جمهوری اسلامی سیوان حسینی را در زندان سنندج اعدام کرد

جمهوری اسلامی سیوان حسینی را در زندان سنندج اعدام کرد

بنا به خبر منتشر شده  بامداد روز شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی سیوان حسینی را در زندان مرکزی سنندج اعدام کرد. سیوان حسینی ۳۵ ساله اهل روستای شیان از توابع سنندج  بود. ۴ سال پیش سیوان به اتهام قتل همسرش بازداشت و از سوی دستگاه آدم کش قضایی به اعدام محکوم شده بود. این جنایت در حالی صورت می گیرد که سه زندانی دیگر نیز به همراه سیوان حسینی به سلول انفرادی منتقل شده‌اند آدمکشان اسلامی در صدد هستند که طی روزهای آینده حکم اعدام آنها  را نیز به اجرا بگذارند.

جمهوری اسلامی با اعدام، قتل، ترور، سرکوب و آدمکشی سرپا ایستاده است. اعدام سیوان حسینی جنایتی دیگر از سوی رژیم اسلامی و قوانین ضد انسانی این حکومت است. در ایران تحت حاکمیت باندهای آدمکش اسلامی اعدام ابزار جنایت در دستان این حکومت برای مرعوب کردن جامعه است که به فجیع ترین شکل ممکن بوسیله جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری قتل سیوان حسینی توسط جلادان حکومت اسلامی را محکوم می کند. باید برای نجات سه زندانی دیگر که رژیم اسلامی برای زهر چشم گرفتن از مردم آنان را در صف کشتار قرار داده است دست به اعتراض زد.

مردم سنندج تجربه بالایی در مقابله با اعدام دارند. باید فضایی از اعتراض به احکام اعدام و به سلول بردن سه زندانی دیگر به راه انداخت، همراه با خانواده های آنها تجمع کرد، این مساله را هرچه بیشتر با ذکر مشخصات زندانیان رسانه ای کرد و نگذاشت جنایتکاران حاکم به اعدام ادامه دهند. هر شبکه و جمعی که علیه اعدام و مقابله با سایر سرکوبگری های حکومت شکل میگیرد، گامی در جهت آماده سازی برای طوفان عظیمی است که در راه است.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

۲۲ آذر ۱۴۰۰ ، ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate