چند می گیری که سقوط کنی!

برای سقوط از پشت بام چیزی زیادی لازم نیست، کار زیادی هم نمی خواد. راه دور هم که نباید بری کافی است خودت برسانی پشت بام ساختمان. بعد یا خودت خودت را هل میدی یا میگی دیگران هل بدهند یا اینکه پایت بهر دلیلی سر بخورد همه اینها کافیه برای تضمین یک سقوط بدون نقص، چیز بیشتری نمی خواد. کسی بابت اش چیزی به شما نمی دهد.

برای سقوط از کوه کارهای زیادی باید انجام بدی. اول باید توجه داشته باشی هر کوهی را نمی شود انتخاب کنی. کوه شنی بدرد نمی خورد. کوه با شیب ملایم هم که به لعنت خدا نمی ارزد فوقش یک غل حسابی می خوری و سالم به پایین می رسی ممکن است حال هم بکنی. بعدش هم کی حال دارد دوباره از سینه کوه بالا برود آدم عاقل هم که یکبار سالم رسیده پایین دوباره بالا که نمی رود، پس بنابراین کوهی انتخاب میکنی که دیواره های بلند داشته باشد که سقوط و مرگ حتمی باشد. دردسرهای دیگری هم دارد، باید  یک روز را تعیین کنی بری کوه، راهشم که خیلی دوره، پاهات باید راهور باشد که همراهی کند وسط راه نباید برای رفع خستگی نفسی چاق کنی. اما اشتراکاتی با سقوط از پشت بام دارد این است که اینجا هم خودت خودت را هل میدی یا میگی دیگران هل بدهند یا اینکه پایت بهر دلیلی سر بخورد بعد کار تمام است. تضمین اش این است که کوه را اول درست انتخاب کنی. اینجا هم بابت سقوط از پول و مول خبری نیست.

برای سقوط از شرافت هم کاری خیلی زیادی نمی خواد انجام بدی تنها سختی اش اولشه که باید همه چیزت را بفروشی، البته از “همه چیزت” مشمول ذمه هستید که برداشت بد کنید. اشتراک آن با سقوط از پشت بام و کوه این است که حتما باید خودت خودت را هل بدی. اگر بگی دیگران هل بدهند بعد ممکن است وسط راه  پشیمان شوی و یا اگر پایت سر بخورد ممکن است به خودت بیایی و خودت را کنترل کنی پس برای تضمین صددرصد باید خودت خودت را هل بدهی. برخلاف دو سقوط فوق الذکر اما این سقوط بی اجر نیست. سوای اجر اخوی که با حضرت عباسه چون مسئله حفظ بیضه اسلام مطرحه؛ اجر این دنیا هم محفوظه. تنها قسمت سخت اش اینه که مدتی باید با سربازان گمنام امام زمان محشور بشی آنوقت خودت دست ات میاد که این بیچاره ها در مقابل توطئه صهیونیسم کافر و منافقین و افراد مسلح چه زجری می کشند. 

خانم الهه هیکس هم مدتها با ایشان سر و کله میزد البته از راه دور که مواظب باشد حقوق بشر را رعایت کنند می دانند ما چه می گویم برای همین الان سریع تر از خود سربازان گمنام متوجه شده که در بین مردم خوزستان اعضای مسلح مجاهدین خلق که توسط اسراییل ساپورت می شوند هستند. برخی می گویند باید ایشان این حرفها را ثابت کند. ایشان حواس شان نیست اولا مگر برادران گمنام مدرک رو کردند که ایشان بکند در ثانی مدارک همه فوق سری است. این گونه سقوط اما اصلا هزینه خاصی ندارد چون شرافت را خیلی مفت می توان فروخت. کلا شرافت مفت فروخته می شود، خاصیت اش این است. اما نگه داری شرافت بسیار سخت است، جز کارهای سخت و زیان آور محسوب می گردد.

” وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا” این آیه شریفه ( این که این حرف خود خداست یا محمد می توانید از سروش بپرسید، از این که بگذریم ) اشاره به همین نکته دارد برای فروختن شرافت کافی است به ریسمان الهی که سرش دست جمهوری اسلامی است چنگ بزنید. منتها خانم هیکس باید توجه داشته باشد ریسمان الهی پوسیده است و آدم عاقل با ریسمان پوسیده ته چاه نمی رود. و تنها در این نوع سقوط است که بابت اش یک چیزی گیر آدم میاد و آن لعن و نفرین مردمان است. 

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate