حکومت صهیونیستی در حال امادگی برای تجاوز به لبنان ، فراری به جلو!

حکومت صهیونیستی در حال امادگی برای تجاوز به لبنان ، فراری به جلو!

در اخبار امده که جانیان صهیونیست در حال امادگی برای ورود به درون مرزهای لبنان هستند .

رژیم صهیونیستی و نژاد پرست که هفته پیش بعنوان متهم نسل کسی جلوی دادگاه لاهه نشسته و مسدول شده طی یکماه گزارش کار بدهد ، در حالیکه هر ۳ هدف اصلیش در حمله به غزه به شکست انجامیده و نه توانسته نیروهای نظامی فلسطین را نابود کند و نه گروگانهایش را پس بگیرد ، در حالیکه سربازان توسری خورده اش را از بخشهائی از غزه بیرون کشیده و برخیشان را مرخص کرده تا بروند گل بچنند، در همان حال:

اخبار حاکی از انست که نیروهای زمینی ارتش توسری خورده اسرائیل حالا در حال تمرکز روی مرز لبنان است و بمبارانهای هرروزه خود را گونه ای متمرکز کرده که علامت اماده شدن برای ورود نظامی به لننان است.

دیگر حملات و بمبارانهای صهیونیستها هدف موضعی ندارد و بجای ترور رهبران حزب الله این صهیونیستها اماده می شوند که لاشخورهای خود را به درون لبنان بفرستند .

هدف ارتش اسرائیل  چیست؟ اعلام کرده اند که می خواهند نیروهای حزب الله را به عقب بکشانند تا “منطقه خاکستری” درون لبنان بسازند تا از نفوذ نیروهای نامنظم حزب الله درون مرزهای اسرائیل جلوگیری کنند. این البته هدف اعلام شده رهبران اسرائیل است.

از همان ابتدا وقتی ارتش اسرائیل به درون غزه وارد شد متعاقب بمبارانهای وحشیانه و به منظور نابودی همه ساختمانها و کلیت تمدن در غزه ، مشخص بود که دیگر مردم غزه قرار نیست به این اراذل سنگ پرتاب کنند و ضربات جانانه به اراذل ارتش اسرائیل ، این ارتش را در غزه زمینگیر کرده و جنازه های لاشخورهای اسرائیلی  بتدریج در اسرائیل انبار می شود و دروغهای حکومت اسرائیل در مورد تعداد نفله شده ها و زخمیها و معلولین افشا شده و امواج اعتراضات را در میان خانواده های صهیونیست اسرائیلی دامن زده.

در سطح بین المللی اسرائیل موضوع تنفر جهانی است.حتی در امریکا نیمی از یهودیان جنایات ارتش اسرائیل در غزه را محکوم می دانند و معتقدند که این اراذل واقعا نسل کشی کرده اند.

در سوی دیگر این میدان  قهرمانان یمنی گلوی اقتصادی صهیونیستها و حامیان غربیشان را بدجوری فشار می دهند و اوضاغ اساسا برای جانیان اسرائیلی خراب است.

حملات هوائی و ترورها در سوریه و لبنان و فلسطین نتوانسته راهی برای این صهیونیستها باز کند.

بمبارانهای ارتش امریکا و انگلیس که بازنده مهم این جنایتهای صهیونیستها هستند نتوانسته مسئله را برای اینها حل کند.لذا در این روزها تلاش دارند به جلو فرار کنند:

فرار به جلو به درون لبنان  چه سود؟

بارها گفتم که پشم صهیونیستها و امیان امریکائی و غربیشان بشدت در حال ریزش است. اما این تلاش صهیونیستها برای ورود به لبنان به کحا می رسد؟

بله ممکنست اینها زشت باشد اما من بیشتر فکر می کنم این اراذل واقعا دچار خنگی حاد شده اند و واقعا باور دارند با این توسعه نبرد نظامی می توانند به اوضاعشان مسلط شوند.

بارها گفته ام که امپراتورها اخر کارشان همینجورند گیج و منگول می شوند و به هر دری می زنند تا بمانند و با هر اقدام خودشان را بیشتر در گل فرومی برند.

نیروهای نظامی در لبنان از ورود اراذل اسرائیل استقبال می کنند چرا که می دانند اگر طی دو دهه گذشته ارتش اسرائیل مرتب در لبنان توسری خورده امروزها  هنوز ضربه های جدی از نیروهای حزب الله نخورده و هنوز صهیونیستها باید سورپرایزها بشوند و نفله ها بدهند.

این فرار به جلو و تقلاهای صهیونیستها نه فقط انها را بیشتر سرنگون می کند بلکه حضور نیروهای اشغالگر امریکائی در منطقه خاورمیانه را مشکلتر می کند. از همین الانهم در عراق فشار سیاسی برای اخراج ارتش امریکا زیاد شده و ضربات به پادگانهای امریکائی در عراق و سوریه نوید این می دهد که این ارتش اشغالگر بالاخره گورش را از خاورمیانه کم کند.

فرار به حلو برای صهیونیستها نه تنها به توسریهای بیشتر خواهد انجامید بلکه توسریهای بیشتری نیروهای امریکا و انگلیس و متحدین اروپائیشان خواهند خورد.

از دید من سودی برای این تهاجم جدید و این به فرار به جلو در انتظار صهیونیستها و اربابشان نیست.

برنده نهائی تقلاهای صهیونیستها رژیم اسلامیست!

سالها قبل وقتی حکومت امریکا به خاورمیانه تهاجم کرد من گفتم که این تهاجم برنده اش رژیم اسلامی خواهد بود و توسعه انچه در انزمان امپراتوری نامرئی رژیم اسلامی نامیدم دقیقا همان بود که پیش بینی می کردم.

امپریالیزم امریکا و غربیها همانطور که به طالبان و داعش کمک کرده اند به رژیم اسلامی هم کمک کرده اند و الانهم نتیجه نهائی این جنایات در غزه اینست که رژیم اسلامی ایران بیشتر و بیشتر قدرت می گیرد و جنایات خودش را در ایران توسعه می دهد.

این رقص تانگوی امپریالیزم و صهیونیزم با اسلام سیاسی است که نهایتا در هر قدم به سقوط بیشتر حامیان صهیونیزم و قدرت گیری بیشتر اسلامیهای حامی ایران و همراه ایران خواهد انجامید.

ایا این اراذل صهیونیست دانسته اینکار را می کنند یا اینکه بیشتر از این عقلشان نمی رسد؟ غیر اینست که صهیونیزم به تقویت حماس و اسلامیها در فلسطین کمک کرده و الانهم با جنایاتش از حماس و جهاد اسلامی قهرمان ساخته و در کرانه باختری هم دیگر محمود عباسها پشمشان ریخته و اگر انتخابات بشود کارشان تمام است؟

خوب این صحنه را را نباید فقط دنبال کرد بلکه باید فرموله کرد و پایه سازماندهی و مبارزه فعال و مداخله گری جنبش برای صلح و مدنیت قرار داد.

اگر بازیگرها این سرهای ارتجاعی باشند تنها مردم هستند که ضرر می کنند این فرمول همیشگی تاریخ انسانی است.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate