بایستی تابلوی بیدادگاههای بورژاوزی را پائین کشید و تندیس جولیان آسانژ را بجای آن نشاند!

جولیان آسانژ بنیانگذار وبگاه ویکی لیکس و سردبیر استرالیایی این وبگاه، پرونده اش را آنقدر طی چند سال گذشته از این دالان به آن دالان بردند، چرخاندند و چرخاندند تا نهایتا بیدادگاهی در لندن حکم دیپورت ایشان را صادر کند! اکنون خطر این در راهست کسی را که میبایست مدال افتخار بگیرد که پرده از پرونده جرم و جنایت را برداشته، میخواهند پس از سالها شکنجه روانی و تخریب طی حکمی بزدلانه دست بسته تحویل جانیان بدهند! این در حالیست که جولیان نه تنها مرتکب جرم نشده است بلکه پرده از پروژهای جرائم جنگی و طرحهای جنایتکارانه و ژنوساید و هزاران سند طبقه بندی شده در خانه های اشباح هیئتهای حاکمه و در راسشان آمریکا برداشته است که در همدستی با دیگر قطبهای تروریستی در سایر نقاط جهان، زمین را به مکانی ناامن برای بشریت علی العموم و بلاخص انسانهای بی تاوان تبدیل کرده اند. صد البته جولیان وقتی این اقدام را شروع کرد، یقینا میدانست کاری که میکند چقدر ریسک بزرگی است و شدیدا زندگیش را تهدید میکند و بلاخره هیئتهای حاکمه در هر کشور که پناه گیرد با زور پول و معاملات روزی سراغش خواهند آمد و احتمال اینکه حتی به قیمت جانش تمام شود بسیار زیاد است اما برغم عواقبی که پیشارو داشت باز نهراسید. بعید نیست امید به این بسته بوده باشد، افکار عمومی او را تنها نخواهند گذاشت و محکم پشتش خواهند ایستاد!

حقیقتی تلخ تاریخی که هر روزه در جای جای جهان بنوعی تجربه می گردد :« بورژازی ارزش‌های شخصی را در ارزش مبادله ذوب کرد و به جای بی‌شمار آزادی‌های حاصله و تثبیت شده، تنها يک آزادی تجارت عاری از وجدان را نشاند…بورژوازی  پزشک، قاضی، کشيش، شاعر و دانشمند را به مزدبگيرانِ اجيرِ خود تبدیل کرد. بورژوازی پردۀ عاطفه و احساسات بر مناسبات خانوادگی را دريد و آن را به يک رابطه پولی خالص تنزل داد. او بود که برای اولين بار ثابت کرد که از فعاليت انسان‌ چه‌ها ساخته است.»

کما فی السابق “حقوق بشر” قلابی و سرهمبندی شده بورژوازی و دادگاهایش طرف مجرمان و هیئتهای حاکمه ایستاده اند و دارند این تعرض افسار گسیخته به جولیان آسانژ را توجیه میکنند و چهری واقعی خود را عریانتر از همیشه به افکار عمومی نشان میدهند. البته روزیکه در برابر دوربین فیلمبردارها با همدستی هئیتهای حاکمه اکوادور، بریتانیا و آمریکا، پلیس افسار گسیخته راست راست داخل سفارتخانه ای که جولیان آسانژ در واقع آنجا به اسارت درآمد، معلوم بود آنان تصمیم نهایی خود را گرفته اند برای تحویل دادن! اما جا دارد صف آزادیخواهی در سراسر جهان از تلاش برای منع دیپورت و آزادی جولیان ناامید نگردد و از تلاش باز نایستد! این تبانی دولتها که منجر به چنین اقدام غیرانسانی و افسار گسیخته شده است، تنها تعرض به آزادی بیان جولیان نیست بلکه تعرض و توهین آشکارا به وجدان بیدار بشریت آزادیخواه در سراسر جهان نیز هست! اگر مدال جسارت و شهامت افشاگری پروژهای جنایی را بر گردنش نمیاندازیم، نباید در برابر این عمل ضد انسانی آدم ربایی و اقدام برای دیپورت ایشان سکوت کرد و باید برای آزادیش همه تلاشها را بکار بست. دولت بریتانیا مستقیما مسئول به خطر انداختن جان آسانژست. باید قویا هر انسان آزاده ای آنرا افشا کند و علیه ش بایستد!

ناصر بابامیری    ۱۵.۱۲.۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate