم اسلامی و نظام سرمایه داری جدا از تنفر از اپارتاید صهیونیستی نیست.اینها به هم تنیده هستند و ریشه اسلام سیاسی را همین اطلاعات اسرائیل و انگلیس و امریکا ساختند تا طبقه کارگر و کمونیستها  را بزنند.تاریخ سازماندهی جهاد اسلامی و حماس با این توطئه ها امیخته است.

جنگی که حکومت اسرائیل بر علیه مردم غزه آغاز کرده بقول تننیاهوی جنایتکار “جنگ دوم استقلال اسرائیل” است! این دقیقا به این معنی است که جنایتکاران صهیونیست با هدف کشتار وسیع و کوچاندن باقیمانده مردم غزه و کرانه باختری دنبال هدفی هستند که در مرحله اول جنایاتشان کاملا تحقق نیافته .کوچ کامل مردم فلسطین و “خلاص شدن” از مسئله فلسطین!

همین چند هفته پیش بود که تننیاهوی جنایتکار و کم عقل و پریشان مردم ایران را به حمله اتمی تهدید کرد و حالا خواب پاک کردن غزه و کرانه باختری می بیند!

جنگ حکومت صهیونیستی و اپارتاید به هیچ رو جنگ با حماس نیست بلکه جنگی است برای پایان “مسئله فلسطین” همانطور که هبتلر خواست “مسئله یهود” را حل کند!

به امید افزایش فعالیتهای شما عزیزان و بلند شدن صدای پرتوانتان در دفاع از انسانیت هر کجا که باشد و برافراشته شدن جهانی بانگ طبقه کارگر تنها امید بشریت برای پایان دادن به جنگها و جنایتها و ریشه اش که نظم کثیف سرمایه داریست!برای حمایت از مردم فلسطین و زحمتکشان جهان در دفاع از مظلومیت بپاخیزید این دقیقا در شان و مقام شماست.جامعه ببیند که طبقه کارگر ایران مدافع همه محرومین دنیاست!

زنده باد مبارزه طبقه کارگر جهان برای کسب قدرت سیاسی و پایان دادن به نظم کثیف سرمایه داری!

زنده باد مبارزه برای پایان دادن رژیم اپارتاید اسرائیل و جنبشهای جنایتکار اسلام سیاسی!

مقالات نویسنده در موضوع جنگ فلسطین و اسرائیل

آغاز طرح  “جراحی نظامی “حکومت صهیونیستی به درون غزه و سقوط حمایتهای جهانی وداخلی

www.azadi-b.com/?p=38666

حمایت مردم و اتحادیه های کارگری جهان از مردم فلسطین و محکوم کردن رژیم جنایتکار اسرائیل

www.azadi-b.com/?p=38542

اتحادیه های کارگری فلسطین و اسرائیل ، محکومیت یکصدای رژیم صهیونیستی . گله های سلام زیجی

www.azadi-b.com/?p=38483

پشم ریزی صهیونیزم و اوکرائین ، در روند گذار جهانی، گیجی چپهای عاشق دموکراسی اسرائیل!

www.azadi-b.com/?p=38455

نمونه ای از حمایت طبقه کارگر فلسطین : چگونه حماس دیوار غزه را شکست و سورپرایز جهانی افرید؟

www.azadi-b.com/?p=38253

داستان چپهائی که هیچ طرف نیستند و فقط “مخالف سرمایه داری هستند!

www.azadi-b.com/?p=38228

حمایت از “مردم اسرائیل” بنام سوسیالیست چپ؟

www.azadi-b.com/?p=38022

پیرامون حمله بی سابقه ، چند لایه ای حماس به داخل خاک اسرائیل 

www.azadi-b.com/?p=3799

“سوسیال دموکراسی “متوهم دموکراسی اسرائیلی

www.azadi-b.com/?p=3808

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate