در حاشیه “گزارش شبکه جهانی حاجی بی بی سی در مورد قتل نیکا شاکرمی”

مقدمه:

“شبکه جهانی بی بسی سی” که سخنگوی تبلیغاتی حکومت انگلیس است ، تازگی بمبمی ترکوند و “افشا کرد” که تعدادی حزب اللهی نیکاشاکرمی را در کامیون انداختند و جون زندانها تحولیش نگرفتند بعدش درون کامیون اول نشیتند روش بهد دست زدند بهش و بعد ۳ نفره افتادند با باتوم به جانش و چون فحاشی می کرد اونقدر زدندنش تا مرد و بعد “نعیم ۱۶ بهشان گفت که یواشکی بندازینش تو خیابون فرار کنین” و بعد یک جلسه بررسی سطح بالا یک گزارش نوشت به صدر سپاه پاسداران و ماجرا را گفت و چون اونها “حزب اللهی بودند” و عضو رسمی سپاه نبودند  لذا اونها را آزاد کردند و نعیم ۱۶ را هم یک عدد توبیخ نامه به حسایش گذاشتند و دیگر هیچ !

این “گزارش بی بی سی” گفته شده(۱) که برای جلوگیری از افشای فرد انتقال دهنده منبغ این “گزارش” چند صفحه ای که ارائه شده اصل نیست بلکه بازسازی شده و اصل اون اسناد توسط یکی دیگه از کارشناسان بی بی سی که سابقا از اطلاعات رژیم اسلامی بوده مورد تایید قرار گرفته و با قسم حضرت عباس بقیه باید بپذیرند ..

اینها خلاصه ماجرا که این روزها از یکسو توسط تلویزیون نوکران عربستان و اسرائیل هی تکرار می شود و از سوی دیگر توسط اراذلی مثل علیزاده(۲) هی تکذیب می شود و آنرا جعلی می داند و آنرا مسخره می کند . اینهم بخش دوم ماجرا.

در این مقاله من چند نکته در حاشیه این ماجرا  توضیخ می دهم و امیدوارم برای مخاطبین کمکی باشد:

(۱)سابقه بنگاه حاجی بی بی سی”:

درست است که ما باید متمرکز شویم روی متن گزارش اما نمی توانیم نگوئیم که این راوی سابقه طولانی در شارلاتیزم دارد و چه زمان پهلوی و چه در آوردن خمینی سر کار و چه در دوران رژیم اسلامی همواره تمام تلاشش را کرده که به قدرت موجود در ایران خدمات ارائه دهد .ذات این بنگاه اینجوریست و در قدم به قدم تاریخ چیزی که در این بنگاه نیست جسن نیست نسبت به جنبش انقلابی مردم در ایرانست.

لذا آدم عاقل هر “گزارش” که این بنگاه ضادر می کند باید در این زاویه ببیند.در سطح منطقه هم همین سیاست هست و منافع صهیونیستها و منافع امپریالیستها در سطح جهان و پروژه های انقلاب مخملی استراتژی این بنگاه است. اگر بتوانند “رفرم درون رژیمها و اگر نتوانند حمایت انقلاب مخملی مثل “زن زندگی آزادی” اینها خط بی بی سی است و منجمله بی بی سی فارسی که از مشتی شارلاتان وطنی استفاده می کند.

تنها از این زاویه است که می شود به هر “گزارش” این رسانه امپرایلبیستی نگاه کرد.

لذا سوال اینست که در این “گزارش” چه خطی دنبال می شود و هدف اینها چیست ایا واقعا ارائه حقیقت است؟ 

(۲) انکار کننده های جنایت بر علیه نیکا شاکرمی مثل علیزاده ساکن لندن:

علیزاده که در نوشته های قبلی من به دقت افشا شده و یک نئوتودای نوکر رژیم اسلامی است و طی یکسال گذشته بسیار واضح تر از پاسدارها و حانیان رژیم استفاده می کند برای حمایت از “جبهه مقاومت” این روزها زور می زند که با استفاده از سوتی های اون “شبکه جهانی بی بی سی” ثابت کند که اون گزارش جعلی است و اما حرفی ندارد در این مورد که بالاخره گزارش رسمی رژیم اسلامی مبنی بر خودکشی نیکاشاکرمی درست است یا براستی نیکا کشته شده توسط اراذل رژیم به رغم اینکه این گزارش بی بی سی جعلی باشد یا نباشد!

لذا ماهیت واقعی علیزاده ساکن لندن همانست که خود رژیم اسلامی بطور رسمی توان گفتنش را ندارد و این روزها سوکت کرده در مورد این گزارش!

علیزاده دارد به زبان رژیم و بجای رژیم و با همکاری اراذل سپاه پاسداران “پاسخ” می دهد و تا دم انکار این گزارش جلو می رود و الترناتیو هم ندارد بیچاره!

اینهم از این بخش ماجرا!

(۳) بی بی سی چه تاکتیکی را انتخاب کرده و چه هدفی را دنبال می کند؟

اولا:

اگر در دقایق ماجرا  غرق نشویم و اساس نقشه را نگاه کنیم بخوبی می بینیم که “سوژه نیگا شاکرمی” یک بخش از پروژه  مهسا امینی است.

این یک انتخاب سیاسی است که نیکاشاکرمی را برای “تحقیق ژورنالیستی” انتخاب کرده اند .پروژه انقلاب مخملی نیاز به یک مورد دیگر زن دارد تا دوباره نیروهای راست درون ایران را به خیابانها بکشاند. 

واقعیت جنایتی که بر نیکا رفته هدف نیست بلکه اهمیت سیاسی و روانشناسی اجتماعی پشت این ماجراست که هدف “شبکه حاجی بی بی سی است”.

دوما:

“گزارش بی بی سی” بوافع دارد علت جنایت بر علیه نیکا را به دست “حزب اللهی های بیرون سپاه پاسداران” می اندازد که اون لایه رهبری سپاه پاسداران و سازمان اطلاعات ازش خبر ندارند.خوب دقت کنید! “گزارش” اتفاقا قرار دارد که مرگ نیکا را به گردن “گروههای غیر مسئول بیندازد” همانطور که رژیم در مورد قتلهای زنجیره ای و سایر جنایتهای خود عمل کرد.

در سراسر دنیا هم رسم است که حکومتها جنایاتشان را نهایتا به دست “عوامل غیر مسئول” انداخته اند. بی بی سی حتی مدعی است که گزارش خود را بدست مسئولین رژیم رسانده که بروند و خاطیان خود را  محاکمه کنند! اینجا دقیقا دم خروس دیگری پیداست!

سوما:

گزارش بی بی سی در عین حال دو عنصر اطلاعاتی وابسته به بی بی سی را تایید می کند یکی آنکه “گزارش” را به بی بی سی تحویل داده و دیگر آنکه بعنوان “کارشناس خارج کشوری اون گزارش را مستند دانسته! اینجا مشخص است که شبکه بی بی سی رسما با عوامل داخل رژیم اسلامی در ارتباط است و نان به هم قرض می دهند.

ما البته همواره می دانستیم که بی بی سی و رژیم های جانی در ایران متحدین هم هستند و این “زارش بار دیگر همان خط وزارات اطلاعات رژیم و تبلیغات رژیم اسلامی را ادامه می دهد که “اگر جنایتی هم هست عناصر غیر مسئول انجام می دهند”

(۴)آیا سند ارائه شده از سوی بی بی سی واقعیست یا جعلی؟

اینکه سند ارائه شده در مورد قتل نیکاشاکرمی واقعی است یا جعلی یک موضوع تکنیکی است و نهایتا هم تا زمانی که دسترسی کارشناسی به اصل سند نباشد در فردای حکومت اسلامی قتل نیکا و قتل همه آزادیخواهان موضوع بازی است که نیاز به زمان و کارشناسی دارد.

در متن این سند ارائه شده از زوایای مختلف می شود شک کرد خصوصا که راوی این سند هم حاجی بی بی سی است و منکر قتل از سوی دیگر رژیم اسلامی و نوکرانش هستند.هردو طرف این دعوا بی آبرو هستند. یکی می گوید که سند را عوض کرده تا منبع روشن نشود و دیگری می گوید که سند در موارد متعدد  جعلی است و مسئله دستکاری نیست بلکه اصلا جعلی است. این دعوا بین دو سر ارتجاع و حنایت  است.ما انرا موضوع اصلی نمی بینیم.

موضوع اصلی چیست؟ اینکه رژیم اسلامی یک نظام چند لایه ای سرکوب است و طراحیش اینطور است که دارای گروههای ترور مستقل است که در کشورهای امریکای جنوبی بسیار استفاده شده.گروههای ترور مستقل که حکومتها بتوانند مسدئولیت را به گردن آنها بیندازند اما توسط همان حکومت حمایت می شوند.

حریانات “حزب الله” تحت پوشش سپاه پاسداران سازمان یافته اند و بی تردید چه در گذشته و چه در اینده نقش مهمی در ترور ازادیخواهان دارند. 

معلوم نیست چه تعداد از آزادیخواهان در جریان قیامهای ایران کشته شده اند و کشته خواهند شد.اما نکته بامزه اینست که در “گزارش بی بی سی ” بعد مشخص شدن نام عومال این جنایت “کمیته عالی بررسی” اعلام می کند که این افراد آزاد شدند و فقط نعیم ۱۶ توبیخ شده!

بفرض اینکه این گروه حزب الله مستقل باشد چگونه تحت فرماندهی “نعیم ۱۶” عمل می کند و به یقین جنایتی که انجام داده حتی به پلیس منتقل نمی شود برای جنایتش؟

گذشته از اینکه این سند واقعیست یا جعلی ، اینکه ساختار سرکوب حکومت اسلامی چند لایه ای است و گروههای ترور مستقل درون نظام تحت رهبری سپاه و وزارت اطلاعات با فرمولبندی مشابه حکومتهای دیکتاتوری امریکای چنوبی عمل می کنند امری مسلم است.

رژیم به علاوه از گروههای تروری که از لبنان و عراق و سوریه و سایر کشورها وارد می کند برای سرکوب استفاده می کند.

خلاصه کنم:

داستان  افشاگری حاجی بی بی سی” در مورد قتل نیکاشاکرمی هدف سیاسی معین دارد و قرار است موتور درمانده انقلاب مخملی را تکان دهد. این حاجی بی بسی سی برای آزادیخواهی در ایران هرگز دل نسوزانده که بر عکس در کنار دیکتاتورهای ایران ایستاده منجمله رژیم اسلامی. هدف روانشناسی معینی دارد این “گزارش” و تلاش برای تقویت “انقلاب مخملی” است.

اینکه نیکا و بسیاری دیگر قربانی جنایات رژیم اسلامی شده اند و خواهند شد امری مسلم است و حقیقت یابی واقعی تنها در روز بعد سرنگونی کلیت نظام با ورود جامعه و نمایندگان کارگری امکانپذیر است.

بی تردید رژیم اسلامی  از لایه های سرکوب چند لایه ای استفاده می کند که در بالا به هم پیوند می خوردند و راس هرم رژیم است که اینها را سازمان داده و حمایت می کند.این دستگاه جنایتکار از بدو تشکیلش یک هدف دنبال کرده و ان توسعه نظام کثیف سرمایه داری با ابزارهای دیکتاتوری است.طرحی که امپریالیزم غرب در ایران سازمان دهده منجمله با ابزارهائی مثل بی بی سی.

سرنگون باد رژیم اسلامی سرمایه داران

زنده باد مبارزه برای ازادی برابری و حکومت کارگری!

منابع دیگر:

(۱)گزارش اصلی “شبکه جهانی بی بی سی ” در مورد کشته شدن نیکا شاکرمی

https://www.youtube.com/watch?v=mryxqWL69gQ

(2)تلاشهای علیزاده  حامی رژیم اسلامی در لندن برای انکار جنایت بر علیه نیکااشاکرمی:

https://www.youtube.com/watch?v=bm8O028-LeA

https://www.youtube.com/watch?v=MI2werP1mgE

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate