اتحاد طبقاتی رمز پیروزی ماست!

نگاهی گذرا به اوضاع کنونی جنبش و صف بندی ها
از ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ که مهسا امینی بدست فاشیست مذهبی در ایران بقتل رسید قریب به دو ماه میگذرد. بدنبال آن موج اعتراضات جامعه علیه توحش مذهبی براه افتاد تا پوزه حاکمیت فاشیست را بخاک بمالند. در این مدت ما شاهد پیشرفتهایی هستیم و فضای انقلابی میرود به یک روند تاریخی در جامعه ایران تبدیل شود. زن زندگی آزادی شعاری خودجوش و فضای انقلابی جسورانه ای بوجود آورد که رو سری سوزان به یک ترند جدی علیه فاشیسم اسلامی تبدیل شده. بقول دوستی از ایران (اکنون رو سری سر نکردن مشکل نیست بلکه عمامه بسر داشتن خیلی جرِئت میخواهد) آری فضای اعتراض به فاشیسم تا اقصای نقاط دنیا گسترش یافته و آزادیخواهان دنیا صدای اعتراض مردم ایران را در همه جا پژواک میدهند. تا جاییکه حاکمیتها در دنیا اندک اندک دارند در مورد همتای ایرانی شان شک میکنند. زیرا در فضای نیولیبرالیسم دنیا حکومتهایی مثل ایران نرم است. مثلا ترکیه با سیاست فاشیست اسلامی همدست جنایات اسلامی در خاور میانه است. روسیه با حمله به اکراین وچین با چپاول اقتصاد ایران دوست مردم مبارز ایران نیستند. کسی جنایات ایالات متحده را در زمان جنگ ویتنام از خاطرنبرده است ، استفاده گسترده بمب افکنهای ب ۵۲ از سموم شیمیایی مانند «عامل نارنجی»، قتل عام پانصد غیرنظامی توسط ستوان ویلیام کالی در روستای مای لای(My Lai) روز ۱۶ مارس ۱۹۶۸. از یاد نبرده ایم. سازمان دادن وحوش اسلامی داعش از طرف آمریکا و آنرا بجان مردم خاورمیانه انداختن کسی از یاد نبرده.
یا کسی برخورد ضد بشری ارتش روسیه با مردم بیدفاع اکراین و سوریه را از یاد نمیبرد. برای همه واضح است که چین و اروپا دوست مردم ایران نیستند بلکه بدنبال چپاول ثروت و امکانات ایران هستند. همه میدانیم این جنابان حاکم در دنیا فاشیسم اسلامی را بر مردم ایران و فضای سیاسی ایران حقنه کرده اند. اینها از ابتدای حاکمیت فاشیست اسلامی بر تمام جنایاتش چشم پوشیدند و تقویتش کردند.
حال ورق برگشته دنیا شاهد است که مردم مبارز و آزادیخواه ایران. کارگران زنان و مردان آزاده متحدا دارند گور فاشیسم اسلامی را میکنند. اکنون این حاکمان فاسد دنیا چون دارند میبینند همکار ایرانی شان زیر ضربه انقلاب نوپای مردم مبارز است بدست و پا افتاده اند تا از این شرایط استفاده کنند و مزدوران خودرا بر جنبش انقلابی لانسه کنند. این روز ها شاهدیم از کانادا و آمریکا تا اروپا بفکر دمکراسی طلبی برای مردم ایران افتاده اند.
کانادا هم اکنون هنوز که هنوز است لانه دزدان ثروت ایران است و همگی رهبران فاسد ایران حتی در پارلمان کانادا مزدور دارند. ولی صدای انقلاب مردم ایران دارد خواب از چشمشان میبرد و هول هولکی نخست وزیر در تظاهرات ایرانی ها شرکت میکند ولی جراُت نمیکند که ثروتهای دزدیده از ایران را که در بانکهای کاناداست بلوکه کنند.
در آمریکا تمام آقازاده ها پستهای مهم دارند و همه دکتر مهندس شده اند با ربودن ثروت مردم فقیر ایران. آری حالا جنازه ای مثل جو بایدن ملیجکی را بنام معصومه علینژاد قمی (مسیح خانم فعلی) را حلوا حلوا میکنند که گویا این متحد کننده مردم است رضا ربع پهلوی فرزند خاندان فاسد پادشاهی به هذیان گویی برای مردم ایران افتاده و تازه پز هم میدهد که نمیخواهد شاه شود.(البته خمینی فاشیست هم مثل ربع پهلوی این ادعارا داشت)
بله انقلاب نو پای کنونی کارگران و زنان و مردان آزادیخواه ایران خواب را از چشم حاکمان دنیا ربوده و هر کس بنوعی میخواهد دستی بر آتش داشته باشد. البته سازمانهای جاسوسی در نهان تلاش میکنند که وضعیت را نگهدارند و به حاکمان ایران هشدار میدهند. تلاش میکنند آنرا کمی جرح و تعدیل کنند. پوتین فاشیست هم از طرف دیگر تلاش خودرا میکند و زرادخانه خودرا با ایران تکمیل میکند.
ماجرا بر سر چیست؟؟
کارگران و مردم ایران بپا خاسته اند تا فاشیسم اسلامی را نابود کنند. در طول چهل و اندی سال حاکمیت فاشیست ایران زنان و مردان برابری طلب همیشه با این ها درگیر بوده اند. از ابتدای این حکومت فاشیست کارگران زنان و مردم فقیر علیه حکومت اسلامی بوده اند بهمین خاطر اولین گلوله فاشیستهای اسلامی در ایران در فروردین ۱۳۵۸ سینه کارگران بیکار اصفهان را نشانه گرفتند. مسله حجاب که ماهیت ضد بشری اسلام است آپارتایید جنسیتی را قانونی کردند. بنابراین اکنون مردم آگاه و مبارز دارند دشمنان خودرا بگور میفرستند. هر روز و هر شب اندک اندک به پیش میروند و دارند به جهانیان نشان میدهند که در تصمیم خود مصمم اند تا اسلام را در ایران بگور بسپارند همچنانکه رژیم فاسد سلطنت را بگور سپردند.
کارگران و مردم مبارز !
ما کارگران و مردم مبارز باید راهمان را از راه عوامل فاسد حکومتهای آمریکا و اروپا جدا کنیم. ما باید متحد و یکپارچه به نیروی خود و پشتیبانی مردم آزادیخواه دنیا تکیه کنیم. نیروی اتحاد و متشکل ما میتواند مارا به اهداف خود برساند. همچنانکه توانستیم رژیم پادشاهی را بگور بسپاریم یقینا خواهیم توانست اسلام فاشیست برای همیشه بگور بسپاریم.
نیروی اتحاد طبقاتی ما ضامن پیروزی ما است. در این مقطع با ایجاد شبکه های خبر رسانی در محل کار و زندگی مان. پشتیبانی و اتحاد بین نیروهای مبارز و تقویت روحیه مبارزاتی خود نیروی امید و پیروزی را در جامعه پژواک خواهیم داد. بنابراین
۱- باید آگاهان و متحد تمامی انسانهای آزادیخواه و برابری طلب، کارگران مبارز و سوسیالیست علیه هر گونه سناریو سازی دشمنان (آمریکا، روسیه، اروپا و چین) به ایستند. اینها دشمنان قسم خورده مبارزات آزادیخواهانه مردم هستند. نباید اجازه دهیم سناریوی بهمن ۵۷ را تکرار کنند.
۲- ارتباط مستقیم و تنگاتنگ خودرا با کانونهای اعتراضی بر قرار و تداوم بخشیم. در هر منطقه و تجمعی بنا به آگاهی از دشمن باید خودرا سازمان دهیم و نقشه دشمن را بر آب نماییم.
۳ – باید در همه زمینه ها با دشمن بجنگیم. از جنگ روانی گرفته تا سنگر بندی در خیابانها و معابر نیرو های دشمن. بهر وسیله ای که امکان دارد از ارتشی ها و نیرو های بسیجی بخواهیم صف حاکمیت فاشیست را ترک کنند. جنگ روانی ابزار مهمی است که روحیه دشمن را تضعیف میکند و امنیت را از دشمن میگیرد.
۴- ایجاد انشقاق در صفوف دشمن باید امر روز مره ما باشد. هم با تهدید و هم با زبان خوش آنهارا وادار کنیم که صف فاشیست هارا ترک کنند والا عواقب ناخوشایندی در انتظارشان خواهد بود. بوسیله اطلاعیه های مکرر در صف دشمن انشقاق و ریزش بوجود آوریم
۵- باید خودرا در گروهها و دسته های محلی و منطقه ای مسلح کنیم. با هر ابزار ممکنی که میتوانیم باید به پادگانها و مراکز نظامی دشمن شبیخون بزنیم و خودرا آماده کنیم که روحیه انقلابی و فضای انقلابی را زنده و موفق نگهداریم. این باعث میشود جامعه در یک همبستگی سراسری و پشتیبان همدیگر باشند.
۶- حتما از سنتها و فرهنگ و اخلاق ضد بشری ناسیونالیستی، اسلامی و مردسالار دوری کنیم و جو برابری طلبی، آزاد منشی و آزاد اندیشی را به سنت زنده و روزانه خود تبدیل کنیم. آنرا گسترش دهیم..
زنده باد سوسیالیسم
درود بر رزمتان!
اتحاد طبقاتی رمز پیروزی ماست
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate