هشداری  در برابر فاجعه!

طرح تشکیل سازمان طب اسلامی- ایرانی از سوی مافیای حکومتی

این طرح حکومتی، یکی از فاجعه بارترین و مرگبارترین نقشه های سران حکومت اسلامی است. این طرح، منهای دهک بالای سرمایه داران و دارایان و وابسته گانی که از آخرین دستاوردها و امکانات درمانی و پیشگیری و پزشکی علمی برخوردارند، جان و زندگی افزون بر ۷۰ میلیون تن از کارگران و زحمتکشان و تهیدستان محروم و بی پناه جامعه را به گودال گور می افکند. حکومت اسلامی در ادامه سیاست سیاسی و تجارتی کردن پاندمی کرونا، همچنان به قتلعام توده های زیر ستم طبقاتی کمر بسته است.

         طب سنتی و در اساس طب ایرانی که با محمد ذکریای رازی (افزون بر ۱۱ سده پیش)، علی ابن عباس مجوسی اهوازي (نزدیک به ۱۱ سده پیش)

 و ابوعلی سینا (ابن سینا- نزدیک بر ده سده پیش) شهرت گرفته بود و در پیوند با طب یونانی (جالینوسی و بقراطی)، به سان یک روش پزشکی شناخته شده و تا سده ی میانه میلادی، در نبود هیچگونه روش و دستاورد علمی و بنا به تجربه و تنها گزینه ی درمانی، در جهان سرشار از مرگ و میر و بیماری های واگیر و کشنده، تنها چاره ی بشر گردید. این پزشکی طبیعی، در شمار پزشکی طبیعی و سنتی هندی و چینی از طبقه بندی پزشکی طبیعی تحربی به شمار می آمد و تا سده ۱۷ میلادی کارکرد داشت.

طب فراطبیعی یا ماورا طبیعی، روشی ضد علمی بود و خطرناک و در عین حال مبتنی بر جهالت و فریب و باورهای موهوم. سابقه این باور، به هوموساپینس (Homo Sapıens ) نخستین سرآغاز انسان امروزین باز می گردد. در آن دوران آغازین، شَمَن ها و جادو گرانی که برخی پیامبران دوره خود و باورمندان متوهم به جن و جادو و جمبل تا هم اکنون در برخی قبایل آفریقایی  و نیز که در حکومت اسلامی به وفور یافته می شوند، کسانی بودند که با تلقین دود و اسکلت جمجمه و ورد و دعا و تزریق تلقین به مغزهای دردمند، بی پناهان را در خلسه و خواب به ظهور و نیروی روح مردگان و دنیای توهمات و هالوسیناسیون و ماوراء طبیعت می بردند.

«طب اسلامی»، که هیچ نشان و پیوندی با طب و پزشکی و حکمت نداشته و ندارد، شاخه ای از این فریب است که با ترکیبی از طب سنتی و زیارت و ساییدین لب و دست و پیشانی به قبور و خاک گور و آب دهان مومنان و «سیدان» آلوده به انواع میکرب ها، و دعا (خطوط بی معنی و روان پریشانه) در آشفته بازار جهالت و بی پناهی رونق گرفت. این حجره ی ریب و ریا، وسیله ای شد برای فریب بی پناهانی که جز توسل و روی آوری به آسمان تهی، پناگاهی را در ژرفای تنهایی و بی پناهی فریاد می زدند.

      پاندمی (جهانگیری بیماری) کرونا در اواخر سال ۱۳۹۸ خورشیدی، زمینه ای شد تا باندهای حکومتی، بازاری دیگری را در کنار حجره های جهالت، در بازار مرگفروشان خویش بگشایند. این صرافی مرگزا، با طرح «انجمن علمی طب سنتی ایران» با ارائه در اسفند ماه ۱۳۹۹، به هیات رییسه مجلس اسلامی، در دستور کار «حکومت یک دست» قرار گرفت. طراحان به هردو معنی فارسی دزد و نقشه پرداز این طرح، نخ نما و بی پایه و مورد تمسخر «طب اسلامی» به آشکارا از طب سنتی اسلامی نامی نبردند و طرح خود را  «طرحی برای توسعه و تعالی طب سنتی ایرانی» نام نهادند.

بنا به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وبدا) متن طرح به گزارش ایسنا (رسانه ی حکومتی)، به شرح زیر است:

«در روزهای پایانی سال گذشته طرح تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی با امضای ۲۶ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تدوین و برای بررسی‌های بیشتر و تصویب نهایی به هیئت رئیسه مجلس ارایه شد.» امضا کنندگان تنها به نام سازمان بسنده کردند و به توجیه این طرح قتلعام نوشتند: «در آیات و روایات و آموزه‌های اسلامی به دستورات پزشکی متعددی اشاره شده است که در حال حاضر برخی از متخصصین با استفاده از آموزه‌های اسلامی به ایجاد شاخه‌ای از طب مکمل، تحت عنوان طب اسلامی پرداخته‌اند.»(۱)

تنها نام ها و مشخصات چهار تن از طراحان این طرح بسنده است تا به ماهیت این تبه کاران پی برد:

۱-     حسینعلی حاجی‌دلیگانی، فرمانده سپاه اصفهان دردهه ۷۰ و اوایل ۸۰، فرماندار ویژه

۲-      کاشان در دوره احمدی‌نژاد، فرمانده سپاه برخوار در دهه ۷۰ نمایندهٔ دورهٔ نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی شاهین‌شهر و میمه و برخوار در استان اصفهان و بازنشسته سپاه پاسداران است.

۳- حسن همتی، فرمانده و باز نشسته سپاه، نماینده کنونی مجلس یازدهم، آذربایجان غربی (تکاب / شاهین دژ)، و از یاران آیت الله مرگ، سید ابراهیم رپیسی در تمام فصول.

۳- علیرضا ورناصری قندعلی، سرتیپ پاسدار، امنیتی، سال ۱۳۸۷ معاون فرماندارى انديكا، نمایندهٔ کنونی مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل، در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

۴- آیت الله، مرتضی آقاتهرانی زاده ۱۳۳۶ در محله تل واژگون، استان اصفهان، در آمریکا گرین کارت گرفت، در نیویورک نماز جمعه برپا می‌کرد، مؤسسه اسلامی نیویورک را  برپا . ریاست کرد، در انگلستان سهمیه و رانت حکومت گرفت تا نزد استادام اسلامی انگلستان،  رساله‌ای دکترایی «دربارهٔ عرفان غیر نمادین ابن سینا از دید خواجه نصیرالدین طوسی» تقلب کند و دکترا بگیرد و نزد مصباح یزدی درس ترور و و اصول بنیادین  مدینه  نبی بیاموزد و بیاموزاند.

مدعی است که «در سال‌های اول زندگی طلبگی خود هرگز حاضر به قبول کمک‌های مادی پدر نبود و در قم، مستأجر بود و در تدارک ساخت خانه بود که، سید روح‌الله خمینی برای او چکی فرستاد که او با کمک آن خانه ای در همسایگی بیت سید روح‌الله خمینی ساخت.»-

این طرخ تجاری-سیاسی، دسیسه ای است در پیش روی مجلس اسلامی تا با جواز شرعی و قانونی، برای آدمکشان جواز قتل صادر کند.

بخشی از متن طرح تشکیل «سازمان طب اسلامی – ایرانی» برای فریب، به نام «طب سنتی ایرانی» نیز نامیده می شود. به بیانی فشرده، در هزاره ی سوم دنیای دانش کوآنتومی و پسا نیوتونی و پسا انشتینی، «طب اسلامی»، در کنار طب نوین و علمی زیر نظر وزارت بهداشت حکومت اسلامی و تروریستی، قانونیت می یابد. سران رژیم، بدون ارائه کوچکترین داده ها پژوهشی، با توجیه و مغلطه مدعی هستند که « طب اسلامی …در درمان برخی از بیماری‌ها موثر بوده و در پیشگیری از بیماری نیز بسیار تأثیر گذار است»

گویی در دوره شیخ کُلینی (بنیانگزار باورهای شیعه) در هزار سال پیش در روستای کلین  شهر ری  به سر می بریم و بدون کوچکترین توجه به گذشت هزار سال و بدون ارائه مدرک به شیوه ی شیادان منبری و حجره های جهالت مدعی، هستند که «بسیاری از دستورات و روش‌های تشخیصی اطباء و حکما و روش‌های درمانی طب سنتی در درمان برخی از بیماری‌ها موثر بوده و در پیشگیری از بیماری نیز بسیار تأثیر گذار است.»

و شعور انسان ها را به سُخره می گیرند که: «از طرفی در آیات و روایات و آموزه‌های اسلامی به دستورات پزشکی متعددی اشاره شده است که در حال حاضر برخی از متخصصین با استفاده از آموزه‌های اسلامی به ایجاد شاخص‌های از طب مکمل تحت عنوان طب اسلامی پرداخته‌اند که این طب نیز موفقیت‌هایی بسیاری در درمان بیماری‌ها را داشته است.» بدون اینکه لازم بدانند که در کجا و بر چه مبنا ، «متخصصین» کیانند، «شاخص ها» چیستند؟! نتیجه می گیرند که:

«با توجه به اینکه این دو شاخه از طب در سراسر کشور توسعه یافته است و از طرفی برخی افراد غیر متخصص در این در حوزه اقدام به سوء استفاده می‌نمایند، لازم است که این دو رشته از طب تحت نظارت یک سازمان قانونی فعالیت نمایند و صدور مجوز فعالیت آنها و همچنین برخورد با متخلفان و بررسی تخلف آنها توسط این سازمان انجام شود. این سازمان کاملا غیر دولتی بوده و بودجه آن از حق عضویت اعضاء تأمین می‌شود و تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فعالیت خواهد کرد.»

 «لذا طرح ذیل جهت طی مراحل قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود»:

عنوان طرح:

طرح تشکیل سازمان طب اسلامی – ایرانی

ماده ۱- سازمان طب اسلامی – ایرانی که در این قانون به اختصار «سازمان» نامیده می‌شود؛ سازمانی است غیر دولتی غیر انتفاعی و دارای شخصیت حقوقی مستقل که به منظور تحقق اهداف و انجام وظایف مقرر در این قانون تشکیل می‌شود.»

 به اینگونه برای هر عنصر حکومتی مجوزی صادر می شود تا به صورت قانونی بنگاه های خصوصی برپا کنند و به نام طب سنتی به سرقت و فریب و کشتار میلیونی بپردازد.

 اهداف این نهاد تجاری و سیاسی و فساد، به وسیله بسیجیان، طلاب و آخوندها و اصحاب فریب و تباهی و جهالت که هستی و جان جامعه را به غنمیت گرفته اند، چنین تعریف کرده اند:

  • «افزایش آگاهی جامعه درباره سبک زندگی و تغذیه مناسب.»
  • «ترویج سبک زندگی سالم منطبق با آموزه‌های اسلامی و دستورات طب ایران»

۳… -۴«-استفاده از آموزه‌های اسلامی.»

۴- «دستورات طب ایرانی (سنتی) در محورهای پیشگیری، بهداشت، سلامت و درمان.»

به این معنا که از این به بعد مکمل تمامی طرح های  فلاکت بار حکومت اسلامی، «سبک زندگی و تغذیه مناسب» را منبرها و حوزه های دینی و عناصر روان پریشی همانند روازاده ها و آیت الله ضیایی ها و آیت الله تبریزیان ها  تعیین می کنند.

 در ماده های بعدی به« حمایت از حقوق صنفی شاغلان حرف طب اسلامی – ایرانی (سنتی)» تاکید می شود. تا با قانونی ساختن و تضمین چپاول طبابت و مطب پر درآمد برای بسیجیان و طلاب حوزه ها وعوامل حکومتی، زیر نام «طب اسلامی-ایرانی»سرنوشت جامعه را در دست گرفته و آنچه از قتل عام های حکومتی دهه ی ۱۳۶۰ تا کنون و پاندمی کرونای حکومتی باقی مانده  را  در دست بگیرند.

«فصل سوم – وظایف و اختیارات سازمان»

این طرح ضد انسانی، با «تهیه و تدوین لوایح طرح‌ها، تصویب‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های مرتبط با طب اسلامی – ایرانی، سرنوشت سلامتی و زندگی جامعه را با روغن بنفشه و برای استعمال و بخورات آن می سپارند.

  • « صدور پروانه فعالیت مطب و مراکز طب اسلامی – ایرانی (به ازای هر ۳۰ هزار نفر جمعیت یک مرکز) و تمدید آنها …»
  • بر این مبنا، با در نظر گرفتن جمعیت ۸۵ میلیونی در ایران، به ازاء هر ۳۰ هزار نفر یک مرکز، یعنی نزدیک به سه هزار مرکز فریب و مرگ برپا می شوند که در هر مرکز چندین عنصر حکومتی در شبکه ای سراسری و صدها هزار نفره سازماندهی می شوند.

پیامدهای خطرناک طرح‌مجلس اسلامی  برای تشکیل “سازمان طب اسلامی ایرانی” و “سازمان نظام طب مکمل” هولناک است.

                 دو طرح اسلامی و حکومتی، سازمان خدمات سلامتی یعنی درمان و بهداشت و جان و زندگی میلیونها انسان زیر ستم را به گرداب مرگ می کشانند و همگی اخلال در سلامت جامعه بوده که بنا به قوانی شرعی حکومت اسلامی مصداق «مفسد فی الارض» در پی دارد.

داروی امام کاظم، داروی «دکترهای» اسلامی در ردیف «خیر اندیش» ها و ایت الله ضیایی ها و روازاده ها در عطاری های اسلامی سپاه و شرکا، داروهای مرگ میلیونها تن از بی پناهان خواهند شد. «مدرسین» و «اساتید» ناروای این مطب ها اسلامی، همان روا زاده ها و تبریزیان ها هستند. قرار است طالبان این طب، با آموزش کمتر از سه ماهه به طبیب اسلامی تبدیل شوند. یکی از استاتید طالبان طب اسلام، «پدر طب اسلامی» رژیم است که با کتابهای طب الرضا و طب الصادق و طب الکاظم ووو، به آموزش سلاخان خواهد پرداخت، آیت الله عباس تبریزیان است. این آیت الله همانموجودی است که کتاب پایه پزشکی هاریسون که بالاترین کتاب آموزش پزشکی مدرن است را آتش زد. او خود را “پدر طب اسلامی” می‌داند و با روادید خامنه ای در  تمامی عرصه‌های پزشکی  همانند خود رهبر ولایت، ابراز نظر و دخالت می‌کند: در رسانه ها و صدا و سیمای حکومتی، از جمله با خورن عسل از رشد مجدد انگشت قطع شده، تجویز داروی شهامت و درمان ناباروری گرفته تا درمان بیماری کووید- ۱۹ووو.

دفتر آیت‌الله تبریزیان در یک پست تلگرامی مدعی شده است که استفاده از واکسن کرونا خطرناک است و اعلام کرد:

«به کسانی که واکسن می‌زنند نزدیک نشوید زیرا این‌ها میکروچیپ دارند و دچار تغییر ژنتیکی شدند و از سنخ انسان بودن خارج شدند و مانند ربات کنترل شده عمل می‌کنند و ژن ایمان و اخلاق و نجابت را از دست دادند و تمایل به همجنس بازی پیدا کردند و تبدیل به موجودات خطرناک گردیدند.»

                 از او در شبکه‌های اجتماعی نشر و بازنشر شد. او در این ویدیو یکی از کتاب‌های مرجع پزشکی جهان “اصول طب داخلی هاریسون” را آتش زد و مدعی شد که درمان همه بیماری‌ها در طب اسلامی پیش‌بینی شده و آن بیماری که سوره حمد نتواند آن را درمان کند، درمان‌پذیر نیست.

با اوج گیری پاندمی کووید-۱۹آیت الله تبریزیان برای مقابله با کرونا مدعی شد که استفاده از ماسک برای مردان الزامی نیست و تنها زنان می‌توانند کرونا را منتقل کنند.

“پدر طب اسلامی” اعلام کرد: «سرایت از خانم‌ها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود.» او بیماری کرونا را “انتقام خدا از قم” خواند.

“از دیگر درمان های کرونا به نسخه طب اسلامی” از زبان اساتید تبه کار حکومتی استعمال “روغن بنفشه” ، “ادرار شتر» و «تپاله ی الاغ» ووو می باشند.  علیرضا عباسی، معاون تعالی طب ایرانی در وزارت بهداشت، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا گفته است که «ممکن است سوزاندن سرگین ماده الاغ (مشهور به عنبرنسارا) در درمان کرونا موثر باشد.» وی افزود :« در مواردی مشخص شده حتی در خاصیت ضد ویروسی، قوی‌تر از اسپند است. به این صورت نمی‌توان به صورت مطلق منکر خاصیت ضد ویروسی این مواد شد…» (۲)

سیدعلی خامنه‌ای، رهبر تمامی همه ی شیادان، ویروس کرونا را «ویروس کذایی» خواند و وجود کرونا را انکار کرد. وی با تئوری توطئه، مدعی شد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی نظامی تحت امر او، یک اختراع جهانی به نام کرونا یاب را رونمایی کرده اند که از فاصله چندصد متری به نیروی آهنربا، ویروس کرونا را از فاصله چندصد متری تشخیص می دهد. وی به اینگونه با این وسیله تقلبی به نام مستعان ۱۱۰  به عنوان کرونایاب از راه دور جنایت دیگری را موعظه کرد.

طرح حکومتی با تصویب طرح، انحصار توزیع و فروش داروهای گیاهی طبیعی و مکمل را در دست می گیرد:

«صدور مجوز و نظارت بر مراکز توزیع و فروش داروهای گیاهی فرآورده‌های طبیعی و مکمل مرتبط با این حوزه.»

با برپایی مراکز آموزش«طب اسلامی» برای دست پروردگان و بسیجیان خود در فاصله ی چند هفته،  به:

  • «صدور مجوز و نظارت بر فعالیت مراکز آموزش طب اسلامی- ایرانی» می پردازد.

و با «همکاری با مراجع ذی صلاح در جهت حفظ احترام و شؤون متخصصین طب ایرانی و طب اسلامی در جامعه» پشتوانه سرقت می شود. و با« تنظیم دستورالعمل‌های تبلیغاتی و آگهی‌های داروئی و مواد خوراکی و آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی و امور طب اسلامی – ایرانی و اعلام به مراجع ذیربط.» شبکه ای مالی، اقتصادی، در تبلیغ و فروش آنواع محلول ها و مواد مرگ آور و تجویز غیر علمی انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها، سلامت جامعه را به خطر حتمی می افکنند

      با «تدوین و تصویب مقررات و ضوابط خاص صنفی مربوط به استاندارد کردن تابلوها و سرنسخه‌های موسسات طب اسلامی – ایرانی و متخصص طب اسلامی – ایرانی» و «صادر نمودن کارت عضویت برای اعضاء سازمان موضوع این قانون» و «- مشارکت در تدوین آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های نظارتی در مورد مطب‌ها، مؤسسات طب اسلامی – ایرانی و دیگر مراکز پاراکلینیک در بخش خصوصی» و «عضویت در شوراهای گسترش و برنامه ریزی دانشگاه‌ها و مشارکت در تعیین ظرفیت دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی.» و «کمک به رفع مشکلات رفاهی و مالی شاغلان حرف طب اسلامی – ایرانی کم درآمد و خسارت دیده از طریق صندوق تعاون و رفاه.» شبکه فراگیری در سراسر ایران را بسیج می کند.

شرایط عضویت این افراد را «داشتن گواهینامه پزشکی و تخصصی طب ایرانی (سنتی) یا مدرک سطح دو حوزه علمیه (مورد تایید مدیریت مرکز حوزه علمیه) و تایید سه نفر از مجتهدین حوزه طب اسلامی» و«داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران» «داشتن حسن شهرت اجتماعی»، «داشتن تعهد عملی به احکام دین مبین اسلام و وفاداری به قانون اساسی»، «نداشتن محکومیت کیفری موثر.»

تبصره ۱- «عضویت افراد فاقد مدرک علمی مرتبط که دارای مهارت، سابقه و تجربه عملی و حسن شهرت باشند پس از اخذ آزمون کتبی و شفاهی توسط شورای عالی و تصویب مجمع تا دو سال پس از شروع فعالیت این سازمان بلامانع می‌باشد.»

باند ائتلافی مافیای روحانیت به رهبری سیدعلی خامنه ای  و سپاه و نیروهای امنیتی، هم به عنوان سهمبران و رانت خواران سیاسی و اقتصادی و هم به سان مهره ها و پایه های طبقاتی- اجتماعی حکومت اسلامی سرمایه داران، فرماندهان و ارتش این قتلعام هستند. این باند، شبکه ای سراسری از سپاه و مجلس و روحانیت را تشکیل می دهند که در تمامی تار و پود سیستم امنیتی،  اجرایی، قضایی، مقننه ووو، در پست های کلیدی نشسته اند. انگیزه ی این  طرح، در سرانجام خود، یک نسل کشی است و در دو هدف خلاصه می شود: انگیزه مالی و تداوم حکومت. برای این دوهدف به خطر افکندن جان میلیونها کارگر و تهی دست و تمامی ستمکشان، سرراست ترین راه کارهاست. باید به وسیله و هرگونه در برابر این توطئه ایستاد.

۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱

عباس منصوران

 فرمانده سپاه در رونمای طرح رسوای مستعان ۱۱۰

منابع:

———————–

https://www.google.com/search? –برای+ طب+ سنتی طرح+مجلس

https://www.independentpersian.com/node/52041/

ادعا-درباره-تاثیر-«سوزاندن-سرگین-ماده-الاغ»-در-درمان-کرونا

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate