وضعیت کنونی و وظایف ما

مقدمه!!
کارگران مبارز ، مردم آزادیخواه و برابری طلب!
اکنون بیش از دو هفته است که اعتراضات خیابانی خواب را از چشم حاکمان فاشیست در ایران ربوده است. اعتراضات خیابانی این دوره در ادامه قتل مهسا امینی بدست مزدوران گشت ارشاد رژیم شروع شده. زنان و مردان آزادیخواه و بجان آمده از فاشیسم مذهبی سرمایه در ایران خواست سرنگونی این حاکمیت فاشیست را در برنامه دارند. ما تا ‍کنون بسیار عالی عمل ‍کردیم. توانستیم افکار عمومی جهان را پشت سر خود سازمان بدهیم، توانستیم میدیای رژیم را در دنیا ایزوله و بی اعتبارکنیم. توانستیم تعدادی از مراکز جاسوسی و سفارتخانه های رژیم را مورد تعرض قرار دهیم.
در همین رابطه است که باید به دستاوردهای این دوره خود بنازیم که خامنه ای  فاشیست را به لکنت زبان انداختیم و توانستیم در عرض بیش از دو هفته قدرت خودرا در خیابانها نشان دهیم. باید اعتراضاتمان را گسترده تر ، سازمان یافته تر و همبسته تر پیش ببریم. دشمن به زبونی افتاده ولی نباید دست کم گرفت شود. نباید اجازه دهیم با ماموران حزب اله و مزدوران لبنانی و عراقی نیروی خودرا باز سازی کنند. در این جاست که باید سازمان یافته تر و متش‍کل تر عمل کنیم.
سر خط وظایف ما!
۱- باید بیانیه از موضع قدرت صادر کنیم خطاب به سربازان و مامورین دولتی و از شان بخواهیم صف دشمن کارگران و مردم را ترک کنند والا همراه با آنها نابود خواهند شد.
۲ – کارگران مبارز با اعتراضات سازمان یافته بخواهیم که اعتصابات درکلیه مراکز صنعتی باید گسترده ترو متحد از امروز بمیدان بیایند. رژیم فاشیست اسلامی سرمایه میخواهد نشان دهد فقط جوانان در خیابانها هستند این را باید عملا ثابت کرد که کلیه کارگران و مردم  آزادیخواه و برابری طلب ایران در تمام اقشار جامعه خواهان سرنگونی فاشیسم اسلامی سرمایه در ایران هستند.
۳- تجمعات را باید سازمان داده شده تر برگزار کرد و بخصوص باید همیاری مردم در دفاع و شرکت  در تظاهرات و تجمع ها گسترده تر کرد.
۴ – امروز تمامی دانشگاههای ایران باید به سنگر محکمی در تقویت  انقلاب تبدیل شوند.
۵- تلاش کنیم مراکز نظامی را شناسایی کنیم و بخصوص از افراد نفوذی و خودی برای تصرف مراکز نظامی استفاده کنیم . باید خودرا مسلح کنیم. با ایجاد یکانهای ارتباطی و لجستکی میتوانیم اعتراضات خودرا بیشتر گسترش دهیم.
۶- در خارج ‍شور ما موقعیت بهتری داریم باید تلاش کنیم کلیه سفارتخانه های ایران را به تعطیلی بکشانیم و آسایش آنهارا بر هم بزنیم.
۷- با شعار آزادی کلیه زندانیان سیاسی در سراسر ایران  بدون قید و شرط  تعرض خودرا بیشتر کنیم. رژیم فاشیست حاکم انسانهای آزاده و سوسیالیست را زندانی کرد ه و آنهارا از مبارزات کارگران و مردم آزادیخواه و برابری طلب به گرو گان گرفته است. باید شعار و تلاش برای آزادی زندانیان سیاسی در سراسر ایران را به یک امر اتحاد و همبستگی طبقاتی – سیاسی تبدیل کنیم. زندانی سیاسی  آزاد باید گردد !! در تمام جامعه باید طنین انداز باشد.
زنده باد انقلاب
زنده باد سوسیالیسم
مرگ بر فاشیسم اسلامی سرمایه در ایران
مؤخره أ این متن را در جواب سوال یکی از دستان همشهری در ایران نوشتم و لازم دانستم به اطلاع عموم برسان.
اسماعیل مولودی ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate