مردم مبارز مریوان! علیه مزاحمتهای سلفی ها بایستید و آنها را گوشمالی دهید!(اطلاعيه ١و٢)

اطلاعیه شماره دو

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

در ادامه رو در رویی مردم محله دارسیران و سازماندهی مقاومت توده ای این محله و حمایت مردم شهر مریوان، سلفی ها دست به تکاپوهای نمایشی زده اند. با پخش خبر حضور  تعدادی از آنها در محله ای در شهر مریوان به قصد جبران رسوایی هایشان  در یازده اردیبهشت هستند. با به میدان آمدن زنان و جوانان و دست زدن به مفاومت و سازماندهی مردمی و جلوگیری از حضور آنها با نیروهای حکومت اسلامی در محله دارسیران  سلفی ها شکست خوردند و عریده کشی و قمه کشی آنها ناکام شد.

مردم محله دارسیران! زنان انقلابی! جوانان انقلابی۱

در دو روز گذشته شما با بدست گرفتن تجربه های چندین ساله اعتراض و مقاومت و سازماندهی محله دارسیران نمونه ای دیگر از مقاومت و اعتراض  توده ای و سازماندهی شده را به نمایش گذاشتند. شما در تیم های مقاومت و تعرض نشان دادید که ظرفیت مقابله با نیروهای ارتجاعی و دفاع از خود را دارید. نسلهای قبلی شما  سازمانده و مبتکر کوچ مردم مریوان و دارسیران علیه ارتجاع محلی و میلیتاریزم حکومت اسلامی،  بوده اند.

عربده کشی  سلفی ها و  قمه کشی انها و حمایتهای مزورانه نیروهای مسلح حکومت اسلامی با حضور شورانگیز شما ناکام شد.  این موفقیت را بشما تبریک میگوییم.

شما را فرا میخوانیم با سازماندهی توده ای در محله دارسیران و جلب حمایت مردم در سایر محلات مریوان، افراد شرور سلفی را شناسایی کنید و پوزه آنها را به خاک بمالید.

 کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

١٣ اردیبهشت ۱۴۰۰، ٣ می ۲۰۲۱

++++++++++++++

اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

مردم مبارز مریوان!

علیه مزاحمتهای سلفی ها بایستید و آنها را گوشمالی دهید!

روز ١١ اردیبهشت تعدادی از سلفی های شهر مریوان به محله دارسیران یورش برده و جمال فیضی از اهالی این محله را با قمه زخمی کردند. هم اکنون جمال فیضی در بیمارستان مریوان تحت مراقبت پزشکی است. دلیل حمله سلفی ها به محله دارسیران و زخمی کردن جمال فیضی به ادعای آنها فروش مشروبات الکلی بوده است.

هم اکنون زنان و جوانان و ساکنین محله دارسیران در حمایت مبارزین و مردم شهر مریوان در حال آماده باش هستند. مردم محله دارسیران سابقه درخشانی از مبارزه و مقاومت علیه سلفی ها و فئودالها و حکومت اسلامی و تجارب زیادی از اقدام متحد علیه مرتجعین دارند.

مردم مبارز دارسیران و مریوان!

محله دارسیران را با درست کردن گروه های مقاومت به میدان مبارزه توده ای و اجتماعی تبدیل کنید. شما قدرت و توانایی این مقاومت و ناکام کردن داعشی های سلفی را قطعا دارید. آنها را شناسایی کنید و گوشمالی شان بدهید.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری مردم مبارز مریوان، فعالین اجتماعی، زنان و جوانان را به حمایت از مردم دارسیران فرا میخواند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲ می ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate