برای جبران کمبود آب حکومت اسلامی و نهادهای حکومتی را هدف بگیرید!

مردم مبارز کردستان! برای جبران کمبود آب حکومت اسلامی و نهادهای حکومتی را هدف بگیرید!

بحران آب  و خشکسالی در  ایران،  به مسئله‌ای مهم برای مردم تبدیل  شده است و در چند سال اخیر یکی از موضوعاتی است که بشیوه های مختلف از جمله کمبود آب و آب الوده به چالش بزرگ مردم با حکومت اسلامی تبدیل شده است.

مردم کردستان نگران کمبود آب و کمیود آب شرب سالم و تمیز هستند. 

منشاء اصلی کمبود آب و آلودگی آب در سطح کشور و از جمله در کردستان سیاستهای به بن بست رسیده اقتصادی حکومت اسلامی است.  بودجه های میلیاردی برای فناوری و استاندارد کردن شبکه های آب رسانی  در اختیار مشتی دزد و مفتخور از بیت رهبری، سپاه پاسداران و مزدوران مجلس اسلامی  قرار گرفته و با پروژه های غیر واقعی و غیر عملی تحت عنوان سد سازی و مطالعه پژوهشی به جیبهای این اختاپوس های دزد ریخته میشود و آنچه مردم شاهد آن هستند، کمبود آب و ویران شدن تالاب ها و خشک شدن منابع آبی است و شرایط  بسیار نامناسب و دشواری را برای محیط زیست و کشاوزران و مردمی که باید از آب شرب و پاکیزه برخوردار باشند، ایجاد کرده است.

راه برون رفت از شرایط کنونی مبارزه  و همبستگی مردم  در خیابانها است. 

اخیرا تعدادی از مردم سنندج  تحت تاثیر عوامل و مزدوران مذهبی و سلفی ها دست به دامن نماز باران شده اند. اینها با فراخوان به نماز باران میخواهند اعتراض و اتحاد مردم در شهرها و کشاورزان را نادیده گرفته و مانع اصلی این وضعیت یعنی حکومت اسلامی را حاشیه ای کنند و کمبود آب و رنجی که سالیان متمادی است مردم کردستان با اب آلوده وغیربهداشتی با آن  درگیرهستند را به قضا و قدر و توسل به  نماز باران خلاصه کنند.  

مردم مبارز کردستان! 

کمبود آب و خشکسالی نتایج سیاستهای حکومت اسلامی است. نتایج تدارک ندیدن فناوری های استاندارد شده برای کمبود آب است. نتایج گسترش سدهایی است  که منبع میلیاردی دزدی و چپاول است

تامین آب کشاورزی و حفظ  زیست محیط و در دسترس قرار دادن آب شرب و تمیز و غیر آلوده، جلوگیری از خشک شدن تالاب ها با بالاترین فنا وری های امروزی، با مبارزه و اعتراض جمعی و همبستگی مبارزاتی شما قابل تحقق است. مبارزه علیه کم آبی و آب آلوده بخشی از جدال ما برای رهایی از شر حکومتی است که اکثریت ما را از ساده ترین امکانات زندگی محروم کرده است. 

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۵ آوریل ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate