این انقلاب شماست

انقلاب زن-زندگی-آزادی علیه جمهوری اسلامی شروع شده؛ اما با سرنگون کردن این حکومت فاشیستی پشت جنبش اسلام-سیاسی چه در قدرت در جوامع خاورمیانه و چه بعنوان دسته جات مسلح یا اجتماعی را می شکند. خیلی روشن است که بجز جامعه ایران، اولین مردمانی که از سقوط حکومت اسلامی در ایران بطور مستقیم نفع خواهند برد؛ مردمان افغانستان و اقلیم کردستان و عراق و سوریه و لبنان و یمن خواهند بود. این مردمان یا مستقیم و یا غیر مستقیم از بقای جمهوری اسلامی در ایران روزانه لطمه جانی و مالی و اجتماعی می بینند. لذا پیروزی انقلاب زن-زندگی-آزادی، پیروزی این مردمان هم خواهد بود.

        متاسفانه در حالی که دولتهای اسلامی و دسته جات تروریستی اسلامی علنی و مخفیانه در همکاری و حمایت از هم هستند؛ ناسیونالیسم و اوهامی مانند «کشور ما» «مردم شما» و غیره، باعث شده است که مردمان تحت سرکوب خونین حکومتهای اسلامی نتوانند با هم همکاری داشته باشند. پیروزی مردم افغانستان بر حکومت اوباش طالبان، و خلاصی مردم اقلیم کردستان از ناامنی و تبعیضات و قوانین شرع، و نجات مردم عراق از حکومتهای قومی و دینی، و امید مردم سوریه به سرنگونی دولت اسد، و خلاصی مردم لبنان از حزب الله جنگ طلب، و عینا در یمن امید به صلح؛ همه و همه بستگی به سرنگونی جمهوری اسلامی در ایران دارد.  

      امروز که انقلاب زن-زندگی-آزادی توسط مردم در ایران آغاز شده و نه تنها سرنگونی جمهوری اسلامی، بلکه پرچم برابری همه جانبه زن و مرد، و زندگی درخور انسان قرن ۲۱، و آزادی همه جانبه بیان و تشکل و احزاب را در دستور کار جامعه گذاشته است؛ شایان است که مردمان افغانستان و اقلیم کردستان و عراق در این انقلاب سهیم شوند و در محل زندگی خود به هر نحوی که ممکن است، این انقلاب را تقویت کنند. جای شهروندان افغانستانی و عراقی و سوری ساکن کشورهای غربی در تجمعات اعتراضی ایرانیان خالی است. امروز سرنوشت شما به سرنوشت مردم ایران گره خورده است؛ آزادی مردم و جامعه شما در گرو آزادی مردم ایران است. مردم شما از چنگ حکومتهای جنایتکار اسلامی خلاص نمی شود؛ مگر اینکه ابتدا جمهوری اسلامی در ایران بزیر کشیده شود. این انقلاب برای زندگی انسانی و آزادیهای اجتماعی و رفع تبعیضات و حل مساله زن در خاورمیانه است. به انقلاب زن-زندگی-آزادی بپیوندید، با هم همراه شویم.  

اقبال نظرگاهی

بیست و دوم دسامبر ۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate