صهیونیسم و فاشیسم اسلامی دو روی یک سکه!!

در حاشیه جنگ اخیر و حقوق مردم ستم دیده فلسطین
در چند روز اخیر شاهد قساوت و کشتار مردم بیدفاع در نوار غزه و اسراییل هستیم و طبق اخبار رسمی میدیای جامعه سرمایه داری تاکنون بیش از ۷۰ نفر از طرفین جان خودرا از دست داده و نیز صد هانفر زخمی شده اند و هزاران نفر در نوار غزه خانه و کاشه شان ویران شده. این قصاوت دهها سال است بدست سرمایه داری جهانی و با ماموریت صهیونیستها در فلسطین در جریان است. از سال ۲۰۱۴ این درگیری گسترده دیگری است که شروع شده دوطرف جنگ هیچ ربطی به مردم فلسطین و مردم اسراییل ندارند. بلکه سرمایه داری غرب و آمریکا از طریق صهیونیستها در اسراییل و نیز حماس بعنوان نماینده فاشیسم اسلامی در نوار غزه از طرف ایران و همکاران ایران مسبب این خانه خرابی و آوارگی دوباره مردم فلسطین شده اند.
این شرایط که از ا اوایل دهه ۱۹۸۰ با بمیدان آمده جانوران اسلامی و پیشاپیش آنها حماس بوجود آمده کلا مسئله فلسطین را به حاشیه رانده و نیز آزادیخواهان و مبارزان فلسطینی زیر اختناق فاشيسم اسلامی به حاشیه رانده شده اند. در همین رابطه امریکا و غرب در معادله با مسایل منطقه هر دوره این جانوران صهیونیستی و اسلامی را به جان هم می اندازند و مسئله مردم فلسطین و آزادی مردم اسراییل از بند صهیونیسم و رهایی مردم فلسطین از زیر یوغ اسلام را در منطقه به سکوت کشیانده اند.
دفاع از حقوق مردم فلسطین و نیز آزادی مردم اسراِیل از یوغ صهیونیستها امر انسانها مبارز و کارگران زحمتکشان در خاورمیانه و تمامی جهان است.
بنابراین باید مسئله فلسطین و حماس را از هم جدا کرد. بدلیل سر در گمی و جلو انداختن فاشیسم اسلامی در معادلات فلسطین حق مردم مظلوم فلسطین پایمال شده. امروز باید علیه فاشیسم اسلامی و صهیونیسم حرف زد. بدلیل حضور فعال فاشیسم اسلامی در منطقه و نیز نازیستی مثل صهیونیستها کل حقوق مردم آلوده و خدشه دار کرده است. اگر بخواهیم به مسله فلسطین بپردازیم باید هم صهیونیسم را رسوا کنیم و هم حماس و فاشیسم اسلامی را.
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate