“نیشگون صهیونیستی” پاسخ به نیشگون اسلامی ، “پاسخ در مقابل “پاسخ”!

سرانجام صهیونیستها هم به رژیم اسلامی “پاسخ” دادند ! اون خلائق مات و مبهوت و شیفته “جبهه مقاومت” و صهیونیستها بازاشان گرم است و مطبخ مهملات گرم کرده اند و “تحلیل” از خود در رسانه های منتصب در می کنند و بی بی سی و فاکس و نیوز و انترناشنال و صدای سیامای کثافتان اسلامی بر منقل خود باد می زنند !

بله!

“ارتش صهیونیستی” هم به “جملات اخوندها پاسخ داد” و فیل صهیونیستی هم موشی زائیید!

اطلاعات  هنوز تکمیل نیست و زیر پوشش سانسور و دروغگوئیهای معمول صهیونیستی و اخوندی مستور است اما در اخبار امده که رژیم نتیاهو یک موشی زائییده که “پاسخ محدودی است به پاسخ محدود اون هفته پیش آخوندهای ایران!

می گویند به سامانه راداری در سوریه حمله کردند و بعد وارد خاک عراق شدند و هواپیماهاشان که با تاکرهای امریکائی سوخت رسانی می شده از همان عراق “اهدافی” را در ایران زدند.

می گویند این حمله ترگیبی بوده و شامل حملات پهبادی و و موشکی بوده که حداقل بخشیش توسط جنگنده های اف ۳۵ از بیرون مرز ایران شلیک شده.

می گویند که دو هدف اصلی یکی در اطراف اصفهان و یکی اطراف تبریز مورد حمله قرار گرفته که احتمالا پایگاه هوائی و پایگاه موشکی بوده .

می گویند مراکز اتمی مورد هدف قرار نگرفته اند و اون یکی ها هم می گویند که خیلی پهبادها را زده اند.

پوشش دروغ و پوشش حاشا!

از همین الان مسابقه دروغگوئی بین صهیونیستها و اخوندها تشدید شده اولی ها مدعی “زدن قدرتمند” و دومیها حاشا که “بابا چیزی نبوده”! 

هدف این تبلیغات هم معلومست مصرف داخلی دارد! عقب مانده های حامی این دو جبهه مهمل و مرتجع قرار است فریب بخورند و تو صف بمانند و دلشان خنک شود!

لذا با توجه به سابقه بگویم که احتمالا ماجرا همانست که پیش بینی کرده بودم که قرار دوطرفه داشتند اینبار هم نیشگونی رد و بدل شود و بقالهای جنایت بروند سرکارشان !

رژیم اسلامی به حاشا چه نیازی دارد؟

نقش حاشا در تبلیغات رژیم اسلامی الان تعیین کننده است.هر قدر بیشتر حاشا کنند کمتر مجبورند “پاسخ دندان شکن بعدی” از خود صادر کنند!

لذا از همین الان که گرد و خاکها نخوابیده بساط تبلیغات راه انداخته اند که “بابا چیزی نشده” فیلمهای خیابانهای اصفهان و تبریز را نشان می دهند و قسم می خورند که “وضع عادیست” ! 

پیامی به مردم ازاده و طبقه کارگر ایران!

اونهائی از شماها که گول این میامین قدرت در منطقه را خوردید و کنار اخوندها یا کنار صهیونیستها هورا کشیدید یا حتی سکوت کردید ! بدانید که اینها معرکه گردان می مانند و پشت پرده به ریشتان خواهند خندید و خندیده اند!

اینها برایتان تجربه بشود . از تنور خامنه ای و نتنیاهو قرار نیست تنور شما گرم شود! نتیجه این ماجراجوئیها و عربده کشی ها همینست! قبلهای اینها موش خواهند زائیید و اگر از دستشان در برود زندگی شماها و نسلهای بعدیتان از عراق و افعانستان کمتر نخواهد بود!

عاقلتر بشود تجربه بگیرید صف خود را جدا کنید سازمان بدهید و راه ازادگی و انسانیت را جلو ببرید.

این زندگی شایسته شما نیست اما باید شایسته جامعه ازاد بشوید.قیمت دارد زحمت و خون نیازست و فکر کردن عمیق و روی دیوارها هم ننویسید “اسرائیل بیا ما را بمباران کن”! بروید اون نوشته های کثیف میمونها را پاک کنید و بنویسید “زنده باد مبارزه برای ازادی برابری و حکومت کارگری”

بنویسید “ننگ بر خامنه ای و نتنیاهو” بنویسید “دنیای ما دنیای این اراذل نیست” بنویسید ما شایسته زندگی انسانی هستیم نه موشکباران و پهباد باران ! بنویسید و تمرین کنید! بنویسید!

بنویسید که مردم غزه کودکان فلسطینی همزادهای ما هستند و نباید زیر اوارها بپوسند و از گرسنگی بمیرند بنویسید “بنی ادم واقعا از یک پیکرند” ! بنویسیدتا شایسته آزادی شوید!

منبع دیگر:

صهیونیستها چگونه موشکباران با رژیم اسلامی پاسخ” خواهند گفت؟

www.azadi-b.com/?p=43751

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate