کشتار سیستماتیک علیه کولبران فورا باید پاسخ درخوری از سوی مردم کردستان و جامعه ایران بگیرد 

اطلاعیه کانال کولبران و سوختبران
کشتار سیستماتیک علیه کولبران فورا باید پاسخ درخوری از سوی مردم کردستان و جامعه ایران بگیرد
در یکسال گذشته رژیم قاتل اسلامی بیش از ۷۰۰ نفر را در شهرهای ایران اعدام کرده است. به موازات اعدام صدها انسان در زندانهای رژیم جنایتکاران اسلامی در ایران، حدودا ۵۰۰ کولبر را هم با شلیک گلوله به قتل رسانده یا مجروح نموده است و این جنایات در مناطق سیستان و بلوچستان علیه سوختبران نیز صدها قربانی در برگرفته که با شلیک گلوله کشته و یا مجروح شده‌اند.
 رژیم آدمکشان اسلامی در همین آغازین سال نو با تشدید جنایات و کشتار علیه کولبران و سوختبران تا امروز ۱۰ فروردین بیش از یکصد کولبر و سوختبر را در کردستان و سیستان و بلوچستان به قتل رسانده و یا در اثر شلیک گلوله و سقوط از ارتفاعات مجروح و یا مصدوم شده‌اند.
حکومت جنایت پیشه و آدمکش اسلامی بعد از بایکوت انتخابات کذایی این رژیم و شکست مذبوحانه‌اش از طرف مردم مناطق محروم و در ابعاد سراسری آن، تنها راه برای بقای این اوباش قاتل دست بردن به قتل و کشتار و جنایات متعددی است که در مرزهای کردستان تا بلوچستان از مردم کارگر و زحمتکش شاهد هستیم.
 برای پایان دادن به این وضعیتی که مساله و امر همه انسان‌هایی است که نبضشان با انسانیت می‌تپد و بدون شک خود یا یکی از اعضای خانواده یا بستگانشان قطعا از قربانیان این رژیم وحشی هستند، باید امر دفاع از کولبران و سوختبران را بمثابه دیگر تراژدی‌های موجود برجسته و برای مقابله و در اعتراض به این همه جنایت و کشتار یکصدا و متحدانه به میدان بیاییم و صدای کولبران و سوختبران و قتل‌های خاموش علیه آنان باشیم.
 وظیفه کلیه احزاب و نهادهای سیاسی و حقوق بشری است که در اعتراض و اعمال فشارهای همه جانبه و بین المللی در محکومیت رژیم قاتل کولبران و سوختبران اقدامات جدی و عملی در پیش بگیرند.
 کانال کولبران و سوختبران تا پایان دادن به جنایات این حکومت قاتل به این کارزار جهانی ادامه می‌دهد و با سرنگونی این رژیم جلاد و جنایتکار، عوامل و اوامر و قاتلان همه عزیزانمان را به محاکمه خواهیم کشید.
 کانال کولبران و سوختبران
۱۰ فروردین ۱۴۰۳
 ۲۹ مارس ۲۰۲۴
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate