فرمان کشتار جمعی:ساکنین ایران بمیرند!

واشکافی یک جنایت و فاجعه تاریخی کشتار جمعی به وسیله حاکمیت اسلامی سرمایه، تلاش این نوشتار است. آوار کرونا بر جامعه در ایران، برای باندهای حاکم جان پناهی بود تا جنبش اعتراضی توده های به پاخاسته از دی ماه ۹۶ تا آبان ماه ۹۸ و جنبش کارگری را در این مرحله گذار، مجالی گذرا داشته باشند. این همه گیری، ستم مضاعفی است که در همانحال برای توده های زیر ستم، فلاکت بر فلاکت آوار کرده و مرگ و سیاهی آفریده است. اعلام استفاده از توده های مردم برای آزمایش واکسن کوبایی در تاریخ ۹ ژانویه درست یک روز پس از آن آشکار شد که سیدعلی خامنه ای واردات واکسن های تولید شده در آمریکا یا انگلیس را ممنوع اعلام کرد. با ممنوعیت استفاده از واکسن های دارای پروانه ی پزشکی ساخت آمریکا مودِرنا (۱)، انگلستان (AZD1222) از شرکت آسترا- زنِکا-آکسفورد (۲) و آلمان- آمریکا فایزر- بایون‌تک (۳) از سوی سیدعلی خامنه ای مرگ آورترین تحریم علیه جامعه اعلام شد. حکم خامنه ای در این رابطه، نه تنها اعلام  کشتار  جمعی در ایران، بلکه فرمان مرگ برای تمامی ساکنین ایران، کارگران مهاجر و مردمان دیگر سرزمین هایی بود که به ایران و دیگر کشورها رفت و آمد دارند. آشکار است که این فرمان مرگ برای میلیون ها کارگر و تهی دستان و زحمتکشانی است که نانشان از سوی باندهای مافیایی حاکم  ربوده شده و از تمامی حقوق زندگی محروم شده اند. حکومتگران با برخورداری از سرقت های کهشکانی از هستی و کار و تلاش جامعه، از همه گونه واکسن و وسایل و تسهیلات پیشگیری و درمانی برخوردارند.

برای واشکافی این جنایت و فاجعه  تاریخی به آغاز این پاندمی باز می گردیم. حکومت اسلامی با پنهان کاری بیش از دو ماهه در اواخر سال ۹۸، فرصت داد تا همه گیری این ویروس کشنده در ایران و در کشورهای همسایه و حتی اروپا و کانادا گسترش یابد. سپس، خامنه ای و همقطارانش آن را جنگ بیولوژیک خواندند و قرنطینه را به سخره گرفتند و وزیر بهداشت اش گفت قرنطینه مربوطه به قرن ۱۵ میلادی است و انتخابات مجلس اسلامی و ۲۲ بهمن و… را برگذار کردند و ویروس کرونا را از چین و قم به سراسر ایران سرایت دادند.

آمارهای موجود از سازمان جهانی بهداشت (WHO)، بیانگر آن هستند که کشورهایی که وجود ویروس کووید-۱۹ را انکار نکردند و از همان آغاز به فکر چاره جویی برآمدند، با پروتکل و اقدامات پیشگیرانه ی ساده مانند فاصله گیری اجتماعی، زدن ماسک و ضدعفونی دست ها و استراتژی رّدیابی، تست و قرنطینه (TTQ) و تشخیص و اقدام به موقع رعایت کردند، از کشتار و آسیب های فاجعه بار کرونایی پیشگیری نمودند.  برای نمونه، تایوان در همسایگی چین و با وجود ۹۴ میلیون جمعیت و رفت و آمد صدها هزار گردشگر چینی ــ  تنها تا کنون (بیستم ژانویه/اول بهمن ماه ۱۳۹۹) ۷ کشته، نیوزیلند  با ۹۵کشته، ایسلند ۹۰، سنگاپور۹۲، ویتنام ۱۵، کوبا ۳۴۱، نروژ ۴۹۲ و … توانستند در برابر مرگ و بیماری کووید-۱۹ ایستادگی کنند. اسناد سازمان جهانی بهداشت و ژورنال های علمی و پزشکی علمی نیچر و لنست(۴) و… مانند تایوان و نروژ و… همه به پشتوانه همان رعایت نکات ساده قرنطینه، تست و ردیابی و رعایت اصول ساده پیشگیری بوده اند.(۵)

سید علی خامنه ای، سرانجام پس از اعتراف سران چین و غیرقابل انکار شدن همه گیری کووید-۱۹ در حالیکه همچنان به انکار ویروس لجاجت داشت، به میدان آمد. وی برای انحراف افکار عمومی از گسترش فاجعه ای که حکومت در آن نقش اصلی داشت، به تئوری توطئه و وجود «جنگ بیولوژیک علیه ژن ایرانی» پناه برد. علی خامنه ای که هیچگاه فراتر از یک واعظ دون پایه  در مساجد درجه سوم، رسمیت نداشت، با خزیدن به مقام ولایت فقیه به کمک علی اکبر رفسنجانی و احمد خمینی، در میان اهالی جهل، خویش را کارشناس سلاح هسته ای، استراتژیست جنگ و جنگ بیولوژیک، اقتصاد، مدیریت جهانی و… یافت.

خامنه ای روز سوم فروردین در سخنرانی نوروزی سال ۹۹‌، آمریکا را به «ساخت ویروس کرونا» متهم کرد و گویی که از منابع مخفی خود در سیستم آمریکا باخبر شده، گفت: «گفته شده که یک بخش (ویروس کرونا) برای ایران بالخصوص تولید شده است… با استفاده از آشنایی‌های ژنتیک ایرانی که از وسایل مختلفی به دست آورده‌اند، این بخش را برای ایران درست کرده‌اند»(۶). خامنه ای و همراهانش آشکار نمی کنند که شرکت های سازنده واکسن ها، «با فرستادن یک بخش از ویروس… برای ایران» در  داخل سیستم «ژنتیکی ایرانیان» در پی چه اسرار و تغییراتی هستند؟ وی برای پیشبرد نگرش فاشیستی خود، حربه ی بیولوژی و نژادپرستی «ژنتیک ایرانی» که در دانش ژنتیک و پزشکی- هیچ موضوعیتی ندارند را به دست گرفت تا تنها مداحان و بسیجیان خود را تسخیر کند. امت همیشه در صحنه وی، بسیج شدند تا با زبان کشیدن بر همان «ژن های» ویروس ها و باکتری های ماسیده بر ضریح امامزاده ها نشان دهند که سلاح «بیولوژیک آمریکایی» و ویروس تاجدار-۱۹ بر آنها بی اثر است.

با به لقا الله پیوستن تنی چند از کارگزاران حکومتی، خامنه ای هراسیده به قرنطینه رفت، امام و امازاده را قرنظینه کرد، شب های شعر و دلقک بازی های سلطان محمود غزنوی وارش تعطیل، ماسک زد و تنها مداحی های هفتگی اش را مجازی برگذار کرد، زیرا هیچ شتابی به رحلت و پیوستن به خمینی و راسپوتین نداشت. او اما، امت سینه زن را در محرم به میدان مین کرونا فرستاد تا ویروس را در جامعه ناقل باشند و بدون واکسن با مرگ میلیون ها، بقیه ی جان به در بردگان ایمن باشند. تز خامنه ای و همقطاران وی در مورد «جنگ بیولوژیک» و «ژنتیک ایرانی»، بدون شک نشان از یک ذهن ویرانگر و سیکاپاتیک سخت و خوفناک دارد که گوی سبقت را از تمامی سفاکان تاریخ ربوده است. خامنه ای خلف خمینی با سائقه ی مرگ، به مریدانش چنین القاء کرد که آمریکایی ها در تلاش دستکاری ژنتیکی ایرانیان هستند! وی اما با مراجعه به «جاسوسان ژنتیکی» خود تلاش نمی کند که روشن سازد، اگر قرار بود و چنین شد که باندهای حاکم به سود تولید کنندگان سلاح و سرمایه ی جهانی در این چهل و اندی سال بدون دستکاری «ژنتیکی» بر ایران و منطقه، چنین جنایت و فلاکتی بیافرینند، چرا باید دست به تغییر ژن های موجود بزنند!

به نمونه ای از تراوش های مغزی این جانیان حاکم بنگریم که چگونه نگرش فاشیستی خامنه ای را واگویه می کنند: چون «ژنتیک مردم ایتالیا شباهت بسیار زیادی به ژنتیک مردم ایران دارد» و ویروس در هر دو کشور شیوع زیادی داشته است، احتمال دارد آمریکا «سلاح نژادی» تولید کرده است که می‌تواند یک نژاد خاص را هدف قرار دهد.» حکومت اسلامی، از روی رمل و  منبر بدون نیاز به بررسی دستکم یکی دو ژنوم (قسمتی از رشته ی ژنتیکی دی ان آDNA-) از چند ایتالیایی و ایرانی، به همین سادگی «ژنتیک ایتالیایی ها» را «همژن» ایرانی ها خواند و تمامی دستگاه های پی سی آر (PCR)(7) و شناسایی کدهای دی ان آ، تمامی دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی ژنتیک موجود در دنیای پزشکی را تعطیل کرد. دستیابی به نقشه ژنتیکی ایتالیایی ها و مقایسه آن با نقشه ژنتیک ایرانی ها –اگر چنین نقشه ای در این دو کشور وجود داشته باشد- به وسیله مرید ولایت (کرمی) از جمله  مسایل فوق سری و امنیتی است که شاید همانند «لوح محفوظی»در حوزه های قم و یا چاه جمکران کشف شده و حفاظت می شود. علی خامنه ای حتی به رئيس ستاد کل نیروهای مسلح خود دستور داد که یک رزمایش پدافند بیولوژیک تشکیل دهد.  و ارتش و سپاه اسلامی با یک بشقاب آهنی بازگشتند و گفتند این کشف نبوغ آمیز تا دویست متری با قدرت مغناطیسی خود، ویروس را شناسایی می کند. گویی ویروس ها، ذرات آهنی بودند که به وسیله ی این آهنربا کشف می شدند و آهنربای کشف سپاه با ابزار آهنین پیرامون کاری نداشت!

آیت الله تبریزیان کتاب طب بالینی «هاریسون» که روزآمدترین و برجسته ترین کتاب پزشکی جهان است را  به آتش کشید. او در فیلم زمان کتاب سوزی «برای تمام شدن طب شیمیایی در کل جهان» ابراز امیدواری کرد.(۸)

این حاکمان بر جان و هستی  مردم  دستکم ۸۲ میلیونی ساکنین ایران، نعل وارونه می زنند. شرکا و در همان حال رقبای باند ولایت فقیه، یعنی باند دلالان امنیتی و سپاهی هم سرمایه گذاران واکسن وطنی تولید سپاه و خاتم الانبیاء و آستان قدس، دلالان سپاهی سین واک، واک سین و… از چین، روسیه، هندوستان و شرکای کوبایی هستند. صدور حکم حکومتی خامنه ای ضرورتی بود برای فراهم آوردن زمینه و مجال سازش بین باندها و شرکا و رقبای حاکم در بهره گیری از بازار فروش واکسن هایی که هر باند در دلالی، سرمایه گذاری و پورسانتاژ آن شریک و دخالتگر هستند.

حکم حکومتی هولوکاست

در پی همان نگرش است که پس از یکسال، روز جمعه ۱۹ دی ماه ۹۹ سید علی خامنه ای حکم حکومتی صادر کرد: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. این را من به مسئولین هم گفته‌ام، الان هم بطور عمومی‌ می‌گویم.» این حکم ولایی که فراتر از قانون حکومتی است، ابتدایی ترین حق زندگی از افزون بر ۸۰ میلیون کسانی که در قلمرو ایران در فلاکت بارترین شرایط زیستی می زیند می ستاند. وی با نادانی همقطارانی مانند آیت الله عباس تبریزیان و «حکیم حسین روازاده»- مرجع طب اسلامی اعلام کرد:«اگر آمریکایی‌ها توانسته بودند واکسن تولید کنند، این افتضاح کرونایی در کشور خودشان پیش نمی‌آمد.» به بیان ناروا زاده ویروسی در میان نیست: «من پا شدم آمدم قم. هم توی مسجد، هم توی جلسات خصوصی با همه روبوسی می‌کنیم، دیدار می‌کنیم، مرقد هم خدمت خانم خواهم رفت، همه جا می‌پیچیم، همه کاری هم می‌کنیم، به همه هم نشان خواهیم داد که اینها داستانه. اینها می‌خواهند دین ما را از ما بگیرند، می‌خواهند صدمه به ما بزنند.» این شعبده باز اسلامی می داند که اگر دین او را از او بگیرند، از ابزار شعبده و حاکمیت اسلامی اشان  خلع سلاح می شوند. این فریبکار دربار خامنه ای بر مبنای کتاب  طب الصادق منسوب به امام پنجم شیعیان، پس از تجویز دود عنبر نساء (پهن الاغ)  و «روغن بنفشه» در روده ی بزرگ، واکسن اسلامی ضد کرونا را اینگونه به جهان معرفی کرد: «صدقه دهید که در دفع این بلا موثر است. دعا، توسل و ذکر به ویژه «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» در هر روز بسیار موثر و کمک کننده است». این همان ابزاری است که به او رهبرانش اجازه هرنوع  فریبکاری و شعبده بازی می دهد. او که انحصار  اینگونه تجویزها را در دست گرفته و دکه هایش رونقی فراوان دارند، برای صندوق های صدقه و ربایش آخرین لقمه سفره گرسنگان و دردمندان دهان گشوده است. تنها در مغز چنین موجوداتی می گنجد که «اگر آمریکایی ها توانسته بودند واکسن تولید کنند» باید پیش از همه گیری ویروسی که برای نخستین بار پدیدار و جهشی یافته بود ضد آن را تولید می کردند. خامنه ای برای نشان دادن این واقعیت که گودال نادانی بی انتهاست، افزود: «اینها اگر بلدند واکسن درست کنند، اگر کارخانه‌ی فایزرشان میتواند واکسن درست کند، چرا می‌خواهند به ما بدهند؟ خب خودشان مصرف کنند که این قدر مرده و کشته‌‌ی زیاد نداشته باشند. انگلیس هم همینجور.»

آیت الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، عضو «مجمع تشخیص مصلحت نظام» از حواریون خامنه ای در حالیکه از عالم واقع  به دنیای فراموشی و کارافتادگی مغزی۹۰ ساله افتاده، کمتر از رهبر خود پریشانگویی کرد و گفت: «شاید آمریکایی‌ها بخواهند «واکسن‌های جعلی» برای ایران بفرستند و از این طریق «مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند».

این آیت الله، بنا به گزارش خبرگزاری مهر (وابسته به سپاه) در حمایت از فرمان مرگ از سوی رهبر خویش گفته است: حرف‌های سیدعلی خامنه‌ای «صددرصد علمی» است.

چه کسی «مردم ما» را می کشد!

در روزهایی که خامنه ای فرمان مرگ صادر می کرد، سرانجام پس از همه گیری انواع بیماری های کشنده از جمله هپاتیت و انگلی و باکتریایی به علت آلوده شدن آب آشامیدنی خوزستان با فاضل آب، با انتقال آگاهانه ی آب آلوده به گلوی مردم، به گزارش  نشریه «انتخاب» محمدجواد اشرفی، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست خوزستان، روز یکشنبه ۲۸ دیماه ۱۳۹۹ وجود فاضلاب در آب شرب منطقه پردیس اهواز را تائید کرد. اشرفی از محروم کردن ساکنان اهواز از آب آشامیدنی هشدار داد که «انتقال آب استان درحالی‌که آب شرب ساکنان اهواز تأمین نیست، امکان‌پذیر نیست و نباید مجوز انتقال آب از سرشاخه‌های کارون صادر شود».

 افزون بر چهل و دو سال است که شبانه روز با  حاکمیت اسلام سیاسی سرمایه داری بر سراسر ایران و منطقه و خاورمیانه مرگ و بیماری می بارد، کشتار افزون بر صد هزار نفره ی مخالفین سیاسی دهه ۶۰، میلیون ها کشته و زخمی جنگ هشت ساله، کشتار هر ساله افزون بر ۳۰ هزار نفر درجاده های مرگ، هزاران کشته و ده ها هزار بیماری در محیط کار به علت نبود ایمنی، کشتار صدها هزار نفره در بیمارستانها و جامعه، به سبب بی مسئولیتی های درمانی و پزشکی و بهداشتی، کشتار در زندان ها و خیابان ها در خیزش ها، کشتار کوله بران، کشتار دست فروشان، کشتار کودکان کار و زنان به خیابان های پرتاب شده، کشتار میلیونی به سبب پخش مواد مخدر در جامعه، کشتار و گسترش بیماری های سرطانی، قلبی و عروقی، کشتار صدها هزار نفره  تهی دستان جامعه به سبب محرومیت از نان شب، به حاکمیت دلال های حکومتی، کشتار و بیماری ساختن صدها هزار نفره به علت راندن بیش از۷۰ میلیون نفز از حکومت شوندگان تا ده پله زیر خط فقر مطلق، کشتار و آواره سازی میلیون ها نفر از مردم سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و افغانستان و یمن …با دامن زدن به جنگ های داخلی و نیروهای نیابتی و گسترش تروریسم دولتی و سرقت هستی و دسترنج کارگران و زحمتکشان برای تامین هزینه های نیروگاه های اتمی و هسته ای و دخالت گریهای نظامی ووو، این ها تنها گوشه هایی از قتل عام حکومتی است که با اشک تمساح از خطر واکسن دم می زند!

در پی این همه کشتار، خامنه ای با نفیر مرگ در شبانه روز از دخمه، با صدور فرمان فلاکت، در نزدیک به چهار دهه، اینک با فرمان محرومیت جامعه افزون بر ۸۰ میلیونی در ایران از واکسن پیشگیری، فرمان مرگ دستجمعی میلیونها انسان را صادر می کند.

واکسن ها

بنا به گزارش های موجود، کروناواک ساخت چین واکسنی در پرده ی ابهام و کمی بیش از ۵۰درصد کارآیی نشان داده و در ترکیه و اندونزی نیز آزمایش شده است. یافته‌های اولیه مرحله نهایی آزمایش انسانی این واکسن در ترکیه که در ماه دسامبر منتشر شدند، بنا به گزارش های غیرقابل اعتماد حاکمیت طیب اردوغان کارآیی واکسن را ۹۱/۲۵ درصد نشان داد. اما در اندونزی بر اساس یافته‌های اولیه کارآزمایی‌هایش، کارآیی آن را ۶۵/۳ درصد اعلام کرده است. این نوسان نزدیک به سی درصدی به شدت در دینای علمی بسیار سرنوشت ساز است. در برزیل با احتیاط با واکسن چینی برخورد شده است. اوکراین اعلام کرده است که اگر کارایی کروناواک کمتر از ۷۰ درصد باشد، بازپرداخت پولی را که برای ۱/۹ میلیون دوز پرداخته درخواست خواهد کرد.

واکسن‌های رقیب کارایی بیشتری اعلام کرده‌اند: فایزر/بیوان‌تک ۹۵ درصد، مدرنا/ ۹۴ درصد، اسپوتنیک پنج روسیه ۹۰ درصد و آسترازنکا/آکسفورد ۶۲ تا ۹۰ درصد. اما ایزابلا بلالای نایب رئیس انجمن ایمن‌سازی برزیل به بی‌بی‌سی گفت مقایسه با واکسن‌های دیگر ساده نیست: “در مورد واکسن‌های فایزر، مدرنا، آسترازنکا/آکسفورد، ما فقط از کارایی کلی مطلع هستیم. نباید اجازه دهیم سیاسی‌کردن موضوع باعث بی‌اعتمادی مردم شود”.(۹)

واکسن های چینی به دستور رهبری این امپراتوری سرمایه با بهای گران به شهروندان تزریق می شود. خبرنگاران بی‌بی‌سی در شهر یی‌وو در چین مشاهده کردند که پرستاران در برابر هر واکسن، نزدیک به ۴۰۰ یوآن (۶۰ دلار، ۴۵ پوند) از بیماران درخواست می کردند. بیوفارما، یک شرکت دولتی در اندونزی، گزارش داد که قیمت کروناواک چینی نزدیک به ۲۰۰ هزار روپیه (۱۳/۶۰ دلار، ۱۰ پوند) بوده است. این بها بیش از سه برابر  واکسن استرازنکا/ آکسفورد است که هر دوز آن ۴ دلار قیمت گذاری شده است.

واکسن کوبایی- وطنی

واکسن های چینی به ویژه سین واک نیز درجه اطیمنان دلخواهی از خود نشان نداد و واکسن کوبایی در جستجوی افراد داوطلبی است که خود را به خطر افکنند تا مرحله سوم که هنوز تا مرحله چهارم بسیار فاصله دارد را در ایران شروع کند.

هنوز مرحله سوم و جهارم آغاز نشده و از نتیجه و اطمینان بخشی این مراحل که ماهها به درازا می کشد پشت سر گذارده نشده که مصطفی قانعی، رئیس ستاد مقابله با کرونا در حکومت اسلامی روز۲۲ دی / ۱۱ ژانویه در یک برنامه تلویزیونی آشکار کرد که «تا اسفندماه سال جاری تزریق واکسن کرونای ساخت مشترک کوبا و ایران در کشور آغاز می‌شود» یعنی تا یکماه ونیم دیگر!

او دوشنبه شب گفت: «واکسنی که با مشارکت کوبایی‌ها در ایران تولید می‌شود، در فاز نخست در کوبا به ۵۶ نفر و در فاز دوم به بیش از ۱۰۰ نفر دیگر در این کشور تزریق شده، اما در فاز سوم آزمایش قرار است همزمان با کوبا در ایران نیز به چندین هزار نفر تزریق شود.»

سخنگوی «ائتلاف برای نوآوری های آمادگی برای همه گیری»(۱۰( اعلام کرد که دو گزینه واکسن کوبا – معروف به اقتدار ۱ و اقتدار ۲ (۱۱) که در میان نه واکسن کواواکس(۱۲) انتخاب شده برای نمونه کاربردهای تاکنونی قرار ندارند. هدف کوواکس به پشتوانه ی سازمان جهانی بهداشت، سرعت بخشیدن به تولید و ساخت واکسن کووید-۱۹ و تضمین دسترسی «عادلانه» برای هر کشور در جهان می باشد. بنا به اعلام سازمان جهانی بهداشت، «کوواکس» ارگانی برای همکاری جهانی پیشگامانه جهت شتاب بخشی در توسعه، تولید و دسترسی عادلانه به آزمایش، درمان و واکسن های کووید-۱۹می باشد. کوواکس و «ائتلاف برای نوآوری های آمادگی همه گیری» به رهبری مشترک سازمان جهانی بهداشت (WHO) اداره می شوند.واکسن کووید-۱۹ به پشتوانه ی شتاب دهنده و به ابزارهای لازم برای بارآوری نیاز دارد.

بنا به گزارش انستیتو واکسن فینلای (IFV) یکی از مراکز تحقیقاتی دولتی کوبا، با آزمایش انستیتوی پاستور ایران توافق نامه ای برای آزمایش واکسن کووید-۱۹ با حکومت ایران امضا کرده است.(۱۳) این خبر زمانی پخش می شود که از اعلام خبر شروع فاز اول واکسن «ایرانی» از بنگاه های تبلیغاتی رژیم یکماه می گذشت.

انستیتو فینلای کوبا گزارش داد که توافق جدید راه را برای یک آزمایش بالینی فاز ۳ در ایران فراهم می کند. این وعده زمانی اعلام می شود که تا مرحله چهارم و تعیین نتیجه  نهایی که باید در مرحله چهارم روی هزاران  داوطلب انجام گیرد به آینده ای نامعلوم و مبهم واگذار شده است. شرکت های آمریکایی فایزر و مودرنا  و نیز آسترا زِنِکا-آکسفورد انگلیس واکسن هایی ویروس علیه کووید-۱۹ تولید کرده اند که به میزان میلیون ها دوز تا امروز (یکم بهمن ماه ۱۳۹۹) در ایالات متحده، انگلستان و سراسر جهان توزیع به میلیون ها نفر مایه کوبی می شوند. هلال احمر ایران اعلام کرده است که: ممنوعیت واکسن از سوی علی خامنه ای به این معنی است که ۱۵۰،۰۰۰ دوز واکسن فایزرکه از سوی افراد اهدا شده است، اجازه ورود نمی یابد.

این جنایت زمانی صورت می گیرد که بنا به گزارش چندین برابر کمتر از میزان واقعی مرگ  و میر، ایران، از نظر مرگ در نتیجه کووید- ۱۹رتبه نهم در جهان است.

بدون توهم به عهدنامه های سازمان دولت های سرمایه داری که زیر نام دروغین «سازمان ملل» تنظیم شده اند، می توان سران حکومت اسلامی و در رأس همه سید علی خامنه ای را در چارچوب «میثاق بین‌المللی حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سازمان ملل متحد» متهم به جنایت علیه بشریت  محکوم کرد. بنا به همین پیمان بورژوایی می توان و باید سید علی خامنه ای و دیگر سران و دست اندرکاران این حکومت را به دادگاه بین المللی لاهه سپرد؛  زیرا که این میثاق، برای کشورهای امضاء ‌کننده آن، از جمله ایران، الزام آور است. ماده ۱۱ این میثاق، بند۲- د، کشورهای عضو را وظیفه مند می داند که به «ایجاد شرایط‌ مناسب‌ برای‌ تأمین‌ مراجع‌ پزشکی‌ و کمک‌های‌ پزشکی‌ برای‌ عموم‌ در صورت‌ ابتلا به‌ بیماری»  بپردازد. حکومت اسلامی با این حکم حکومتی با اعلام علنی می کند که نه تنها خویش را موظف به ایجاد شرایط‌ مناسب‌ برای‌ تأمین‌ مراجع‌ پزشکی‌ و کمک‌های‌ پزشکی‌ برای‌ عموم‌ درصورت‌ ابتلاء به‌ بیماری» نمی داند بلکه میلیون ها نفر را با یک حکم فقاهتی و فاشیستی، از تامین واکسن برای زنده ماندن محروم می کند. فرمان نسل کشی خامنه ای همراه است با دستور وی به مجلس شورای اسلامی برای رأی افزایش سطح غنی‌سازی اورانیوم۲۰ درصدی و تاکید سپاه به برپا کردن سامانه های موشکی با سوخت اتمی و دخالت گری نظامی در کشورهای منطقه و در همان حال برپا کردن چوبه های دار و بگیر و ببندهای کارگران ماه ها دستمزد نگرفته و بازنشسته گان و تهی دستان شهر روستا.

خامنه ای در این حکم ضد انسانی مدعی است که به آمریکا اطمینان ندارد، «شاید که می خواهد واکسن را روی ملت‌های دیگر امتحان کنند». این توجیه منبری زمانی مطرح می شود که نه تنها واکسن های مورد اشاره خامنه ای ۴ مرحله آزمایشی و بالینی خود را  روی هزاران انسان پشت سر گذارده، و رد این شرایط اوراژانسی گواهی استفاده انبوه گرفته و با تولید انبوه به بیشترین کشورهای جهان صادر شده و مسئولین بهداشتی درحال مایه کوبی همه گانی هستند و در برخی کشورها نوبت دوم مایه کوبی فرا رسیده است.

باید افزود که تولید واکسن نیز در مناسبات سرمایه داری به هدف سود بیشتر صورت گرفته و زیر تاثیر مناسبات کالایی و قانون بازار و رقابت و تبلیغات سرمایه داری قرار دارد. از همین روی، به  دلیل سرعتی که در تولید واکسن بعمل آمد، هنوز آشکار نیست که ایمنی مورد ادعای شرکتهای تولیدکننده  تا چه میزان دقیق است و تا چه مدت کارآیی دارد، اما در شرایط اوراژانس کنونی، استفاده از واکسن های مودرنا، فایزر و یا آسترا زنکا-آکسفورد تنها گزینه پیش روی است.

سیدعلی خامنه‌ای در حالی دلالان، یا به بیان محمود احمدی نژاد «برادران قاچاقچی» سپاهی خود را برای دلالی واکسن به هند و چین فرستاده، آزمایش واکسن کوبایی را که در جستجوی افراد برای موجودات آزمایشگاهی در مرحله سوم آزمایشی بودند را در ایران روی «ملت امتحان» کنند. لازم به اشاره است که واکسن اسپوتنیک ــ ۵ روسی که یکی از گزینه های دلالان حکومتی است از آنجا که بنا به گزارش سازمان جهانی بهداشت، پروتکل خود را پنهان ساخته بود، به پرسش گرفته شد و از نتایج دقیق آن نشانی نیست.

برای باندهای حکومتی- دولت- ولایت فقیه-سپاه- امنیتی ها، دستکم تا فرا رسیدن تولید وطنی- کوبایی و سپاهی و وارداتی از هند و چین و روسیه که بدون شک با عجله در حال مونتاژ هستند و می توانند تاثیرات مرگ آور و جبران ناپذیری در پی داشته باشند، فتوای خامنه ای ضرورت یافت. برای این باندها، جان  صدها هزار نفر دیگر و قتل عام در جامعه هیچ ارزشی ندارد. برای این حاکمیت سرمایه داری، مهم نیست که فاجعه ببارد و یا توفان مرگ، سراسر ایران را درهم شکند، مهم آن است که باندها در توفان مرگ همه گانی، بتوانند به حکومت ننگین خود ادامه دهند و به سود کهکشانی دست یابند. مایه کوبی سراسری، رایگان و تایید شده از سوی سازمان جهانی بهداشت و دارای پروانه از مراکز علمی جهان، علیه کووید-۱۹  خواستی همه گانی است در برابر حکم فاشیستی و مرگبار خامنه ای و همراهانش.

یکم بهمن ماه ۱۳۹۹/ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱

-۱Moderna

-2 Pfizer

-3 AstraZeneca (AZD1222)

-4Lancet

5-Nature

6)https://www.radiofarda.com/a/khamenei_coronavirus_special_iran_source_claim/30502465.html

7-Proteın Chaın Reactıon (PCR)

-88http://www.ensafnews.com/217837.

9-https://www.bbc.com/persian/science-55676526

-10 Coalition for Epidemic Preparation Innovations- CEPI

-11Sovereign 1 – Sovereign 2

-12 COVAX.

-13https://www.rferl.org/a/cuban-researchers-to-test-covid-19-vaccine-in-iran/31040770.html

-14  ترجمه نوشتاری زیر نام پاندمی کرونایی: ارزیابی یکساله! نازنین و یامین داری مراجع و گزارش های دقیقی است که با سپاس نویسنگان و مرتجمین از آن برخوردار شدم.

 https://revolutionary-socialism.com/wp-content/uploads/2021/01/rs-ny-covid-3.pdf

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate