صهیونیستها چگونه موشکباران با رژیم اسلامی پاسخ” خواهند گفت؟

مقدمه:

متعاقب حمله موشکی رژیم اسلامی به خاک اسرائیل که همانطور که گفتم بععد حمله حماس به خاک اسرائیل در تاریخ بی سابقه بوده و بدجوری عقب مانده ترین سران تاریخ صهیونیستی را تو بن بست قرار داده ، حالا نوبت اینهاست که با تاخیر و کرشمه رژیم اسلامی و حامیانش را خمار نگه دارند !

این کرشمه دو طرفه چندش اور و خطرناک برای جان انسانها به فاز جدیدی رسیده و ثبات منطقه خاورمیانه را با خطر جدی مواجه کرده.

ورود حداقل ۹ موشک و شکست سپر چند لایه ای دغاعی صهیونیستها و اربابانشان ثابت کرد که با ضربه های جدی تر پشم اینها خواهد ریخت.

در اخبار امده که پایگاههای راداری بسیار پیشرفته امریکائیها هم نتوانست این موشکها را کاملا مهار کند و در صورت پرتاب صدها موشک  بدجوری این پادگان  که نامش را اسرائیل گذاشته اند به خطر خواهد افتاد!

بله اسرائیل پادگان امپریالیستها در خاورمیانه است که این سربازها همراه خانوادهاشان زندگی می کنند و از همه جای دنیا امده اند تا سوبسید دولتی بگیرند و مفت بچرخند و فلسطینی شکار کنند.اسرائیل اساسا اینجوری شکل گرفته و از زمان تشکیلش نکبت منطقه خاورمیانه بوده و جریانات اسلامی را هم همینها به جان مردم انداخته اند.

حکومت اسرائیل مدتهاست در ایران ترور می کند جنایت می افریند  بمب گذاری می کند حتی ادمربائی می کند.

اسرائیل در زمان پهلوی هم زندان اوین ساخته و غرب ایران را  از جهت امنیتی کنترل کرده و شعبه ساواک در این منطقه زیر ریاست اطلاعات اسرائیل بوده.

اسرائیل در زمان پهلوی هم سنگ می انداخته که ایران راکتور اتمی نداشته باشد و سیاستگذاری می کرده .

در پاسخ به حمله موشکی رژیم اسلامی کابینه صهیونیستی که زیر زمین مخفی شده بود همانجا  به جنب و جوش افتاده که چه غلطی بکند تا ابروی خودش را نگه دارد همانطور که حکومت اسلامی دچار این وضعیت بود حالا توپ افتاده تو زمین صهیونیستها!

در این مقاله من نکاتی را ارائه می دهم:

(۱)رجوع به ارباب برای کمک!

من بارها گفته ام که صهیونیستها کلا بدون ارباب امریکا و مقادیری اروپا عددی نیستند بادشان بسیار سریغ می خوابد اگر کمکها قطع شود.اینها عروسکهای دردانه ارباب امریکا هستند و دیگر هیچ!

این پادگان که اسرائیل نام دارد  و برخی احمقها انرا دموکراسی نامیده بودند امروز دیگر ماسک هم ندارد و جنایاتش در غزه بیشتر ثابت کرد که کثیفترین حکومت اپارتاید جهان در قرن ۲۱ هم نام خوبی برایش نیست.

عقب مانده ترینها در اسرائیل اینقدر زاد و ولد کرده اند که دیگر چیزی بنام “لیبرال” ذدر اسرائیل کمیاب شده و این عقب مانده های زامبی در مناطق اشغالی به خانه و منال رسیده اند و این روزها شکار فلسطینی می کنند.

حالا نتنیاهو و رفقایش که هارتر از او هستند دچار دهنه زدگی شده اند و اربابشان دچار محضورات عجیبی است که نه اجازه حمله به رفح می دهد و نه اجازه حمله به ایران!

بیچاره ها در گل گیر کرده اند و نمی دانند چه کنند.می گویند نقشه ها دارند و اماده اند اما پشت پرده همان می کنند که تیم خامنه ای  مدتی دچارش بود یعنی پیغام و پسغام به ارباب امریکا!

حالا نوبت صهیونیستهاست که بایدن گیج و منگ را بیدار نگه دارند و ازار بدهند!

تامل صهیونیستها دلایل دارد و ارزوی دیرینه حمله به ایران الان عملی بنظر می رسد اما مشکل همینجاست! ارباب اجازه نمی دهد! اقلا در ظاهر اجازه نمی دهد!

(۲)”کجا را بزنیم که اونها نزنند”!

معمای “کجا بزنیم که اونها نزنند” همان معماست که خامنه ای و تیمش هم داشتند و بعد مدتی  این کردند که دیدیم!

یک جائی را اخوندها زدند که ادمی کشته نشود و حتی ضربه فیزیکی جانانه نباشد اما اهمیت تبلیغاتی داشته باشد و مانع ریختگی درون نظامشان شود.بگویند پهلوانند اما مشتی هم نزدنند.

از دید من خامنه ای و تیمش کار با حسابی کردند و حالا نوبت حریف صهیونیست است که همان کند!

ایا این مشکل است؟ فکر نمی کنم .صهیونیستها هم بلدند یکجوری بزنند که نزده باشند اخه اخوندها را اینها درس داده اند!

لذا پیش بینی من اینست که صهیونیستها همان خواهند کرد.

احتمالا از قبل هم خبر می دهند تا قضیه بخوبی تمام شود و هردو طرف برگردند به دکان چند نبش خود!

(۳) تغییر دینامیزم قدرت در خاورمیانه بخشی از روند گذار قدرت جهانی:

درست است که این کرشمه بازی طراحی می شود اما در کانتکس تغییر دینامیزم قدرت جهانی امکانپذیر شده.

دیگر ارباب امریکا پشمش ریخته و توان قلدری در خاورمیانه ندارد و از توسعه چنگ نگرانست.دیگر دوران سرنگون کردن صدام و اشغال عراق و افغانستان نیست او ممه را لولو برده.

در اوگرائین شکست خورده اند اینها و توان پیروزی در خاورمیانه ندارند و اسرائیل شده موی دماغ اینها و مزاحمت برای سازماندهی در مقابل روسیه و چین که رقبای اصلی هستند.

برای امریکا و غرب اسرائیل الان پادگان بسیار پرخرحی است که ضررش بیش از سود است.هم از جهت اقتصادی هم سیاسی یک تن لش پر مصرف شده.

اینست که ما شاهد صحنه هائی هستیم که با فرمولبندیهای “محور مقاومتی ها” یا “پرواسرائیلی ها” جور در نمی اید و تحلیهای ابکی اینها مرتب به خظا می رود!

هردوی این جماعتها از زمان عقب هستند و گیج تحولات سریعی که لزوما هم تحت کنترل هیچکدام نیست.

(۴)ماجرای ناتمام غزه و بحران “جنگی” با رژیم اسلامی:

فلسطینی های مقیم غزه این روزها مقادیری نفس  می کشند چرا که سربازان صهیونیزم مجبورند موقعیت دفاعی بگیرند و تعدادیشان هم از غزه بیرون رفته اند و مقادیری حین آماده شدن برای حمله به رفح مواظب هستند از مرزهای دیگر نخورند.

ماجرای غزه ناتمام مانده و این بحران با رژیم اسلامی هم نمی تواند راه حل غزه باشد.

غزه برای صهیونیستها  یک معضل شده و راه پس و پیش برایشان نگذاشته.شکست سیاسی صهیونیستها در غزه در بستر شکست نظامی و تبلیغاتیشان گندی بالا آورده که بویش در تاریخ ثبت می شود.

مردم غزه و کودکانشان در حال مرگ بخاطر گرسنگی هستند و تصاویر مصیبت گرسنگی سازمان داده شده توسط صهیونیستها قلب هر انسان ، انسان مانده را می فشارد.

صهیونیزم رژیم کثیف آپارتاید و جنایت است که هیچ رژیمی در تاریخ معاصر در جنایت به گردش نمی رسد.

این رزیم تا هست اسلام سیاسی بازتولید می شود.اسلامیهای سیاسی از صهیونیزم نان و اب و هویت  ساخته اند.

الان رژیم صهیونیستی در مقابل رژیم اسلامی  و متحدانش در مقابل مردم فلسطین و مردم غزه و در مقابل جهان انساندوست یکجا ایستاده.متحدین اروپائی و امریکائیش هم یواشکی دارند فاصله می گیرند در حالیکه پنهانی باز تلاش دارند این لکه ننگ دست ساخته را حفظ کنند.

 (۵)بحران “جنگی” رژیم اسلامی با صهیونیستها و تاثیرش در روند قیام آزادیخواهی ایران:

در مقاله قبلی توضیح دادم که رژیم اسلامی در تداوم بحران چنگی با اسرائیل سود می برد بحرانی که هم جنگ باشد هم نباشد.همینجوری کش بیابد.

رژیم اسلامی در ایران دارد کودتای یواشکی می کند بر علیه مردم و بساط سرکوب را بیشتر توسعه می دهد.

الان حتی گرایشات داخل رژیمی را بخاطر مخالفت با سیاستهاشان تهدید به سرکوب می کنند.

در خیابانها گشت ارشاد و بگیر بگیر بخاطر حجاب  توسعه یافته و این مائه اسمانی که “بحران جنگی است” به حکومت نیروی دو چندان می دهد.

(۶) جنبش سرنگونی طلب انقلابی کحاست؟

آنچه از ایران به بیرون می رسد همه واقعیات نیست.صدای آزادیخواهان واقعی در میان صدای پروغربیها و پرواسرائیلی ها گم شده.

می گویند که مردم ایران حامیان صهیونیستها شده اند.من فکر می کنم که صهیونیستها و امپریالیستها بخشهائی از مردم ناپخته را فریب داده اند اما ادمهای عاقل و با تجربه دنبال صهیونیستها نمی روند و کنار خامنه ای هم نمی ایستند.

آدم عاقل و انساندوست انترناسیونالیست است و دردش درد انسان در همه دنیاست.

این انسان آزادیخواه همه جا برای انسانیت ایستاده و هرگز جنایات در غزه را با پرچم “مبارزه با رژیم اسلامی” پنهان نمی کند.

جنبش آزادیخواهی در ایران دنبال فریب “انقلاب مخملی” نمی افتد به خود اتگا می کند منتظر ارباب نمی شود.

آدم عاقل روی دیوارها نمی نویسد که “سرائیل بیا ما را بمباران کن!” این عین خریت است و خودزنی بی شرمانه!

خوب من حامی چنین آدمهای عاقلی هستم و معتقد نیستم که من و امثال من دنبال ضهیونیستها و ارابانشان بدویم و این مسبر را راه آزادی و انسانیت نمی دانیم.حتی اگر اکثریت جامعه ایران در این مسیر دست و پا بزند بجائی نمی رسد.

آدمهائی که این روزها برای صهیونیستها سینه می زنند شایسته آزادی و برابری نیستند .آنها سبمبهای بلاهت و حماقت هستند نسل بعدی همانها هستند که در ماه عکس خمینی دیدند!

جهانی تغییر کرده اما حماقتها سخت جانند!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate