فراخوان برای سازماندهی القاعده مسیحی

پنجم اسفند در نوشتار «دنیای دیوانه دیوانه پوپولیست ها و فاشیست ها» هشدار دادم که «پس از اشغال افغانستان توسط روسیه، غرب، با ارسال پول و تجهیزات، اولین گروه و گردان طالبان و القاعده را در افغانستان تشکیل داد. شاید غرب به دنبال تشکیل القاعده (مسیحی) در اوکراین باشد.»
امروز هشتم اسفند، بنا به گزارش رادیو فردا، رئیس جمهور اوکراین در همین راستا فراخوان می دهد «…. اوکراین در حال ایجاد یک لژیون «بین‌المللی» خارجی برای داوطلبان دیگر کشورها است که می‌خواهند برای دفاع از اوکراین بجنگند. زلنسکی در بیانیه‌ای خطاب به شهروندان دیگر کشورها گفت که پیوستن به این واحد نظامی «گواه اصلی حمایت شما از کشورمان خواهد بود.»….»
آخر و عاقبت افغانستان را فراموش نکنیم، و آنچه القاعده، و سپس طالبان و داعش بر سر مردم ستمدیده منطقه آوردند را به یاد بیاوریم.
در نوشتار دیگری «ریشه یابی کادرگیری در غرب» (۳ بخش – ۱۳۹۴) به تز «شُک و وحشت» اشاره داشته، و نوشتم که غرب با ایجاد شُک های دور از ذهن (اشغال اوکراین)، و وحشتی که روسیه برای جنگی فرسایشی آماده می شود، استراتژی خود را پیاده کرده، و از مردم ساده اندیش «کادر گیری» می کند.
آنچه زلنسکی می گوید چندان تعجب آور نیست. در هنوز بر همان پاشنه ای می چرخد که استثمارگران از طریق عروسک های خیمه شب بازی خود، استراتژی و برنامه های درازمدت خود را عملیاتی می کنند.
شاد باشید
۸ اسفند ۱۴۰۰
۲۶ فوریه ۲۰۲۲
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate