افتضاح سیاسی در کانادا بعد تقدیر “لیبرال دموکراتها” از یک نازی جنایتکار با کف زدنهای زلنسکی!

افتضاح سیاسی در کانادا بعد تقدیر “لیبرال دموکراتها” از یک نازی جنایتکار با کف زدنهای زلنسکی!

در حاشیه استعفای سخنگوی پارلمان کانادا و بازخوانی ایستادن غربیها در کنار نازیها

مقدمه اول:

یکی از پروپاگاندای پوتین در اغاز حمله به اوکرائین این بود که در اوکرائین نئونازیها فعالند و حکومت زلنسکی با انها در اتحاد است و اینها با هم مردم شرق اوکرائین را سالهاست قتل عام می کنند و جنایت می افرینند.لذا سرباز پوین می رود تا در اوکرائین “نازی زدائی کند”

همانزمان و از ان به بعد زلنسکی و شرکا هی گفتند که خودشان یهودی هست و به موسی قسم خوردند که نازی نیستند. در جریان جنگ اوکرائین بارها و بارها اسناد از سربازان اوکرائنی بدست امد که اینها ارمهای نازی همراه دارند و خصوصا لشگر ازوف  کاملا نازیست و ارم اس اس بارها در سنگرهای اوکرینی ها پیدا شد و نشان داده شد.

واقعیت اینست که اوکرائین بطور تاریخی در جریان جنگ جهانی دوم بخشی از منطقه نازیها بود و بسیاری در اوکرائین متحدین نازیها بودند و خصوصا از سال ۲۰۱۴ نازیها در اوکرائین تشکیلات وسیعی داشته اند و مراکز نظامی نازیها در اوکرائین بزرگترین مراکز اموزش نظامی نازیها در جهان بوده و سازمان سیای امریکا هم به اینها اموزش می داده.هدف عمده سازماندهی این نازیها شرق اوکرائین بر علیه روسی تبارارهای این منطقه بوده و همین مناظق است که طی جنگ اوکرائین به شکل ۴ استان شرقی فعلا تحت کنترل ارتش روسیه هستند و روسیه انها را جمهوریهای خودمختار روس اعلام کرده.

مقدمه دوم:

داستان جنگ روسیه و اوکرائین که بواقع جنگ روسیه است با ناتو بعد یکسال و نیم و متعاقب شکست “ضد حمله اوکرائین” به مرحله ای رسیده که روسیه دارد اماده تهاجم وسیع می شود.روسیه طی بیش از ۳ ماه گذشته با برخورد دفاعی بیش از ۷۰ هزار سرباز اوکرائینی را کشته و هزاران زره ای و ابزارهای فرستاده شده از ناتو را نابود کرده و با تخریب عمومی زیر ساختهای اوکرائین و ارتش اوکرائین دارد اماده می شود که یک حمله سراسری به سمت غرب مرزهای کنونی انجام دهد.هدف این حمله احتمالا تسخیر کامل اوکرائین نیست بلکه به زانو در اوردن زلنسکی و ناتوست که بپذیرند به صلح مورد دلخواه پوتین دست بیابند.

ارتش روسیه  در صدد کشیدن دو راه اهن بزرگ از روسیه به مرکز مناطق اشغال شده روسیه زده که با کشیدن این راه اهنها زیر بنای یک جنگ مزمن و پایدار فراهمتر می شود در عین حال اخبار اینست که اقتصاد روسیه بر خلاف پیش بینی ها و بر خلاف کشورهای غربی و اروپائی در حال رشد است و صنایع نظامی روسیه مرتب در حال تقویت شدن .لذا روسیه بخوبی توانسته موانع غرب را بردارد و از هم اکنون حکومت المان و حتی حکومت امریکا دچار تزلزل در مورد ادامه کمک به اوکرائین شده اند و حکومت بایدن نتوانست برنامه انتقال بیش از ۲۰ میلیارد کمک نظامی به اوکرائین را از سنا بگذراند و حمهوریخواهان امریکا رقم ۴ میلیارد دلار را سقف کمک اعلام کردند و خواهان سازماندهی شورای نظارتی برای جگونگی خرج شدن این کمکها هستند.

حنگ اوکرائین برای غربیها عبارتست از دست بدست کردن میلیاردها دلار از مالیات مردم به جیب انحصارهای نظامی است و طبیعتا از سوی روسیه هم همینست.همانطور که بارها گفتم این جنگ سر لحاف ملاست و دیگر هیچ! و هدفش نبرد برای تثبیت یا جلوگیری از جهان چند قطبی است.

اینها را داشته باشید تا برویم سر داستان افتضاح سیاسی اخیر در کانادا توسط لیبرال دموکراتها در حضور زلنسکی و نخست وزیر کانادا!

(۱)داستان افتضاح سیاسی در کانادا و استعفای سخنگوی پارلمان بعد تقدیر از یک نازی سالخورده!

دیگر پوتین نیست که فعالیت نازیها در کنار ارتش اوکرائین ادعا می کند تی در اخبار هست که ارتش اوکرائین الان از اراذل داعش هم استفاده می کند و تصاویر اینها با ارمهایشان متشر شده.

این همسنگرای زلنسکی و غربیها با نازیها و الان داعشیها امری ذاتی است و امروزی هم نیست.این مشخص است که حکومت امریکا داعش را سازمان داده و الانهم در اوکرائین بکار می گیرد.نازیها طی دهه اخیر در اوکرائین ابزار توسعه نفوذ حکومت های  غرب بوده اند.

اما داستان افتضاح اخیر در کانادا از این فرض اغاز شده که “مبارزه با روسها یعنی قهرمانی” و اینها یک جانی ۹۸ ساله اوکرائینی را پیدا کردند تا بعنوان قهرمان به دنیا بفروشند و گفتند که این بابا “قهمرمان ازادی اوکرائین بر علیه روسها در جنگ دوم جهانی بوده! 

خوب ادم احمق باید باشد نفهمد که در جنگ دوم مخالفان ارتش روسیه در اوکرائین ارتش نازی هیتلر و نوکران محلیش بودند و من تردید دارم که این لیبرال دموکراتها نمی دانستند و اشتباه کردند.

از دید من اینها روی بلاهت و نادانی جامعه زیادی حساب کردند و یخشان نگرفت! 

بله چند روز پیش این بابا هونکای ۹۸ ساله را اوردند در مجلس کانادا و در حضور زلنسکی و نخست وزیر کانادا ازش تقدیر کردند برایش هورا کشیدند و کف زدند و کف کردند .معلوم نیست از کجا طرف مقابل رفت ته ماجرای این بابا هونکای را در اورد و مشخص شد این بابا عضو گروه ۱۴ اس اس (داوطلبان اوکرائینی) بوده و در جنایات بر علیه مردم اوکرائین و لهستان شرکت داشته و حتی الان حکومت لهستان هم خواستار استرداد و محاکمه اوست!

 در تحقیقات اخیر روشن شده که دهها هزار نازی اوکرائینی بعد جنگ دوم جهانی به انگلستان و کانادا  و امریکا مهاجرت کرده اند و حاکمان کشورهای غربی از این ماجرا چشم پوشیده اند.

(۲)داستان بعد افتضاح!

بعد افتضاح حناح مقابل لیبرال دموکراتها داد زدند یهودیهای کانادا و مدیا به میدان امدند و جیغ زدند که “ای فریاد “!فشار اوردند که نخست وزیر کانادا استعفا دهد که حاخالی داد و بیچاره سخنگوی پارلمان اقای انتونی روتا سینه جلو داد و استعفا داد تا بقیه فرار کنند!

ظاهر قضیه اینست که “اشتباهی بوده” اما من شک دارم و همانطور که گفتم این میمون بازی روی بلاهت و نادانی جامعه حساب کرده و شکست خورده!

بامزه زلنسکی و جناب جاستین ترودو که بدجوری گیر افتادند و زور می زنند خود را “بی گناه” جلوه دهند! 

داستان افتضاح تمام نشده و زلزله در حال پس لرزه هاست و معلوم نیست جناح مخالف  و رقیب حکومت کانادا تا چه حد بتواند از این افتضاح برای زدن ترودو و دارودسته تیغش ببرد!

بامزه تر اینست که این پیر مرد ۹۸ ساله نازی سالها در مدیا عکسهایش را منتشر می کرده و ظاهرا خیلی هم مخفی کاری نمی کرده!

(۳)آرم گروه اس اس واحد ۱۴ وافن در اوکرائین معاصر!

آرم گروه اس اس واحد ۱۴ که مزدوران اوکرائینی ارتش اس اس بوده اند همجنان در میان نئونازیهای اوکرائین و بخشهائی از ارتش اوکرائین می چرخد و گاه و بیگاه هم عکسهای اینها منتشر می شود.

نازیم و نژادپرستی ابزارهای جنگ اوکرائین هستند و زلنسکی متحد اصلی نازیهای اوکرائین. این دیگر ادعای پوتین نیست. و همانطور که گفتم داعشیها هم سروگله شان در ارتش رو به زوال اوکرائین پیدا شده!

(۴)جنگ اوکرائین به کجا می رود؟ گسترش نگ به رویاروئی مستقیم با ناتو یا پذیرش صلح؟

از دید من فقط ارتش اوکرائین نیست که دارد تحلیل می رود بلکه ناتو هم دارد تحلیل می رود و انبارهای اینها رو به ته کشیدنست و هزاران نیروی فعال نظامی ناتو در اوکرائین حاضرند و مشفول جنگ.

چند روز پیش تانک المانی را روسها گرفتند با فرمانده افسر المانی و هنوز زمان لازمست که افسرهای ناتو بیشتر دستگیر شوند.بارها مراکز فرماندهی افسران امریکائی و ناتو در اوکرائین بمباران شده و این نشان می دهد که ناتو تمام قدرتش را در اوکرائین وارد کرده و افزایش حضور نظامی ناتو تغییر عمده نخواهد داشت.

جنگ اوکرائین در حیات خلوت روسیه انجام می شود و روسیه موقعیت استراتژیک برتر دارد . اگر عقلی در رهبری ناتو باشد به صلح تن در خواهد داد.

به خلاف نظرهای اولیه امکان پایان یافتن جنگ در طی سال اخیر بیشتر است و خصوصا اگر پیشروی ارتش روسیه طی ماههای آینده انجام شود.دیر یا زود رهبری غرب باید از زلنسکی دلقک بخواهد به پای میز مذاکره بنشیند.

لذا عامل دومی علاوه بر مخالفتهای مردم دنیا بر علیه این جنگ جنایتکارانه هست و آنهم شکست نظامی غربیها و ناتو و پذیرش شروط روسیه است.

بیطرف اعلام کردن اوکرائین و پذیرش مناطق خودمختار با برکناری زلنسکی از قدرت همراه خواهد بود و این زمینه سازی صلح و برگشت میلیونها اوکرائینی است به کشور نابوده شده ای که الان دوباره باید باز سازی شود.

اینجا تاکیید دارم که بحثهای بالا دلیل به سمت گیری بین این دو قطب جنایتکار نبوده و نیست بلکه تحلیلی عینی از وضعیت کنونی جنگ است و افشای عملکرد فعال نازیها و حتی داعش در کمپ اوکرائین اعم از اینست که ما حامی یا مخالف چه حناحی باشیم.

همانطور که بارها گفتم کمپ انسانیت و ازادی باید کمپ خودش باشد و جنگهای قطبهای ارتجاعی را دنبال کردن عین عقل و منطق است منجمله برای کمونیستها و چپها.توضیح اینکه این قطبها و منحمله قطب روسیه-چین تا چه حد در تضاد با منافع مردم دنیا هستند در کنار جنایات امپریالیستهای غرب تصویر درستی از راهی را نشان می دهد که انسانیت باید بپیماید.

(*)منبع:

Canada parliament speaker resigns after calling Ukrainian Nazi veteran a ‘hero’

Theguardian.com/world/2023/sep/26/Anthony-rota-canada-resigns-nazi-parliament

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate