توسعه نمایشهای نظامی امپریالیستی صهیونیستی بر علیه رژیم اسلامی و کف کردن تلویزیون انترناشنال و پهلوی چی ها

توسعه نمایشهای نظامی امپریالیستی صهیونیستی بر علیه رژیم اسلامی و کف کردن تلویزیون انترناشنال و پهلوی چی ها

طی روزهای اخیر بعد مانور مشترک نظامی ارتش امریکا و اسرائیل که بنا به اخبارشان “مانوری برای تمرین حمله به مراکز نظامی ایرانست” حظور رئیس سازمان سی آی ای در اسرائیل و سچس خبر انفجار “مینی پهباد” در مرکز شهر اصفهان که گفته می شود بخشی از فعالیتهای نظامی حکومت اسرائیل در ایرانست، در زنجیره ای کنار هم قرار گرفت.

تلویزیون ضد انقلاب پروغرب یعنی انترناشنال در کنار تلویزیونهای دولتی صدای امریکا و بی بی سی این اخبار را  رو به ایرتن پخش کردند.

این فعالیتها بخشی از سناریوی فشار نظامی و روانی بر علیه رژیم جانی اسلامی است.

تشدید حرکات نظامی رژیم اسلامی درون ایران بیشتر از گذشته و بطور رسمی توسط حکومت امریکا و حکومتهای غرب حمایت می شود .

یک دلیل مهمش اینست که ظاهرا حکومت اسرائیل تاسیسات تولید پهباد ایران را برای راحت کردن زلنسکی و حامیانش در اوکرائین مورد هدف گرفته .

جنگ اوکرائین امروز بیش از همیشه به عرصه جهانی منتقل شده و دیگر درون اوکرائین دنبال نمی شود.حکومتهای امریکا و اروپا که تا همین سالهای قبل همواره دهنه حکومت اسرائیل را  می کشیدند و مانع تهاجمهای این حکومت به درون ایران بودند حالا بسیار واضح تر و علنی تر کنار حکومت عقب مانده و ارتجاعی و نژاد پرست اسرائیل قرار گرفتند چرا که سرنوشت نظام قدرت حهانی  در اوکرائین در حال تعیین است و لذا دیگر رژیم اسلامی را نمی خواهند با سیاست “مذاکره و فشار” به شیوه گذشته “رام” کنند.

اینست که صدای امپریالیستی انترناشنال این روزها با انتشار عکسها و قیلمهای مانور نظامی امریکا و اسرائیل و تحلیهای نظامی مدل پنتاگونی دچار کف کردگی شده و بیشر و بیشتر ماهیت نوکر صفتی کارگنان و گردانندگان این تلویزیون روشن شده.

تلویزیون انترناشنال صدای صد انقلاب خارج کشور است و با دستور اطلاعات امپریالیستها کوک می شود و نوکران و حامیان احمق خود را خط می دهد.

همانطور که بارها گفتم دخالتهای امپریالیستی در ایران هرگز با منافع زحمتکشان همخوانی ندارد.نظام امپریالیستی عامل اصلی روی کار اوردن ارتجاع و دیکتاتوری در تاریخ معاصر ایرانست و امروز هم وقتی با ماسک “ضدیت” با رژیم اسلامی به صحنه می اید دنبال زدن و نابودی انقلاب در ایرانست.

قیام ۱۴۰۱ امروز بیش از همیشه نیاز به اتحاد طبقه کارگر ایران  و پایان دادن انقلابی نظم کثیف سرمایه داری در ایران دارد. تشدید تنش های نظامی بین حکومت ارتجاعی اسرائیل و ارتش های امپریالیستی در ایران  تنها و تنها به ضد انقلاب به تداوم و گسترش بدبختی خواهد انجامید.

توسعه اعتصابهای کارگری ، سازماندهی نظام شورائی زحمتکشان و خلع سلاح جانیان حاکم بر ایران تنها و تنها راه پیروزی انقلاب است.

زنده باد اتحاد طبقه کارگر ایران برای آزادی  و برابری و حکومت کارگری!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate