تهدید سلفی ها و داعیشها از ترس است!

به دنبال تهاجم شنبه شب گذشته سلفی ها به محله دارسیران مریوان و مضروب کردن جمال فیضی وقتی این تعرض وحوش اسلامی را جوانان و زنان این محله و سایر آزادیخواهان شهر چنان محکم پاسخ دادند که مرتجعین تو لانه هایشان قایم شدند، و هجوم وحشیانه و گروگان گیری رژیم از جوانان شهر نیز کارساز واقع نشد. گویا اینبار سلفی ها در سدد حملات تلافی جویانه هستند. به همین منظور طی اطلاعیه ای در دنیای مجازی اعلام کرده اند روز جمعه تصمیم حمله به مردم منطقه دارسیران را اجرا خواهند کرد.

این تهدید نمایانگر اینست هم رژیم و هم سلفی ها از موج عظیم اتحاد و همبستگی آزادیخواهان که طی چند روز گذشته از گوشه و کنار ایران در حمایت از شهر شهر مریوان براه افتاده بشدت مرعوب شده اند! رژیم متوحش اسلامی روی این حساب باز کرده بود، شاید بتواند با عربده کشی قمه بدستان سلفی که مخرج مشترک هر دو ضدیت با آزادی و برابری خواهی و سلب امنیت و خون پاشیدن به جامعه است، از مردم شهر مریوان و خصوصا منطقه دارسیران زهر چشم بگیرد!

اما وقتی اقدام شمشیرچرخانی سلفی ها به تحریک رژیم حباب روی آب شد و نتیجه عکس داد و سلفی ها را سر جا نشاندند، اینبار جمهوری اسلامی و سلفیها به تکاپو افتادند تا نیروی کمکی با مصاف بطلبند! به همین منظور به تحریک سایر مرتجعین همکیش خود در منطقه متوسل گشتند و به “برادران دینیشان” فراخوان دادند. سلفیها در کردستان عراق هم در پاسخ به فراخوان آنها از سوی یک سلفی بو گندو در یک ویدئو علنا و آشکارا فتوای کشتار و سر بریدن بی اما و اگر کسانی را که در مریوان به مقدسات آنها بیحرمتی کرده، صادر نمود! لابد سلفیها فراموش کرده اند که رژیم اخویشان چهار دهه پیش با ملیتاریز کردن کردستان و زور و سرکوب دولتی به مصاف اکثریت جامعه آمد، و اعلام جنگ کرد و هنوز هم از سوی اکثریت شهروندان مشروعیت ندارد و در جنگ است! فراموش کرده اند، چهار دهه بیشتر است فتوای جهاد و کشتار علیه جامعه در حال انجام است، و اما نتوانستند مبارزه هر روزه جامعه را تضعیف و به عقب نشینی وادارند و کابوس مرگ می بینند!

این تهدید هر چند بنظر می رسد بیشتر از سر ترس و استیصال سلفی هاست، اما نباید ظرفیت فوق ارتجاعی آنها در کنار رژیم اسلامی برای خون پاشیدن به جامعه را در هر صورت نادیده گرفت. مردم شهر مریوان سوابق مبارزاتی آنها کوهی از تجربه اندوخته دارد تا در این اثناها چگونه به مصاف زورگویان برود و دار و دسته های چوماقدار رژیم و سلفیها را شیر فهم کنند. خصوصا نسل جوان در خیزش آبانماه سال ۹۸ دوشادوش سایر شهرهای ایران به رژیم نشان داد این سنگر تسخیرناپذیر است. به همین اعتبار مردم شهر مریوان و سایر شهرها جا دارد با آمادگی و هوشیار بیش از پیش نشان دهند، چنانچه کوچکترین عمل از آنها سر زند، چنان درسی به آنها خواهند داد که از کرده خود پشیمان شوند. رژیم جنایتکار اسلامی باید بخوبی دریابد نفعی از آن نخواهد برد، اگر بخواهد پشت سلفیها علیه جامعه سنگر بگیرد. 

زنده باد مقاومت مردم مریوان در برابر ارتجاع!

زنده اتحاد و همبستگی صف آزادیخواهی!

ناصر بابامیری ۰۶.۰۵.۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate