نباید اجازه داد رژیم فاشیست اسلامی تجدید قوا کند! 

نباید اجازه داد رژیم فاشیست اسلامی تجدید قوا کند!
در حاشیه اخبار امروز تلویزیون سوئد
امروز در اخبار سوئد اعلام شدهکه رژیم اسلامی تصمیم گرفته گشت ارشاد را تعطیل کند و در قانون حجاب اجباری در مجلس تجدید نظر کنند.
این اخبار دو جهت دارد
۱ رژیم اسلامی در سراشیبی سقوط است، مبارزات مردم مبارز و کارگران اگاه آنرا به لرزه اندخته است. کشورهای اروپایی و آمریکا بخاطر اینکه ایران را از روسیه جدا کنند(چون ایران یکی از هم پیمانان روسیه درجنگ اکراین است) کمیته ای بنام حقیقت یاب درست کرده اند و این کمیته تلاش دارد فشار سیاسی را بر ایران افزون کند درنتیجه نوچه های سازمانهای جاسوسی هم بیکار ننشسته و تلاش میکنند مث تبهکاران سیاسی شعار همه با هم بودن را به مبارزه ما تحمیل کنند. باید به این خود فروخته ها(رضا ربع پهلوی، معصومه علینژاد قمی و …)  تف انداخت. مبارزه ما اجتماعی طبقاتی است که برای جامعه ای دور از استثمار در مبارزه است.
در این میان ما کارگران و مردم ازادیخواه ،  بیش از سه ماه دواست با مبارزاتمان دومان رژیم اسلامی را به سرازیزی سقوط کشاتده ایم.
ما باید هوشیار باشیم، مبارزه ما برای تعطیلی گشت ارشاد نیست، برای حجاب نیست بلکه برای نابودی کل نطام فاسد م‌هبی سرمایه در ایران است که  فشار اقتصادی، نا امنی اجتماعی و فقر و فحشا را بر جامعه تحمیل کرده است. ماکارگران و مردم آزادیخواه ایران تلاشمان و مبارزه مان برای نابودی کل سیستم فاشیستی مدهبی سرمایه است. ما برای برابری انسان برای رفاه و زندگی امنی مبازره میکنیم. نباید گول این شانتاژ ها را بخوریم، ما متحد و یک پارچه خواستار نابودی رژیم اسلامی هستیم و هیچ اصلاحیه ای را درقانون فاشیستی اسلامی را نمی پذیریم.
اینجاست تنها اتحاد و همبستگی ما میتواند تو دهنی محکمی به تر هات مجلس و دولت اسلامی بزند.
اقایا میدانیم باید بروید در نتیجه تا بگور سپاردن شما ار مبارزه خسته نخواهیم شد. ما باید تاوان خون جاباختگانمان رااز رژیم شما بگیریم. ماباید کلیه زندانیان سیاسی را آزاد کنیم تا شما را بگور بسپاریم. مسله اساسی برای مردم ایران اصلاحات نیست بلکه نابودی کل نظام کثیف اسلامی سرمایه هدف است.
کارگران مردم مبارز !
باید آگاه باشیم و هوشیاری سیاسی خودرا نگهداریم. اروپایی ها، روسیه، چین و آمریکا دوست مبارزات ما نیستند اینها دلالان بازار مکاره سرمایه داری اند که برای حفظ منافع خود بر سر جنازه ما رژه میروند. باید متحدانه و متشکل تا سرنگونی فاشیسم اسلامی سرمایه در ایران به مبارزات خود ادامه دهیم. این اخبار نشان بارز و مشخصی است از زبونی رژیم در ایران و نیز اینها فهمیده اند که قدرت و توان مبارزات ما میرود تا آنهارا بگور بسپارد.
مرگ بر فاشیسم حاکم در ایران
زنده باد اتحاد و مبارزه کارگران و مردم آزادیخواه در ایران..
زنده باد سوسیالیسم
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate