تهدیدات رئیس دادگستری بیانگر وحشت حاکمین از مردم است 

تهدیدات رئیس دادگستری بیانگر وحشت حاکمین از مردم است 

 

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان تهدید کرده است که “دادگستری رفتار تمام افراد را در فضای  مجازی رصد کرده و با کسانی که از “خط قرمز نظام” عبور کنند بدون اغماض برخورد می‌کند”. پیش از این نیز فرمانده نیروی انتظامی ضمن “هنجارشکن” خواندن افرادی که مردم را به “عدم شرکت در انتخابات” دعوت می‌کنند، گفته بود: “پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کند، برخورد خواهد کرد.” سازمان های امنیتی رژیم نیز پیش تر همین هشدارها را نشخوار کرده اند.

 

رئیس دادگستری کردستان همانند دیگر کاربدستان حکومت فضای عمیقا ضد حکومت و ضد مضحکه انتخابات رژیم را مدت ها است بو کشیده اند. رئیس جنایتکار دادگستری اسلامی در کردستان و دیگر دارودسته های رژیم بخوبی دریافته اند که اعتراض مردم صرفا به چالش کشیدن نمایش انتخاباتی آنان در گماردن یک جنایتکار برای این مقام نیست بلکه رای مردم در سراسر کشور و در همه شهرها و روستاهای کردستان پایان دادن به کل بساط حکومت تعفن اسلامی است. جامعه دارد از فضای اعتراض و مقابله با حاکمین و مضحکه انتخاباتی شان میجوشد و اینها به وحشت افتاده اند و تقلا میکنند اوضاع را کمی آرام کنند. اما این تلاش بیهوده است. 

 

مردم آزاده و مبارز کردستان!

تهدیدات رئیس دادگستری استان کردستان گویای وحشت و هراسی است که سرتاپای حکومت اسلامی را از دی ماه ۹۶ و خیزش کوبنده آبان ۹۸ تا به امروز فرا گرفته است. مبارزات هر روزه در سراسر کشور در میان کارگران، زنان، بازنشستگان، جوانان، معلمان، خانواده های دادخواه و دیگر بخشهای مختلف جامعه، نظام اسلامی و جیره خوارانش را به دست و پا انداخته است. اراجیف امروز آنها نیز باید با مبارزه هر روزه شما مردم پاسخ قاطع و کوبنده ای بگیرد. نه فقط مضحکه انتخاباتیشان را باید بر سرشان خراب کرد بلکه ما مردم در کردستان و در گوشه و کنار این کشور باید تک تک این جاننیان را رصد کنیم و به هر شکل ممکن آنها وحشت آنها را افزایش دهیم. شهرهای کردستان بقدمت عمر سراپا ننگین حکومت اسلامی تا به امروز کانون اعتراض و مقابله با حکومت بوده اند و امروز کل جامعه با شعار انتخاب ما سرنگونی است قاطع تر از هر دوره ای نفرت و انزجار خود از حکومت اسلامی را ابراز میکند.  این حکومت و کل بساط مسخره و ضد انسانیش را باید جمع کرد و این حکم مردم کردستان و سراسر کشور است.  

 

سرنگون باد جمهوری اسلامی 

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ۳ ژوئن ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate