تنها با پرچم سوسیالیسم و اتحاد طبقاتی میتوان فاشیسم را نابود کرد!

تنها با پرچم سوسیالیسم و اتحاد طبقاتی میتوان فاشیسم را نابود کرد!
در حاشیه مسمومیتهای اخیر در مدارس دختران و دانشگاه های ایران.
جواب فاشیسم حاکم تنها با به میدان آمدن گارگران آگاه و انسانهای برابری طلب ممکن است و بس. اگر به حکومت ننگین این چهار دهه فاشیسم اسلامی نگاه کنیم. نشان میدهد که فاشیسم اسلامی سرمایه قابلیت هر گونه جنایاتی را دارد. از راه انداختن کشتار زندانیان سیاسی در دهه ۱۳۶۰ خورشیدی تا قتل های زنجیره ای، اسید پاشی در شهر ها و روستاهای ایران بروی زنان و دختران جوان، تقویت فرهنگ و اخلاق ضد بشری مردسالار و بالا رفتن قتلهای ناموسی در اقصی نقاط ایران همه و همه نشان از فاشیست بودن، بیرحمانه به جامعه و مبارزین حمله کردن ، ایجاد گله های کشتار به نامهای مختلف همه و همه در یک مجموعه میگنجد فاشیسم اسلامی سرمایه در ایران برای استثمار و بقای نظام فاسد اسلامی – سرمایه از هیچ جنایاتی فروگزاری نمیکند.
در چند ماه اخیر بعد از قتل زن جوانی (مهسا امینی) بدست گله ارشاد، اعتراضات خیابانی زنان و دختران و کل جامعه از کارگر و مزد بگیر گرفته تا بازنشسته و دانشجو در مقاطع مختلف علیه فاشیسم حاکم حرکات اعتراضی راه انداخته اند وتوانسته اند تا حدودی ضربه ها یی به حاکمیت بزنند. اکنون ترفندی دیگر بکار گرفته اند و با مسمومیت دختران محصل در دبستانها و دبیرستانها و دانشگاهها تلاش میکنند بر اوضاع مسلط شوند.
امروز معاون امنیتی کشور اعلام کرده که تعدادی را دستگیر کرده و چون خودی بودند آنهارا ارشاد و مرخص کرده اند. این همان شرایطی است که همگان میدانند. مسموم کردن دختران و زنان جوان در ایران و اظهارات ریئس قوه قضاییه در مورد حجاب اجباری نشان میدهد که فاشیسم اسلامی در تنگنای سرنگونی است . تا جایی که بوضوح دیده است که جامعه ایران چه اندازه از حاکمیت مذهبی و آخوند جماعت متنفر هستند. با مسمومیت دختران مدارس میخواهد با سیلی روی خودرا زنگ بزند. زیرا علیرغم افت موقت اعتراضات در این هفته اخیر جنبش آزادیخواهی از پا ننشسته و در تدارک برای خیزشی دیگر است.
سوال اینجاست ؟ با توجه به جان فشانی های اخیر جوانان و مردم مبارز یک مسئله روشن و واضح است، بدون تشکل سراسری، بدون شعار سوسیالیسم، بدون تشکیل هسته های مسلح در اقصی نقاط ایران. نمیتوان فاشیسم را بزیر کشید. این امر کارگران آگاه و مبارز است، امر زنان و مردان آزادیخواه و برابری طلب است که خودرا سازماندهی و مسلح کنند. همین باعث میشود که عوامل سازمانهای جاسوسی از معصومه علینژاد قمی و رضا ربع پهلوی گرفته تا سازمانها و گروههای که زمانی خودرا طرفدار طبقه کارگر میدانستند و حالا گوش بفرمان بنگاههای جاسوسی خارجی هستند، عوامل گروههای درون رژیم و جوجه فکلی های ساواکی ، اصلاح طلب و امثال هم دست و پای خودرا جمع کنند. اینها زمانی که قدرت متشکل طبقه کارگر و مردم مزدبگیر و زنان و مردان آزادیخواه را لمس کنند، نقابهایشان از چهره می افتد و به پابوسی حاکمیت فاشیست اسلامی متوسل میشوند. دولتهای طرفدار دمکراسی اگر امروز دم از دفاع از مبارزات مردم میزنند وشعار بی سرو ته زن زندگی آزادی را باد میزنند ، جزو هم پیمانان آشکار فاشیسم حاکم میشوند(اگر چه هم اکنون و در خفا رژیم ایران را در معاملات خود همراهی میکنند).
تنها قدرت انقلاب اجتماعی خیل گرسنگان متشکل و مسلح است که میتوانند فاشیسم اسلامی حاکم را نابود کنند و به زباله دان بفرستند.
وظایف ما در این شرایط؟
۱- برای اینکه بتوانیم از نیروی اعتراضی و انقلابی خود بدرستی استفاده کنیم باید اکیدا از تلفیق کار علنی و مخفی استفاده کنیم و ارتباط مستقیم و تنگاتنگ خودرا با شهرها و کانونهای اعتراضی بر قرار و تداوم بخشیم. در هر منطقه و تجمعی بنا به آگاهی از دشمن باید خودرا سازمان دهیم و نقشه دشمن را بر آب نماییم.
۲ـ  جنگ روانی را بین نیروهای دشمن ایجاد کنیم با هر وسیله ای که امکان دارد از آنها بخواهیم صف حاکمیت فاشیست را ترک کنند. جنگ روانی ابزار مهمی است که روحیه دشمن را تضعیف میکند و امنیت را از دشمن سلب میکند.
۳ – حتما تلاش کنیم در صف دشمن اختلاف بوجود بیاوریم و از اتحاد و همبستگی و ارتباط آنها با یکدیگر جلوگیری یا مانع تراشی کنیم. به شماره تلفن خانواده و بستگانشان دسترسی پیدا کنیم. هم با تهدید و هم با زبان خوش آنهارا وادار کنیم که صف فاشیست هارا ترک کنند والا عواقب ناخوشایندی در انتظارشان خواهد بود. بوسیله اطلاعیه های مکرر در صف دشمن انشقاق بیاندازیم.
 ۴ – باید خودرا در گروهها و دسته های محلی و منطقه ای مسلح کنیم. با هر ابزار ممکنی که میتوانیم باید به پادگانها و مراکز نظامی دشمن شبیخون بزنیم و خودرا آماده کنیم که روحیه انقلابی و فضای انقلابی را زنده و موفق نگهداریم. این باعث میشود جامعه در یک همبستگی سراسری و پشتیبان همدیگر باشند.
۵ – باید آگاهان و متحد تمامی انسانهای آزادیخواه و برابری طلب، کارگران مبارز و سوسیالیست علیه هر گونه سناریو سازی دشمنان (آمریکا، روسیه، اروپا و چین) به ایستند. اینها دشمنان قسم خورده مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران هستند. نباید اجازه دهیم سناریوی بهار عربی را دوباره در ایران تکرار کنند.
۶- حتما از سنتها و فرهنگ و اخلاق ضد بشری ناسیونالیستی، اسلامی و مردسالار دوری کنیم و جو برابری طلبی، آزاد منشی و آزاد اندیشی را به سنت زنده و روزانه خود تبدیل کنیم. آنرا گسترش دهیم.
ـ
زنده باد اتحاد ما
زنده باد سوسیالیسم
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate