آیا  ترور  داعش در موسکو آغاز مرحله جدید از جنگ در مرجله گذار قدرت است؟

ترور داعشی که ابزار دست صهیونیستها و اطلاعات امریکاست در موسکو هنوز تحت بررسی است و در اخبار آمده که اراذل این ترور یا دستگیر شدند یا کشته شدند.

مراحل بازجوئی با شکنجه آغاز شده و دستگیر شدگان نزدیک مرز اوکرائین  مورد انواع شکنجه ها قرار گرفته اند منجمله قطع اندام و در آوردن چشم و بریدن گوشهاشان.اما جانیان حکومت پوتین دستور دارند اینها را نکشند بلکه به مراکز متخصص بازجوئی تحویل دهند.

هنوز حکومت پوتین بطور رسمی جمع بندی از این واقعه نکرده در حالیکه اعلام کرده اند که دیگر روسیه وارد جنگ واقعی شده.

تعداد کشته شدهای این حمله تروریستی به بالای ۱۳۰ نفر رسیده و رو به افزایش است گفته می شود ۷۰ در صد این کشته ها بخاطر اتشسوزی تروریستها اتفاق افتاده که با نارنجکهای اتش زا انرا ایجاد کرده بودند.

ظاهر امر اینست که اینها داعشیهائی بودند اهل تاجیکستان و در بستر یک کشاکش اطلاعات روسیه با داعش این اتفاق افتاده.

ارتباط اینها با داعش خراسان  در حال تحقیق است که این شاخه داعش خودش توسط گرایشات اسلامی اسیای میانه روسیه و در مراکز داعش در ادلیب سوریه مدتهاست در حال اموزش نظامی هستند.

ادلیب سوریه هم توسط حکومت اردوغان هم توسط اطلاعات اسرائیل و امریکا مورد حمایت است.ادلیب جائی است که مدتی قبل رژیم اسلامی انرا موشک باران کرد.

(۱)آهمیت ادلیب سوریه در سازماندهی منطقه ای داعش:

همانطور که نوشتم ادلیب محل تمرکز و اموزش نظامی نیروهای داعش خراسان است و توسط حکومت اردوغان و صهیونیستهای اسرائیل اداره می شود.

احتمال زیاد ادلیب محل حمله متقابل پوتین هم خواهد بود.

(۲)طراحی سیاست وسیع تهاجمی در اوکرائین:-(اغاز جنگ واقعی از سوی روسیه

همانطور که در مقالات قبلی گفتم وضعین جنگ در اوکرائین بیشتر به جنگی یکطرفه و تهاجمی از سوی روسیه تبدیل شده و جبهه شرق اوکرائین و سنگرهایش مرتب در حال فروریزی است

حکومت زلنسکی هم نیروی انسانی کم اورده و هم ابزارهای جنگی. 

سربازگیری به دزدیدن جوانان و میانسالان در خیابانها تبدیل شده و تشویش و گیجی در رهبران ناتو افزایش یافته و سینه سپرکردنهای ابلهانه مکرون هم حمایتی در میان اعضای ناتو ندارد.

زرادخانه روسیه به بمبهای ۳۰۰۰ میلوئی مجهز شده و حملات وسیع موشک پرانی ها و مانورهای هواپیماهای روسی روی خاک اسرائیل بعد زدن پدافندهای اوکرائین بسرعت در حال افزایش است.

این نگرانی هست که حکومت پوتین از فاز نگه داری ۴ ایالت شرقی اوکرائین به فاز تسخیر کل اوکرائین حرکت کند.

حمله تروریستی به موسکو بهترین فرصت است برای پوتین که وارد یک جنگ تمام عیار و وسیع برای تسخیر کامل اوکرائین حرکت کند که این به معنی درگیری وسیعتر کل اروپاست و کشتارهای وسیعتر از دو سال گذشته.

مثل همیشه و تاریخ معاصر اروپا مردم در حال تاوان دادن رهبران جانی و شارلاتان خود هستند.

تظاهرا ت وسیع مردم فرانسه طی هفته گذشته بر ضد جنگ را باید مردم اروپا مدل قرار دهند و به خیابانها بریزند بیش از اینکه فرصتها از بین برود.

دنیا باید بر علیه این جنگ بسیار خطرناک که خطر جنگ اتمی را هم با خود دارد بایستد.

منبع دیگر:

حمله تروریستی داعش خراسان در اطراف مسکو و تئوری  “خودشونن”!

www.azadi-b.com/?p=43047

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate