هوشیار، هوشیار و باز هم هوشیار باشید

هوشیار، هوشیار و باز هم هوشیار باشید که کفتاران و کرکسان در کمین نشسته اند! تا پیکر بخون آغشته را بدرند! 

کارگران دوستی در میان سرمایه داران ندارند! این طبقه هستی اش از خون کارگران است! 

به،
کارگران بطور کلی و بویژه کارگران آگاه، فرزندان روشنفکر کارگران ( دانشجویان، روزنامه نگاران، نویسندگان، هنرمندان و…)، کلیه کسانی که به این باور رسیده اند که رهائی طبقه کارگر، برای رهائی جامعه لازم و ضروریست و رهائی طبقه کارگر اساسا و تنها بدست طبقه کارگر میسر است!
 

برای من با توجه به شرایط موجود جهانی و بویژه شرایط داخلی در ایران تحت سلطۀ یکی از مخوف ترین دولت های طبقه سرمایه دار در منطقه خاورمیانه است، با کشتن جنایت کارانه مهسا امینی  توسط جانیان گشت ارشاد و شورش به حق شما زنان و مردان کارگر و زحمتکش و بویژه جوانان دختر و پسر که مرگ مهسا امینی را به حرکتی تبدیل کرده اید که احتمال شعله ورتر شدن و سوزاندن جمهوری اسلامی سرمایه داران ارتجاعی را دارد، بویژه طرح شعار :  ” زن، زندگی، آزادی” و پیآمدهای داخلی و خارجی آن، البته، من با خود شعار زاویه دارم، ولی در مقابلش هم نیستم، بلکه سعی کرده ام و می کنم که شرایط تحقق این شعار را بیان کنم که جز “واژگونی ” نظام طبقاتی سرمایه داری با خانواده ی مردسالارش نیست، ولی یک سری پشتیبانانی در سطح جهان، یعنی، نمایندگان طبقه سرمایه دار امپریالیست مانند جوبایدن، لیز تروس و دولت های عضو اتحادیه اروپا و بویژه فاشیست آشکاری همچون ملونی جورجیا در ایتالیا که با شعار ” خدا، میهن ، خانواده ” برنده انتخابات شد و در نظر دارد درست مانند هیتلر که او هم صدارت را از راه انتخابات گرفت، نخست وزیر ایتالیا گردد و…؛ یعنی فاشیست های این طبقه و نیز در اپوزیسیون ایران، قرار گرفته است که به هیچ عنوان برایم قابل هضم نیست که طبقه سرمایه دار امپریالیست جهانی و داخلی، نمایندگان این طبقه، دولت مداران و سیاست مدارانش، طرفدار حتی دو رویانه و چه رسد به اینکه واقعی آزادی زنان در ایران شده باشند!
در حالی که خودشان همین رژیم را بر گرده شما کارگران و زحمتکشان تحمیل کردند، خودشان حتی بدترین تروریست های اسلامی مثل طالبان، داعش، القاعده و غیره را سازمان دادند، آموزش دادند و سلاح و همه امکانات را در اختیارشان گذاشتند، مگر همین دو سال قبل همین ها، دو باره طالبان را بر کارگران و زحمتکشان افغانستان تحمیل نکرده اند؟ مگر از دولت کودک و زنکُش عربستان همین ها دفاع نمی کننند؟  ووو!

حال، سئوالاتی دارم و آن اینکه،
۱- چرا؟ به چه دلیل؟ اینها امروزه در ظاهر و در ملاء عام، در رادیو و تلویزیونها و دادن بیانیه ها و غیره برخوردی را می کنند که اصلا و ابدا در ماهیت شان نیست! یعنی از شما و خواست رهائی زنان دفاع می کنند، و حتی وانمود می کنند که می خواهند روابط سیاسی شان را با ستمکاران و خونآشامان در ایران قطع نمایند.
۲-  آیا تنها، به این دلیل است که رژیم کشتارگر اعلام کرده است که با بلوک رقیب، یعنی، چین، روسیه، هند، یعنی، عضو رسمی شدن اش در پیمان شانگهای است؟

۳-  آیا بطور کلی دیگر مفیدیت جمهوری اسلامی، برایشان به پایان رسیده است؟ باید این هم برای ما، واضح و روشن باشد که سرمایه ( سرمایه دار جز سرمایه شخصیت یافته نیست. – کارل مارکس – کاپیتال -جلد اول، ۱۸۶۷) هیچگاه دوست و دشمن همیشگی ندارد، بلکه منافعع اقتصادی اش، یعنی سود روز افزون اش که منبع آن، مکیدن و از  خون شماست،همیشگی است!
۴-  آیا  و اساسا، این، نمی تواند باشد که صنایع در ایران فردا مانند دیروز چین و هند ( دختران جوان چینی روزانه تا ۱۸ ساعت  کار می کردند، در زمانی  که چین شده بود، قبله سرمایه داران! و ان هم با کمترین دستمزدها! زیرا که با تغییراتی که در روستا ها انجام گرفته بود، ۵۰۰ میلیون روستا نشین که اغلب از جوانان و بویژه دختران بودند به شهر ها هجوم آورده بودند.) به انگشتان نازک دست ها و بدنهای به سادگی قابل ارتعاش دختران و کودکان نیازمند شده است؟ زمانی خفه کردنشان برای سرمایه داران مفید بود و اینک به کارخانه و معادن و  برای صنایع پورنا و غیره که صیغه اسلامی دیگر جوابگو نیست!

ﻣﺎدام ﮐﻪ اﻓﺮاد ﻓﺮا ﻧﮕﻴﺮﻧﺪ در ﭘﺲ هﺮ ﯾﮏ از ﺟﻤﻼت، اﻇﻬﺎرات و وﻋﺪﻩ و وﻋﻴﺪهﺎﯼ اﺧﻼﻗﯽ، دﯾﻨﯽ، ﺳﻴﺎﺳﯽ واﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻃﺒﻘﺎت ﻣﺨﺘﻠﻒ را ﺟﺴﺘﺠﻮ ﮐﻨﻨﺪ، در ﺳﻴﺎﺳﺖ هﻤﻮارﻩ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺳﻔﻴﻬﺎﻧﻪﻓﺮﯾﺐ و ﺧﻮدﻓﺮﯾﺒﯽ ﺑﻮدﻩ و ﺧﻮاهﻨﺪ ﺑﻮد”، لنین.

انقلاب قهری کمونیستی و دیکتاتوری پرولتاریا برای رسیدن به آزادی ضروری هستند!

کمونیسم جز حرکت طبقه کارگر برای واژگون ساختن کامل جامعه سرمایه داری از طریق جبر و زور نیست 

کارگران و زحمتکشان بدانیم که : رهایی جز به دست خودمان میسر نیست! متحد، متحزب و مسلح شویم! 

حمید قربانی – انسان بیوطن
۴ اکتبر ۲۰۹۵، سال اسپارتاکوسی!

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate