سروش رحمانی؛ کولبر نوجوان پاوەای دیگر قربانی حکومت کولبرکُش است

سروش رحمانی؛ کولبر نوجوان پاوەای دیگر قربانی حکومت کولبرکُش است

جنایتی دیگر در کارنامه جمهوری اسلامی: یک تراژدی تکاندهنده دیگر روز ۲۷ آبان ۱۴۰۰ کولبر نوجوان، سروش رحمانی اهل روستای “هانی گرمله” از توابع شهر پاوه پس از کشتار قاطرهایش توسط هنگ مرزی به زندگی خودش پایان داد.

خانواده سروش رحمانی زیر فشارهای اقتصادی شدیدی قرار داشته از این رو سروش به دلیل فقر و محرومیت و بدهی مجبور بود بجای تحصیل و بخاطر تامین هزینه های کمرشکن زندگی و پرداخت وام مسکونی که منزلشان در گرو بانک بوده، همچنین تامین هزینه های درمانی و نگهداری از پدرش که مبتلا به سرطان بود به کولبری روی بیاورد و قاتلان تیرخلاص زن با کشتار دسته جمعی چندین راس از اسب و قاطرهایش که آنهم قرض گرفته بود دست به خودکشی زد.

به عمق این فاجعه نگاه کنید و ببینید کشتار سیستماتیک روزانه نه تنها کولبران و سوختبران و حتی به اسب و قاطرهای این کارگران هم هیچ رحمی نمیکنند و این حکومت دزد و اختلاس و کشتار در ادامه جنایات بیشمارش هنوز دارد نفس میکشد.

کانال کولبران و سوختبران ضمن اعلام همدردی و تسلیت با خانواده سروش رحمانی از همه مردم در شهرهای کردستان ، ایران و در خارج کشور دعوت میکند ضمن محکومیت این جنایت و کشتار عامدانه کولبران و سوختبران در حمایت از دادخواهی خانواده‌ها با ما همراه شوید تا جلوی حکومت قاتل کولبران و سوختبران را بگیرم.

مسئولیت جان سروش رحمانی، ژیان علیپور و صدها کولبر و سوختبر با حکومت قاتل اسلامی است و باید مسببین این جنایت و قتل عمد فورا محاکمه و مجازات شوند.

از طرف کانال دادخواهی کولبران و سوختبران

٢٧ آبان ۱۴۰۰/ ۱۸ نوامبر ۲۰۲۱

https://t.me/Mehr22Justice

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate