باید شکنجه گران را به زیر کشید!

باید شکنجه گران را به زیر کشید!
دفاع متحدانه اززندانیان سیاسی و تلاش برای آزادی آنها، توان و انرژی جدی به جنبش سرنگونی طلبی میدهد.
اسماعیل مولودی ۲۱ دیماه ۱۴۰۱ خورشیدی
حاکمیت فاشیست اسلامی در ایران ظرفیت تمام عیاری برای هر جنایاتی دارد. با پا پوش درست کردن برای فعالین کارگری و اجتماعی ؛ شکنجه و اعدام انسانها در ملا عام و نیز استفاده از وحشت و ترور در جامعه ؛ تحمیل فقر و فلاکت بر مردم در جامعه و علنا در روز روشن با شارلاتان بازی میخواهد بیشتر ایجاد رعب و وحشت کنند. اینها بارقه هایی از نداشتن کنترل بر اوضاع و بخصوص حاکمیت فاشیست در ایران فهمیده است که اعتراضات روز به روز گسترده تر میشود و مرگ و نابودی خودرا لمس کرده اند. نتیجتا هیچ ابایی از چپاول و دزدی و خشونت در جامعه ندارد. حتی گذشته از اینکه به قوانین بین المللی وقعی نمیگذارد بلکه رسومات و نظم اجتماعی خودرا هم کنار زده و میخواهد با شارلاتانیسم، ایجاد رعب، وحشت و کشتن مردم را متفرق کند.
رژیم فاشیست اسلامی نتیجه یک اوضاع بحرانی و ضد بشری جهانی است. این وضعیت و فشار مردم بر حاکمیت آنها را به تنگنا می انداخته است. بهررو اعلام جرم برای زندانیان سیاسی اعتراضات اخیر از طرفند هایی است برای عقب نشینی محترمانه ولی نباید به فاشیستها اجازه داد که تجدید قوا کنند. در همان حال باید بدانیم که تنها قدرت متحد و متشکل ما میتواند مارا از فاشیسم و جنایتهایش در امان نگهدارد و مسئله سرنگونی رژیم را ممکن کند. به هیچ وجه نباید امید به کشورهای چین، اروپا، روسیه و آمریکا یا کانادا داشت زیرا سرمایه داری جهانی تنها در فکر استثمار و چپاول کشورهاست. در همین اوضاع و احوال موجود کشور آلمان بیشترین شریک اقتصادی فاشیسم اسلامی در اروپاست. آمریکا با فروش قطعات وسایل جنگی مسبب کشتار بیشتر مردم در جامعه ایران و خارج ایران شده است. کانادا مامن خوبی برای قاچاقچیان حاکم در ایران است و تمامی خانواده های رهبران فاشیست ایران با سرمایه گذاری بیشترین نفع را در کانادا به جیب میزنند. دسته های خود فروشی که بوسیله دولتهای فاسد غرب و آمریکا در خارج راه انداخته اند ( معصومه علینژاد قمی، ربع پهلوی و دلقکی مثل حامد اسماعیلیون، مجاهدین و امثالهم ) هیچ ربطی به مبارزات کارگران و مردم آزادیخواه ایران که امروز در خیابانها و جلو زندانها اجتماع میکنند ندارند.
بنا براین تنها اتحاد و تشکل کارگران مبارز و مردم آزادیخواه و برابری طلب با خواست روشن سرنگونی فاشیسم مذهبی در ایران و برقراری سوسیالیسم میتواند جامعه ایران را به آینده ای روشن برساند. به هیچ جریان و نیروی خارجی و مزدور نباید امید بست. نیروی متحد و متشکل ما میتواند فاشسسم را سرنگون کند و بس. امروز ما موفقیتهای زیادی در عرصه مبارزه علیه فاشیسم حاکم بدست آورده ایم باید آنهارا گسترش و در همان حال خودرا برای تعرضی همه گیر در سراسر جامعه آماده کنیم. این فقط به قدرت اتحاد و تشکل ما بستگی دارد.
زنده باد اتحاد و همبستگی ما
مرگ بر فاشیسم اسلامی
زنده باد سوسیالیسم.

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate