گزارش یک جنایت در منطقه طاق بستان در کرمانشاه 

کانال کولبران و سوختبران:
گزارش یک جنایت در منطقه طاق بستان در کرمانشاه
تصویر یک جنایتکار حکومتی که دو جوان “آرمان نصیری” و “محمد احمدیانی “ را به رگبار بست.
 بنا به اخبار دقیق‌ و منبع موثق‌، افسر تروریست حکومتی سرگروهبان “ پویا غلامی” کسی است که به قصد کشت دو جوان را در کرمانشاه بصورت عمد و آشکارا اعدام صحرایی کرده است.
 در ادامه گزارش قبلی

که به “ کانال کولبران و سوختبران” رسید، این جنایت در روز پنج‌شنبه دوم(۲) فروردین ۱۴۰۲ در «محله ظفر» پارک شرقی واقع در “ طاق‌بُستان کرمانشاه” زمانیکه دو جوان با اسامی “ آرمان نصیری و محمد احمدیانی” به بهانه “صدای موزیک و رقص و شادی” توسط تروریست‌های حفاظت اطلاعات رژیم مورد تعرض قرار می‌گیرند و در جریان اعتراض لفظی میان « آرمان و محمد» با جنایتکاران قاتل، مزدوران حکومتی درجا آنان را به رگبار می‌بندند و نزدیک بە ۱۰ گلوله به پاهای “ آرمان نصیری” و به دوست وی “ محمد احمدیانی” توسط “ پویا غلامی” سرگروهبان جنایتکار حکومتی و مزدوران همراهش شلیک شده است.

شلیک گلوله با “اسلحه کُلت” و بهنگام بازجویی صحرایی این قاتلان در هر “ ثانیه”  تروریست قاتل هر بار یک گلوله به پاهای آرمان نصیری شلیک می‌کند.
 از مردم در استان کرمانشاه و مخصوصا اهالی طاق‌بُستان انتظار می‌رود تا درس عبرتی به این جنایتکاران و مزدوران حکومتی که شریک این جنایت هولناک علیه این دو جوان هستند، داده و در مقابل این موج از وحشیگری تروریست‌های قاتل رژیم اسلامی و در محکومیت این جنایت به میدان آمده و پاسخ درخوری به عاملان و آمران و مشخصا این قاتل ، شخص پاسدار « پویا غلامی » بدهند و به راحتی از کنار این آدمکشی و جنایت نگذرند.
ما با انتشار این گزارش و عکس و مشخصات این جنایتکار  همگان را مطلع می‌کنیم که این قاتل جنایتکار است و نباید به این راحتی به فراموشی سپرده شود، از همگان می‌خواهیم علیه هرگونه تهدید و ارعاب و فشار اوباشان حکومتی به خانواده این دو جوان از آنان حمایت و در کنارشان بایستید.
این جنایتکار حکومتی احتمالا در کشتار و جنایات بیشتری علیه مردم در منطقه، مخصوصا طاق بستان و کرمانشاه دستش به خون جوانان زیادی آغشته است.
کانال کولبران و سوختبران
چهارشنبه ۸ فروردین ١٤٠٣، ۲۷ مارس ٢٠٢٤
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate