اعلام کیفرخواست علیه حکومت مذهبی سرمایه در اول ماه مه

حکومت باندها، همچنان جنایت می باراند. دستگاه فرمانروایی سرمایه داری حاکم، با سلاح تروریسم دولتی، افزون بر ۴۰ سال مداوم بر سر و روی جامعه، یکریز سَمّ مرگ می پاشاند. ارابه های مرگ، در واپسین جولان های مرگبار خویش، همچنان دروگر جان های عزیزانمان هستند. جهان به نظاره ایستاده است، آنگاه که خود به نظاره ایستاده ایم. و ما همچنان شمارِ جانباخته گانمان را شماره می کنیم. مقاومت پاسیو، جز پاسیفیسم و دل افسردگی نمی آورد. با دستهای خالی، فریاد می زنیم، جدا جدا و پراکنده فریاد می زنیم: «ما دیگه رای نمی دیم، از بس دروغ شنیدیم»! با چاشنی الله اکبر و گاهی عکس نفرتبار رهبر اسلام، دردی را درمان نمی بخشد. روزان و شبان فریاد زنان سپری می شوند با پیشتازی زنان فریاد، در خیابان ها که با دستان تهی از سلاح، در برابر سلاح آدمکشان تهی از هرگونه خوی زندگی که سینه سپر ساخته اند. تراژدی حاکم، فریاد سرزنش به جهانی است تهی از ارزش های انسانی و اشباع از خود بیگانه گی.    

کیفر خواست انقلاب: 

خیانت به یک قیام مردمی سرنگونی طلبِ بی آلترناتیو، با سلاح مذهب. نشانیدن حکومت لمپن ها و بی مخ ها و حکومت اوباشان و لباس شخصی ها و آدمکشانی که به بهای خون، نان و ساندیس می ستانند بر گرده ی جامعه. و در آنسوی مرز، جارچیان، شرکا و وابستگان دو تابعیتی و خارج اشان در پیرامون خیمه های رهبری که حقیرانه و خوار، پادوهای جنایات و توجیه کنندگان کشتارهایند. این تروریسم خبری و تبلیغی و توجیهی در رسانه های رانت بران از رانت خواران حاکم در صداهای  وقاحت انگلو- آمریکا که به کارشناسی می نشینند و روزهای رای به سفارت ها می روند تا بهنودانه، نگهدار بخش فارسی تریبون ها باشند و با انگشتان جوهری و آراء خویش، کشتارها را پشتیبانی کنند و سر و سینه زنان در روزهای عاشورا، بر سفره های خون بنشینند و رمضان را با خون ستمبران افطار کنند.

  •  چهل و دو سال مرگ آفرینی، شعله ورساختن جنگ ۸ سال به هزینه ویرانی ایران وعراق، کودتای فرهنگی با به خاک و خون کشانیدن دانشگاه ها در سال ۵۹، حمله به کردستان و کشتار هزاران نفر و برقراری حکومت نظامی از نوروز ۵۷ تا به امروز، به ویرانه تبدیل کردن بلوچستان وخوزستان و ترکمن صحرا ووو. قتل عام افزون بریک صدهزار تن از مخالفین سیاسی در دهه ی شصت، قتل عام افزون بر پنج هزار تن از زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ تا هرگونه مقاومت و امید خیزش دوباره درهم شکسته شود. ربایش دسترنج تولید کنندگان ارزش و هستی جامعه برای دستیابی به سلاح هسته ای و انرژی اتمی و ریختن به حلقوم مافیای حاکم در روسیه و رهبران بورژوازی حاکم و آدمخوار در چین و جنایتکاران همدست خویش، نمونه رهبران کره شمالی و صاحبان تکنولوژی سرمایه داری کشورهای متروپل. به خاک خون کشانیدن سوریه و عراق و یمن و فلسطین و آواره سازی افزون بر بیست میلیون انسان و ویرانی و جنگ نیابتی و کشتار صدها هزار تن در خاورمیانه. به ویرانی و ورشکستگی کشانیدن و اشغال لبنان، همدستی با طالبان و دیگر گروه های تروریستی برای بی ثباتی و ویرانی افعانستان، افزون بر چهل سال تحریم نان، آب، دارو، لبخند، شادی و حداقل زندگی برای حکومت شوندگان، فتوای پاشیدن اسید بر سر و سینه ی زنان، سرکوب زنان و زنان کار و زیر استثمار و ستم مضاعف، سرکوب و شکنجه و مرگ دستجمعی کارگران و زحمتکشان تهی دست در سراسر ایران. آواره سازی میلیونها جوان و کارگرمهاجر و زنان ناامید به فردا به هرجا به امید آنکه پناهی جویند در بی پناهی در هرجهنم کده. حراج آب، دریاچه، دریا، زمین، کوه، جنگل و رود و استثمار طبیعت و انسان برای بقا انگلی زامبی های حاکم، به بهای تشنگی و بی نانی و قطحی و مرگ مردمان. گسترش حاشیه نشینی، گورخوابی و کارتن خوابی افزون بر ۲۵ میلیونی، گسترش گورستانها، زندان ها، میدانهای تیرو برافراشتن چوبه های دار و پرتاب  کودکان کار و زنان کار به خیابان ها و کوچه های مرگ. رواج هروئین و انواع روانگردان ها و مواد مرگ آور در سراسر جامعه برای زمینگیر ساختن هر اراده ای برای خیزش و اعتراض های انفجاری امروز و فردا.

قتل عام یک جامعه با ویروس تاجدار

 خیزش های سرنگونی، توفنده در راه بودند که پاندمی کرونا جان پناه حکومت شد و موهبتی الهی، تا خیزش سراسری ناتمام دی و آبان بر حکومت شان آوار نشود. حسن روحانی گفت«براساس آنچه در قرآن مجید آمده، در زندگی روزهایی برای امتحان روشن و آشکار وجود دارد… بدون شک دوران ۸ سال جنگ تحمیلی، دوران جنگ اقتصادی و نیز موضوع کرونا از جمله آزمایش‌های بزرگ برای ملت ایران بود.»  

به این گونه با آیه هایی از قرآن، ایمنی دستجمعی-گله ای، راه کاری گرفته شد برای مهار خیزش و خشم خروشان سراسری. به زبان علمی در یک جامعه متعارف، بیش از ۷۵درصد افراد جامعه یعنی نزدیک به ۶۵میلیون تن باید واکسینه می شدند تا ایمنی جمعی حاصل می شد. حکومت مذهبی سرمایه، نزدیک به دوماه «طلایی» سال ۱۳۸۸وجود پاندمی را انکار کرد، مراسم مذهبی و برگذاری بهمن و سینه زنی و سفرها را مجاز شمرد و تشویق کرد و فاجعه از همان دی ماه ۹۸ آغاز شده بود. بیمارستان ها و داروها و مراقبت های درمانی و پزشکی طبقاتی در خدمت طبقه و باندهای حاکم بودند. با به دخمه نشاندن رهبر و واکسینه کردن و در امان نگه داشتن رهبران باندها، با واکسن های مطمئن، بیش از۸۰ میلیون تن به هجوم مرگ ویروس ها رانده شدند تا ستمبران، روزانه هزار هزار از پای درآیند و یا اگر جان به در برند، مدتها توان برخاستن نداشته باشند. قرنطینه و موازین ساده و جهانی پیشگیری را به سُخره گرفتند و وزیر«بهداشت» که خود یک دلال دارو و داروخانه چی و بسیجی است و نه پزشک، در نقش یک پامنبری رهبر، بیهوده گویی های حوزه و روحانیت و رهبر را واگویه کند که جامعه را به فضولات الاغ ماده و استعمال روغن بنفشه و دعا و امامزاده  حواله دهد. بهانه آوردند که تحریم دارو و واکسن در میان است. رئیس «اتحادیه واردکنندگان داروی ایران» در گفتگویی به سایت «سپیدآنلاین» فاش ساخت که «برای انتقال ارز به خارج و واردات دارو و اقلام پزشکی مشکلی وجود ندارد.» و در پی این فاش گویی، گویا مجازات شد و از او خبری نیست.

آنگاه که «کواکس»، یعنی نهاد هماهنگ‌ کننده سازمان بهداشت جهانی برای دسترسی کشورها به واکسن کووید-۱۹، اعلام کرد که حکومت ایران می تواند از سهمیه واکسن برخوردار باشد و حتا نوبت را تمدید کرد، خامنه ای در دخمه ظاهر شد و کارآترین واکسن های ساخت دانشمندان در آمریکا و انگلستان که در یک همکاری علمی و جهانی  به دست آمده بودند را ممنوع اعلام کرد، زیرا که قتل عام باید ادامه می یافت. دلالان و سران سپاه، دلالان چین، دلالان روس و باندی با کوبا و دیگرانی بدون کوچکترین پروتکل علمی و موازین جهانی به بازار پرسود واکسن های تقلبی و نامطمئن و تایید نشده چینی و روسی و داخلی پرداختند. حسن روحانی، وقیحانه همچنان در حالیکه  موج چهارم  که از موج نخست و دوم و سوم به صورت فزاینده و پیوسته دروگر جان ها است، دروغ بافید و بر فریاد و جنازه های مردمان، دهن کجی کرد. حسن روحانی، سرمایه داران را به خرید واکسن و فروش آن به صورت دلخواه فراخواند تا هر دلال و سوداگری در ردیف اسدبیگی ها و بابک زنجانی های بازتولید شده، دلار دولتی بگیرند و دلار های بازار پارو کنند و سهم امام و سرداران را لحاظ دارند. 

فرمان داده شد:

“تولیدکنندگان بزرگ و کارخانه‌های بزرگ” می‌توانند برای کارگران خود اقدام به خرید واکسن کنند.»  و آنانرا بدون دخالت کارشناسان و نهادهای بهداشتی به سوداگری جان ها در برابر دلار فرمان داد.

«سازمان غذا و داروی ایران» اعلام کرده بود «بخش خصوصی همه واکسن‌های وارداتی را باید به وزارت بهداشت بفروشند». روحانی، کارگزار رانت خوارانی است که با پرداخت رانت ارزی، ارز «نیمایی» یعنی دلار۴۲۰۰ تومانی، بازار واردات و دلالی واکسن  را به سران سپاه و سازمان اطلاعات سپاه، زیر نام «بخش  خصوصی» وا می گذارد، فروش واکسن را به دلالان واسپرد تا حکومت را از تامین آن معاف نشان دهد. کواکس وابسته به سازمان جهانی بهداشت هرچند ارگان سرمایه ی جهانی، اما به حکومت ایران هشدار داد:

“کرونا را سیاسی نکنید و حالا هم می‌گوید لطفا ماجرای واکسن را سیاسی نکنید.”

سازمان عفو بین‌الملل که این نیز ارگانی در دست دولت هاست، حتا در برابرفرمان مرگ دستجمعی از سوی خامنه‌ای در رابطه با ممنوع کردن دسترسی میلیو‌ن‌ها تن از حکومت شوندگان درایران از حق برخورداری از واکسن و زندگی و نمردن از ویروس  فرمان خامنه ای را “نادیده انگاشتن حق حیات و حق سلامت” مردم دانسته و گفته است: “رهبر در حال بازی با جان میلیون‌ها انسان است. مقامات باید به این بی‌اعتنایی‌ شرم‌آور به تعهدات حقوق بشری پایان دهند.”

رکوردی تاریخی

حکومت اسلامی بازهم در کنار رکورد زندان و دار و کشتار، رکورد شکست. رئیس بسیجی گورستان بهشت زهرا علام کرد: این رکوردی “بی سابقه” بوده در «تاریخ ۵۰ ساله بهشت زهرا”! در روز سی و یکم فروردین ۱۴۰۰ رکورد ۵۰ ساله تدفین‌شدگان روزانه در گورستان اصلی در تهران شکسته شده است.

و رسانه های حکومتی، بازهم رکورد تازه ی حکومت اسلامی  را  با آب و تاب اعلام کردند. اگر بیمارستانی برای پذیرش درمندان نیست، اعلام شد که به پشتکاری و مرگ پرستی حکومت ولایی و ناب محمدی: گورستان بهشت زهرا با سه شیف کاری در شبانه روز برای بلعیدن ستمبران دهان گوشده است. اسحاق جهانگیری دستیار اول رئیس جمهور ایران اسلامی به عنوان کارفرمای گورستان، در بازدید از این گورستان از کارکنان آن تقدیر کرد. پرستاران، به ورزان، کارگران بخش بهداشت و درمان، کارگران شهرداری، سمتبران و تهیدستان و تمامی کارگران خط اول جبهه مرگبار رژیم همانند برگ خزان، ساکنین گورهای سفارشی حکومت هستند. پاکبانان به ناچار، سهمیه واکسن خود را در برابر تمدید قرارداد کار موقت در زباله دانی ها، به رؤسای خود در شهرداری ها می دهند. 

به عنوان یک حق مسلّم، واکسن مطمئن و رایگان و سراسری را با فریاد در خیابان ها درخواست کنیم! 

کیفر خواست کارگران ادامه دارد، و روز دادرسی تا روزهای دادرسی انقلابی نزدیک. مارش های انقلابی روز اول ماه مه سال ۲۰۲۱ را با شعار محکومیت حکومت اسلامی به خاطر جنایت علیه بشریت برگذار می کنیم.  

۲۲ آوریل ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate