میمون بازی جاستین ترودو و شرکا در سالگرد  انفجار هوایپای مسافربری اوکرائینی توسط سپاه پاسداران

در چهارمین سالگرد افجار هوایپمای اوکرائینی توسط پدافند سپاه پاسداران در حومه تهران مه به کشته شدن تعداد زیادی از افراد غیر نظامی منجر شد و چند روز بعد بالاخره ؤژیم اسلامی اعتراف کرد که این یک اشتباه نظامی بوده و اما مفصرین این اشتباه هرگز به مجازات نرسیدند در کانادا یک شوی میمون بازی توسط جاستین ترودو و وزیر خارجه اش انجام شد و اینها کنار برخی ایرانیان دست راستی که یا عموا یا سهوا بازیچه نظام تبلیغاتی حکومت کانادا شده اند و در میمون بازی نقش فعالی دارند  با همکاری مدیای ابزاری امپریالیزم غرب سینه زنی حقوق بشری راه انداخته اند که انگار غاقلهای دنیا گیج هستند و خمار !

همین آقا جاستین که چند ماه پیش به یک حنایتکار هیتلری در سن ۹۰ سالگی جایزه داد و بعدش چند روز قبل نیمچه غذی خواست و ماجرا را تمام شده دانست، همین جاستین که خودش میمون سیاستهای اکپریالیزم امریکاست و سخت در کنار حکومت آپارتاید اسرائیل  ایستاده و جنایتهای هر روزه این حکومت ننگین را حمایت می کند که هر روز جنایش بیش از تمام قربانیان اون هواپیماست ، همون شارلاتان امروز برای قربانیان هوایپمای اوکرائینی ناله حقوق بشری سر داده و وزیر خارجه وقیه تر از خودش ادای حمایت از مردم مظلوم ایران را در می آورد و شوی بسیار مضجک و میمون بازی مستهجن که شادهدش هستیم اما نباید در مقابلش ساکت ماند!

به آقای حامد اسماعلیون نباید انتقاد کرد که در این شوی میمون بازی معرکه گردانست او صف خود را انتخاب کرده و با کله دارد به  دنبال اربابها می دود.

اما اینسو که آدمهای عاقل کلیت ماجرا را می دانند و میمون این اربابان رنگ باخته نمی شوند ، وظیفه مهمی دارند  که روشن کنند که این میمون بازیها چرا اتفاق می افتد و هدفش دزدن لحاف است و دزدیدن قیام مردم در ایران و ادامه دادن سناریوی “انقلاب مخملی” که کپی ناشیانه انقلابهای واقعی است و مدتهاست رونمائی شده و در ایران امش “انقلاب زن زندگی آزادی است” و در اروپای شرقی نامهای دیگر داشت و در بهار عربی هم رنگهای دیگر!

همانطور که بارها گفته ام امروزه ماجرای فلسطین بهترین مجک است که دروغها را  برملا می کند.کسی یا گرایشاتی که در مقابل جنایات صهیونیزم و رژیم اپارتاید در فلسطین ساکتند (کاری به حکومت اقا جاستین نداریم!) جائی در مبارزه انسانیت برای آزادی ایران برای برابری در ایران ندارند و هرچه می کنند برای جیب اربابانست چه بدانند و چه ندانند و “گمراه”شده باشند.

جاستین و دولتش مایه ننگ بشریتند هرچقدر زشت حقوق بشری بگیرند بیشتر تهوع آور می شوند و دنبالچه های ایرانی اینها هم فقط در میمون بازی اربابان سهم کوچکی دارند هرچند مدعی هستند که دنبال گرفتن حق هستند .ما عاقلها تاریح را خوب می شناسیم و سره را از ناسره براحتی تشحیص می دهیم. اما وظیفه ما سکوت نکردنست که گفته اند” سکوت کردن  مثل سخن گفتن مسئولیت زاست”. سکوت کسی را تبرئه نمی کند و سکوت کنندگان هم در کنار ظالم هستند و بوده اند.

حداقل اینست که اعلام کنیم فریب این ارازل و ژشتهاشان را نمی خوریم و نخواهیم خورد.

زنده باد مبارزه برای آزادی برابری و حکومت کارگری!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate