افشای دروغهای صهیونیستها در روز ۷ اکتبر زمان حمله نیروهای فلسطینی به درون اسرائیل

مقدمه:

در ۷ اکتبر دقیقا چه گذشت و ایا تبلیغات صهیونیستها در مورد این روز چقدر صحت دارد؟ تاریخ بیاد ندارد که صهیونیستها و فاشیستها و جانیان و دیکتاتورها راست گفته باشند.دروغ پراکنی از ابزرهای بسیار مهم اینهاست.

صهیونیستها قدرت بالائی در نظام تبلیغاتی و هالیوود در امریکا دارند و در جریان جنایات اخیر صهیونیستها در غزه ارتباط اینه جانیان با مدیای امریکا بسیار روشنتر شد.

مشخص شد که حتی فیلمهای هالییودی در مورد جنایات هیتلر  توسط صهیونیستها  حمایت می شود تا یک تصویر مظلومانه از این جانیان بسازند تا زیر سایه این تصویر اینها به جنایتهای خود ادامه دهند.

در جریان دادگاه اخیر لاهه هم وکلای صهیونیستها مرتب سعی داشتند پشت جنایات هیتلر مخفی شوند و معترضین به جنایات خود را ضد یهود جلوه دهند و ننه من فریبم در بیاورند که چندش اور است.

اما در ۷ اکتبر چه گذشت ؟ هنوز وقت لازمست و تحقیقات مستقل که بدانیم چه گذشته اما چند تحقیق مستقل اخیر نکاتی مهم را نشان می دهد.

مهمترین این تحقیقات توسط گزارشگر مستقل انگلیسی بنام ریچارد سندرز منتشر شده(۱) که پرده از برخی زوایا بر می دارد که در این مقاله بهش اشاره خواهم کرد:

(۱)اطلاعات اسرائیل از حمله ۷ اکتبر اطلاع پیدا کرده بود:

بنا به گزارش سندرز اخبار حمله در روز اکتبر به ارتش اسرائیل رسیده بود و مانورهای حماس در روزهای قبل کاملا واضح نشان می داد که اینها قصد حمله دارند و دارند تمرین می کنند.سوال اینست که چرا ارتش اسرائیل در این روز وضعیت امادگی نشان نداد؟

اگر بپذیریم که ارتش صهیونیستی از احتمال حمله خبر داشت سوال بعدی اینست که چرا این حمله را اجازه داد؟

اینجا می رسیم به عین این سوال در ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در مورد حمله ۳ هواپیمای مسافربری به درون امریکا منجمله  ساختمان پنتاگون در حالیکه مدتها قبل اطلاعات امریکا روی تعدادی از این اراذل القاعده اشراف داشت؟ 

بنظر می رسد این حمله هماهنگ شده و دنبال یک استراتژی بوده برای اینکه تکلیف غزه را برای همیشه روشن کنند.

حمله حماس ظاهرا تنها ابزار ساخته برای صهیونیستها و لذا اجازه ورود داده اند.

این پاسخ تمامی ابهاماتی که در مورد “معجزه حماس” مطرح شده باطل می کند و ماجرا را ساده می کند.خیر این نبود که اینها رودست خوردند بلکه رودست زدند!

این دروغ بطور دو طرفه توسط اسلامیها و رژیم صهیونیستی تکرار می شد

(۲)دروغ سر بریدن اطفال و تجاوز به زنها درون اسرائیل در روز ۷ اکتبر

بنا به گزارش سندرز رهبران جریانات صهیونیستی ساکن کیبوتسها بطور سیاستماتیک این دروغها را پراکندند و به مدیای امریکا دست بدست دادند تا رسید به زبان بایدن  شارلاتان و او هم تکرار کرد و بعدا ظاهرا کمی عقب نشست!

در گزارش سندرز (۱) او مستقیم از شاراتان صهیونیست ساکن در منطقه پرسید و او نتوانست عکسی که مدعی بود نشان دهد! 

این در حالیست که جنایات صهیونیستها در غزه در دنیا ثبت شده و بخشی از فرهنگ جنایت صهیونیستی است.

(۳)کشتار سیستماتیک غیر نظامیها  توسط ارتش صهیونیستی و نه نیروهای فلسطینی!

سندرز تیر اندازی به کمپ رقص و اواز صهیونیستها  در جشن موسیقسی را تایید می کند اما تعداد وسیع تلفات و انفجارهای مناطق مسکونی اطراف غزه را به حملات زمینی و هوائی ارتش اسرائیل منتصب می داند.

او تاکیید دارد که ارتش اسرائیل چند ساعت بعد از ورود نیروهای فلسطینی از طریق هوا و زمین به تیر اندازی و پرتاب موشک و خمپاره به منازل کیبوستها پرداختند هر جا که فکر می کردند نیروهای فلسطینی نفوذ کرده اند مورد حمله قرار دادند و موارد متعددی انفجارها مشخص است که توسط ارتش اسرائیا انجام شده.

کار کارشناسی تا حد ممکن نشان می دهد که ارتش صهیونیستی عمدا این صحنه ها را ساخته تا زمینه حمله به غزه بهتر فراهم شود.

معمای ۷ اکتبر بتدریج روشن می شود و دست خونین صهیونیستها بیشتر افشا می شود:

تحقیقات در مورد ماجرای ۷ اکتبر  همچنان ادامه دارد اما تا بحال به اینجا رسیده که ماجرای حمله به اسرائیل با اطلاع صهیونیستها اتفاق افتاده و جنایات منتصب به فلسطینی ها عموما دروغ بوده و توسط مدیای غرب  که دست صهیونیستهاست منتشر شده تا زمینه سازی شود برای حمله به غزه و پاکسازی غزه از فلسطینی ها.

بنظر می رسد رویای صهیونیستها دال بر پاکسازی کلیت اسرائیل از فلسطینی ها نیاز به حمله ۷ اکتبر داشت و نیروهای اسلامی وارد شده به اسرائیل حداقل ابزار دست این طراحی استراتژیک شده اند گرچه الان متاسفانه مردم فلسطین دارند تاوان این ماجرا و طراحی پیچیده صهیونیستی را می دهند.

همانطور که بارها گفتم اسلام سیاسی تنها ابزار صهیونیستها در طول تاریخ بوده و هست.چه بداند چه نداند! از حمله صهیونیستها به غزه اسلامیها سود برده اند و قهرمان صحنه شده اند و بواقع صهیونیزم و اسلام سیاسی به هم نان قرض می دهند و داده اند!

منابع بیشتر:

دو گزارش مستقل از ادعاهای دروغ صهیونیستها در مورد ۷ اکتبر ۲۰۲۳ زمان حمله نیروهای فلسطینی به درون اسرائیل

ریچارد سندرز مستندساز  شبکه الجزیره 

https://www.youtube.com/watch?v=u4vqO-Y70Mk

https://www.youtube.com/watch?v=pNoAjW1lRWI

تحقیقات مستقیم ماکس بلومنتال

https://www.youtube.com/watch?v=d0gECjlpXF8

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate