اینبار حکومت امریکا تنها مخالف برسمیت شناختن فلسطین در سازمان ملل

روز گذشته صحنه بسیار نادری در شورای امنیت سامزمان ملل اتفاق افتاد .

نمایندگی الجزایر پیشنهاد عضویت کامل کشور فلسطین در سازمان ملل را ارائه داد و ۱۲ عضو شورای امنیت موافقت کردند(منجمله فرانسه و روسیه و چین) و دو حکومت انگلستان و سوئیس رای ممتنع دادند و تنها حکومتی که راسما رای مخالف داد حکومت امریکا بود!

حکومت امریکا اخیرا ننگ مخالفت با اتش بس در غزه را بدوش می کشد و اینبار نماینده حکومت امریکا برای مخالفت با برسمیت شناختن کشور فلسطین بعنوان عضو سازمان ملل دستش را بالا برد و ننگی را برای خودش خرید!

اینجور ادمها بعدها با وجدان خود چه خواهند کرد به کنار! اما همانطور که می دانیم سیاست و قدرت سیاسی بسیاری ادمها را از درون تهی می کند .انسانیت را در انها رقیق می کند و گاها کاملا می کشد.

نماینده حکومت امریکا در شورای امنیت بعدش اعلام کرد که “الان موقع برسمیت شناختن کشور فلسطین نیست”

نماینده الجزایر گفت که این مبارزه برای برسمیت شناختن حقوق مردم فلسطین را ادامه خواهد داد و پیشنهادش را به مجمع عمومی منتقل خواهد کرد و این مبارزه را ادامه خواهد داد.

حتی حکومت ارئوغان جانی هم در نماز جمعه امروز گفت که “دنیا در کنار فلسطین است و امریکا هنوز در کنار اسرائیل”

حکومت عربستان هم از مخالفت امریکا با برسمیت شناختن فلسطین  اظهار تاسف کرد!

ببینید جهان به کجا رسیده که عقب مانده ترین  نوکرهای حکومت امریکا هم دیگر از مواضع حکومت امریکا دوری می کنند!

دنیای عجیبی است و بازهم نشان دهنده تجول کیفی است که ما شاهدش هستیم.غروب ابر قدرتی حکومت امریکا و ترک خوردن اتحاد این حکومت با متحدینش در اروپا و منطقه خاورمیانه.

حکومت امریکا هنوز ننگ دفاع از صهیونیستها را بدوش می کشد همانطور که تا اخرین روزها ننگ حمایت از رژیم اپارتاید افریقای جنوبی را بدوش کشید.

از دید من تحولات کنونی فقط نتیجه تغییر موازنه قدرت در بالا نیست بلکه سقوط ازاد حکومت صهیونیستی هم تسریع شده.امروز وزیر خارجه امریکا ارزو کرد که “اسرائیل بالاخره در منطقه خاورمیانه جذب شود “!

توجه بفرمائید! این لکه ننگ و سرطان منطقه خاورمیانه یعنی صهیونیزم بعد از ۸۵ سال هنوز در منطقه خاورمیانه “جذب” نشده و اربابان هم خودشان می دانند.

قبل از ۷ اکتبر حکومت اسرائیل داشت حکومت عربستان و شیخ نشینان خلیج را به صف می کرد تا باهاش پیوند اخوت ببندند و به حکومت مصر بپیوندند. اما امروز این لکه ننگ منزوی تر از همیشه از همه سود دچار سقوط است.هم ایماژ سیاسیش و هم ایماژ نظامیش .

بواقع پشمش بدجوری ریخته و ارباب هم که خودش دچار پشم ریزی و سقوط است!

فکر نمی کنم زیاد طول بکشد که این لکه ننگ این سربازخانه پرخرج را ببندند و جمعیت مفت خورش را بفرستند به کشورهاشان.

منطقه فلسطین متعلق به مردم فلسطین است و شایستگی خود را برای زندگی انسانی در این منطقه نسلهاست نشان داده اند.

صهیونیزم جائی در منطقه خاورمیانه ندارد. پایان صهیونیزم اغاز پایان جنبش ارتجاعی ساخته این اراذل است یعنی جنبش “اسلام سیاسی” . حماس و جهاد اسلامی و القاعده و داعش و رژیم اسلامی و طالبان همه با اتکا بوجود اسرائیل هویت خود را ساخته اند.تاریخ واقعی تینست.

بیچاره انها که این سربازخانه را دموکراسی نامیدند!

زنده باد مبارزه برای زندگی انسانی مردم فلسطین در سرزمین خودشان

سرنگون باد حکومت صهیونیستی و اپارتایدو نژاد پرست در منطقه خاورمیانه

استوار باد پیوند مبارزات طبقه کارگر جهان با مردم فلسطین!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate