کیش، مات، در یک حرکت

همه مهره های بازی جمهوری اسلامی که در دادگاه حمید نوری به بازی گرفته بود با یک حکم قاضی، یکجا سوختند و خاکستر شدند، جمهوری اسلامی می رود تا در این حرکت کیش و مات شود. به زبان فوتبالی ها، بازی در دقیقه ۴۶-۴۵ نیمه اول، به نفع مجاهدین چرخید و تک گل قاضی توانست شکل و محتوای بازی را تغییر دهد.
بنا به گزارش بی بی سی فارسی «در آغاز سی و سومین جلسه محاکمه حمید نوری (با نام مستعار عباسی)، ریاست دادگاه اعلام کرد برای استماع شهادت شماری از شاکیان پرونده به آلبانی می‌رود. همزمان شورای ملی مقاومت، شاخه سیاسی مجاهدین خلق اعلام کرد یک خودروی ون باری که وسایل مربوط به تظاهرات این گروه در مقابل دادگاه استکهلم را حمل می‌کرده، روز گذشته به آتش کشیده شده است.
رئیس دادگاه گفت جلسه‌ها دادگاه برای دو هفته (هفته‌های ۴۵ و ۴۶) در دادگاه آلبانی تشکیل خواهد شد. قاضی گفت این تصمیم به این دلیل گرفته شد که استماع شاهدان مستقر در آلبانی برای اداله اثبات جرم ضروری شمرده شده است.
بر این اساس اعلام دادگاه، یک وکیل مدافع حمید نوری، وکلای شاکیان و شاهدان، دادستان و قضات در دادگاه آلبانی حاضر خواهند بود…..»
از اینجا به بعد، بازیکنان تیم نوری بایدهمه مهره های بازی جمهوری اسلامی که در دادگاه حمید نوری به بازی گرفته بود با یک حکم قاضی، یکجا سوختند و خاکستر شدند، جمهوری اسلامی می رود تا با این حرکت کیش و مات شود. به زبان فوتبالی ها، بازی در دقیقه ۴۶-۴۵ نیمه اول، به نفع مجاهدین چرخید و تک گل قاضی توانست شکل و محتوای بازی را تغییر دهد.
بنا به گزارش بی بی سی فارسی «در آغاز سی و سومین جلسه محاکمه حمید نوری (با نام مستعار عباسی)، ریاست دادگاه اعلام کرد برای استماع شهادت شماری از شاکیان پرونده به آلبانی می‌رود. همزمان شورای ملی مقاومت، شاخه سیاسی مجاهدین خلق اعلام کرد یک خودروی ون باری که وسایل مربوط به تظاهرات این گروه در مقابل دادگاه استکهلم را حمل می‌کرده، روز گذشته به آتش کشیده شده است. به فکر استراتژی جدید باشند. البته، فراموش نکنیم که بازی هنوز تمام نشده و سوت نیمه دوم خیلی زود، و بعد از استماع از بند رستگان مجاهد خلق در آلبانی، در استکهلم به صدا در می آید.
باید صبر کرد و دید که می شود از این غوره حلوا ساخت یا نه.
علی ناظر
۴ آبان ۱۴۰۰
۲۶ اکتبر ۲۰۲۱

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate