زمانی که ژنرالان اقتصاددان می شوند!‎‎

جامعه طبقاتی بطور کلی و جامعه طبقاتی سرمایه داری بطور ویژه در مرز سقوط حتمی!نجات دهنده، فقط : انقلاب قهری کمونیستی!

سرمایه داران دنیای انسانی را با سرعت بی نظیری به مرز نابودی پیش می برند! تنها به پیروزی رساندن انقلاب قهری کمونیستی می تواند، جلوی نابودی را سد کند و دنیا را نجات دهد! تصاد و تناقضات ذاتی سیستم سرمایه داری امپریالیستی به حدی رشد کرده اند که برای طبقه حاکم – طبقه سرمایه دار امپریالیستی ، راه گریزی جز یک جنگ جهانی دیگر – جنگ سوم جهانی – جنگ نابودگر همه موجودات زنده روی زمین – ندارند. سرمایه داران و دانشمندان اقتصادی و جامعه شناس، فلاسفه و حتی سران دولت های معظم سرمایه داری امپریالیستی این را می دانند و اعلام هم می کنند، ولی آنها ناعلاج از آن هستند، زیرا که : ” سرمایه دار سرمایه شخصیت یافته است»، کارل مارکس کاپیتال، جلد اول ، ۱۸۶۷، ترجمهی ایرج اسکندری.
راه نجات کدام است؟ چه چیزی قادر به نجات جامعه انسانی است؟
جامعه بشری را تنها طبقه کارگر – تولید کننده ی اساسی نعم مادی و معنوی دنیای کنونی می تواند و قادر است، نجات دهد! طبقهنه تنها از نظر کیفی تعیین کننده اساسی است، بلکه از نظر کمی هم همان طور است! یعنی اکثریت بالاتفاق جمعیت زنده روی کره زمین را تشکیل می دهد! این طبقه کارگر است که در اسرع وقت باید خود را با ایجاد تشکات توده ای طبقاتی علنی و غیر علنی و بویژه حزب کارگران آگاه، انقلابی و کمونیست، برای آغاز جنگ طبقاتی و یا در صورت آغاز جنگ سوم جهانی – جنگ آخرلزمانی – تبدیل آن به جنگ طبقاتی – جنگ داخلی، برای درهم شکستن دولت سرمایه داران و ایجاد دیکتاتوری انقلابی پرولتاریای مسلح آماده کند و انقلاب قهری کمونیستی را به پیروزی رساند تا موفق به لغو شرایط موجود اجتماعی – لغو جامعه طبقاتی – لغو سیستم سرمایه داری امپریالیستی – گشته و جامعه ای نوین بر قرار نماید که در آن : « هر کس به قدر نیرو یش- استعدادش – فعالیت مفید انجام دهد و بقدر نیازهایش برداشت نماید» کارل مارکس نقدی بر نامه گوتاء، سال ۱۸۷۵و یا «بجای جامعه کهن بورژوازی، با طبقات و تناقضات طبقاتیش، اجتماعی از افراد پدید می آید که در آن تکامل آزادانه هر فرد شرط تکامل آزادانه همگان است. »، مانیفست حزب کمونیست، مارکس و انگلس، سال ۱۸۴۸ آلترناتیو دیگری برای کاپیتالیسم امپریالیستی حاکم بر جامعه بشری در سطح جهان جز کمونیسم نیست! کمونیسم را فقط طبقه کارگر قادر است، بیآفریند! دیگر ژنرال ها اقتصاد دان شده اند و برنامه می دهند: کارل مارکس :
بین جامعۀ سرمایه دارى و جامعۀ کمونیستى یک دورۀ تحول انقلابى از اولى به دومى وجود دارد. متناظر این دورۀ تحول، یک دورۀ گذار سیاسى نیز هست که دولت در آن چیزى نمى تواند باشد جز دیکتاتورى انقلابى پرولتاریا.

اکنون برنامه [گوتا] نه به این آخرى مى پردازد و نه به سرشت دولت در جامعۀ کمونیستى.»، ترجمۀ سهراب شباهنگ.

انقلاب کمونیستی ما! راه نجات ماست! پیش بسوی انقلاب قهری پرولتاریائی!

سخنگوی ارشد ناتو خواستار «اقتصاد زمان جنگ» شد.

https://www.wsws.org/en/articles/2023/01/30/ounw-j30.html

حمید قربانی – انسان بیوطن ۳۰ ژانویه ۲۰۹۶ اسپارتاکوسی!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate