وظایف عاجل ما

مقدمه!
لحظاتی هستند که دوران سازند…
اکنون بیش از یک ماه است جنبش انقلابی در جریان است و حاکمیت فاشیست اسلامی را به تنگنایی جدی کشانده که برون رفت از آن برایش غیر ممکن شده است. البته طبق تجربه تاریخ مبارزات طبقه کارگر و مردم مبارز دنیا وقتی فاشیستهای و دیکتاتور را به تنگنا میافتند از اجرای هر جنایتی ابا ندارند. کلا طبق تجربه تاریخی طبقه کارگر و مردم مبارز سیستمهای فاشیستی سرمایه در دنیا داری در دو مقطع بیشترین جنایت را مرتکب میشوند
اول وقتی که بتواند جنبش انقلابی را سرکوب کنند و برای تثبیت خود بیشترین خشونت و وحشت را در جامعه مسبب میشوند تا توده انقلابی را به تمکین بکشاند و آنهارا به منزل بفرستد و خودرا بر منسب قدرت تثبیت کنند.
دوم زمانی است که مطمين میشوند بطرف سرنگونی میروند و مردم گورشان را با اعتراضات خود آماده کرده اند. در چنین شرایطی هم مثل سگ هار به زنده و مرده رحم نمیکنند و از هیچ جنایتی دریغ نمکنند.
این خصوصیت فاشیستهاست، اما همیشه دیوار دوطرف دارد یعنی مردم مبارز و کارگران و زحمتکشان آگاه مصمم تر از دشمن با تمام امکان اتحاد و همبستگی خودرا گسترش میدهند و حاکمیت را به درک میفرستند.
مردم مبارز ایران اکنون مصمم هستند که دشمن طبقاتی خودرا به زیر بکشند و دنیایی آزاد و برابر و دور از استثمار و ناامنی را بر پا کنند. برای همین باید صد چندان آگاه و هوشیار و متشکل و متحد باشیم خودرا در ظرفهای مناسب مثل ایجاد تشکل محل کار و زندگی خودرا سازمان دهیم. نیروی مادی و معنوی خودرا دست کم نگیریم ودر مقاطع مفید از آنها استفاده کنیم.
اکنون غیر از حکومت فاشیست حاکم سرمایه داری جهانی دشمن اصلی تمام آزادیخواهان و کارگران آگاه و سوسیالیست است. اولا تلاش میکنند بر موج اعتراضات ما سوار شوند و بعضا دایه مهربانتر از مادر میشوند، ولی حساب منافع خودرا همیشه در دست دارند. آمریکا، روسیه، چین و اروپا متحد مردم و کارگران ایران نیستند ااگر آگاه و هشیار نباشیم از موقعیت جنبش انقلابی موجود در تنش های بین خود استفاده میکنند و مارا گوشت دم توپ معادلات فاسد خود میکنند.
هم اکنون آمریکا و اروپا در تقابل با چین و روسیه قرار دارند. رژیم فاشیست ایران به جنایاتی که روسیه در اکراین میکند کمک میکند و اکنون کشورهای اروپایی و آمریکا میخواهند، خودرا طرفدار مبارزات ما جلوه دهند، و مبارزات مردم ایران تا جایی که افسار را از دست ندهند در معامله با رژیم ایران بکار گیرند. در همین رابطه دارند از اعتراضات ایران استفاده میکنند و نوکران خودرا سازمان میدهند از معصومه علینژاد قمی گرفته تا جوجه نوکران ناسیونالیست و فاسد، جلو انداختن عروسکی مثل نیم پهلوی دوم یا آخوند فاشیستی مثل مریم رجوی و امثالهم . یعنی در یک کلام همان کاری که با رژیم شاه فاسد کردند، دارند باز تکثر میکنند با هنر پیشه های دیگری سناریویی جدید را در تدارک هستند. از برآمد اعتراضات مردم تلاش میکنند سناریوی های سیاه و کثیف خودرا به اجرا بگذارند و انقلابیمخملی را راه بیاندازند.

وظایف ما در این شرایط؟
۱- باید آگاهان و متحد تمامی انسانهای آزادیخواه و برابری طلب، کارگران مبارز و سوسیالیست علیه هر گونه سناریو سازی دشمنان (آمریک، روسیه، اروا و چین) به ایستند. اینها دشمنان قسم خورده مبارزات آزادیخواهانه مردم هستند. نباید اجازه دهیم سناریوی بهار عربی را دوباره در ایران تکرار کنند.
۲- برای اینکه بتوانیم از نیروی اعتراضی و انقلابی خود بدرستی استفاده کنیم باید اکیدا از تلفیق کار علنی و مخفی استفاده کنیم و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ خودرا با شهرها و کانونهای اعتراضی بر قرار و تداوم بخشیم. در هر منطقه و تجمعی بنا به آگاهی از دشمن باید خودرا سازمان دهیم و نقشه دشمن را بر آب نماییم.
۳ – جنگ روانی را بین نیروهای دشمن ایجاد کنیم با هر وسیله ای که امکان دارد از آنها بخواهیم صف حاکمیت فاشیست را ترک کنند. جنگ روانی ابزار مهمی است که روحیه دشمن را تضعیف میکند و امنیت را از دشمن میگیرد.
۴- حتما تلاش کنیم در صف دشمن اختلاف بوجود بیاوریم و از اتحاد و همبستگی و ارتباط آنها با یکدیگر جلوگیری یا مانع تراشی کنیم. به شماره تلفن خانواده و بستگانشان دسترسی پیدا کنیم. هم با تهدید و هم با زبان خوش آنهارا وادار کنیم که صف فاشیست هارا ترک کنند والا عواقب ناخوشایندی در انتظارشان خواهد بود. بوسیله اطلاعیه های مکرر در صف دشمن انشقاق بیاندازیم.
۵- باید خودرا در گروهها و دسته های محلی و منطقه ای مسلح کنیم. با هر ابزار ممکنی که میتوانیم باید به پادگانها و مراکز نظامی دشمن شبیخون بزنیم و خودرا آماده کنیم که روحیه انقلابی و فضای انقلابی را زنده و موفق نگهداریم. این باعث میشود جامعه در یک همبستگی سراسری و پشتیبان همدیگر باشند.
۶- حتما از سنتها و فرهنگ و اخلاق ضد بشری ناسیونالیستی، اسلامی و مردسالار دوری کنیم و جو برابری طلبی، آزاد منشی و آزاد اندیشی را به سنت زنده و روزانه خود تبدیل کنیم. آنرا گسترش دهیم..
زنده باد انقلاب
زنده با سوسیالیسم
درود بر کارگر مبارز و مردم آزادیخواه و برابری طلب.
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate