بی افقی درافق !

روز پانصد و نود و شش جنبش مردم ایران…

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در صدر یک هیئت وارد تهران شد و حکومت اسلامی تروریست را از طرف دولتهای دنیا مجددا تنفیذ کرد و یک دسته گل برای سپاه برد !

همزمان با قبول آتش بس از طرف حماس اسرائیل از آغاز «حملات هدفمند» خود به شرق رفح خبر داد . این حمله ساعاتی پس از آن آغاز شد که ارتش اسرائیل به حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی و جنگ‌زده اسکان داده شده در شرق رفح هشدار داد ضمن تخلیه فوری محل، به مناطق تعیین شده برای «مقاصد انسان‌دوستانه» در خان یونس بروند. خان یونس حدود ۱۰ کیلومتری شمال رفح واقع شده اما همین مسیر به ظاهر کوتاه برای هزاران فلسطینی که باید پیاده و یا با گاری جابجا شوند، یک سفر طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد…

جامعه بین‌الملل پیش از این بارها نسبت به حمله زمینی به رفح که حدود ۲ میلیون آواره جنگ را در خود پناه داده، هشدار داده بود ولی آمریکا به اسرائیل گفت تو کار خودتو بکن عمو جان ! همه ابزارها در کنترل خودمونه …

خلاصه : همه حاکمان با هم مشغول لقمه زدن هستند . از غرب تا شرق . این لقمه زدن از خون مردم جدید و عجیب نیست اما این روزها اکثریت موجود که البته میدانند… ترجیح میدهند حرفش را نزنند تا تعادلشان به هم نخورد .

انبوهی حرف و مقاله و تز … اما جنگ و سرکوب  و ادامه بازی های بی مایه با قدرت ادامه دارد .

اعتراضات به هر جنگ و سیستم فاشیستی و استبدادی اگر تبدیل به یک جریان سیاسی اجتماعی نشود تاثیری ندارد . جریانات روشنفکری هم دنباله رو همین بی افقی است .

در ضمن فیس بوک آخرین پست مرا دیروز حذف کرد و گفت چرا به مقام روحانییت توهین کردی ؟ و بعد نوشت جریمه میشی تا مدتی نباید چیزی بنویسی .

http://www.tipf.info/594,rouze,shod.htm

یاد ژنرال آمریکا افتادم که در زندان تیف عراق میگفت احمدی نژاد با هوش و مردمی و خوبه ! رئیس جمهور و سیستم خوبی دارید برید ایران … !

یعنی از همان زمان قدیم خیلی تلاش میکردن سیستم دینی تروریستی حاکم در ایران را به عنوان خوب جا بزنند و ثابت کنن سقف شعور سیاسی همینه ! بعد جنگ سرد یک دشمن فرضی نیاز داشتند تا مشغول باشند و پیشرفت کنن …

کلام آخر از مادر عروس : من یکی از حامیان شاهزاده هستم! بر چه اساس بخود اجازه می‌دهید اینگونه با بی اخلاقی به من و هزاران امثال من تهمت حقوق بگیر بزنید و توهین کنید! آیا این در بهترین حالت نهایت بی اخلاقی شما نیست؟

خانم خبرنگار که از قدیم ناخواسته طرحهای وزارت اطلاعات را در جا انداختن مصداقی اشکول بین مخالفان پیش میبردید من با هر گونه مفت خوری شاهانه از نوع سلطنت پهلوی به شدت مخالفم . اما کمی منصف باشید کدام بی شعور مفت خوری با شعار مرگ بر کمونیست و مجاهد تخم تفرقه را برای اولین بار کاشت ؟ تکرار شعارهای نظام توسط رضا پهلوی ، یعنی میدان باز کردن برای مانورهای نظام که رضا پهلوی با کارهایش مشغول به آن است .

اسماعیل هوشیار

۰۸.۰۵.۲۰۲۴

 تاریخ انتشار :۰۸.۰۵.۲۰۲۴

hoshyaresmaeil2017@hotmail

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate