ژینا امینی(مهسا) نماد آزادی و همبستگی مردم در ایران شد!

اطلاعیه کانال کولبران و سوخت بران
ژینا امینی(مهسا) نماد آزادی و همبستگی مردم در ایران شد!
مردم آزادیخواه و مبارز در کردستان و ایران
مرگ مهسا امینی یک تراژدی و جنایتی هولناک و نابخشودنی است که توسط قاتلان حکومت اسلامی اتفاق افتاد. این جنایتکاران بیش از چهل سال است که جان  و زندگی مهساها را میستانند و از خانواده‌هایشان میگیرید. و اما قتل مهسا نقطه عطف و عروج میلیونها انسان در کردستان و ایران و جهان شد، خیزشی که هرآن در حال انفجار عظیمی بود تا برای پایان دادن به حکومت قاتل هزاران انسان در ایران پایان دهد.
هیچ حکومتی به هر اندازه که قدرت سرکوب و ماشین کشتار سنگینی هم داشته باشد، نمیتواند در مقابل اراده راسخ و اتحاد و این همبستگی بی نظیر میلیونی بایستد.
مهسا(ژینا)ی عزیز رفت!
اما بعد از قتل او توسط حکومت جلادان اسلامی، موجی از اتحاد و همبستگی و انسانیت را از کردستان و ایران تا آنسوی مرزها در ابعاد میلیونی به راه انداخت.
نزدیک به ۱۵۰ شهر در ایران علیه جنایات جمهوری اسلامی، فقر و فلاکت اقتصادی، بی حقوقی و تبعیض و کل حاکمیت منفور اسلامی و قوانین پر از جنایت و ارتجاع اسلامی به خیابان‌ها آمده‌اند و شاهد رویارویی و جنبش عظیم سرنگونی طلبانه مردم ایران علیه حکومت قاتل اسلامی و برای رهایی و آزادی و یک زندگی بهتر هستیم.
حکومت اسلامی قاتل مهسا امینی، صدها کولبری سوخت بر و هزاران انسان دیگر است و در مقابل اعتراض مردم به جنایت و قتل عمد ژینا امینی، با شلیک مستقیم گلوله به معترضان و با سرکوب وحشیانه پاسخ داده است.
در اعتراضات یک هفته گذشته در شهرهای کردستان و ایران نزدیک به ۵۰ نفر با شلیک گلوله مستقیم به قتل رسیده‌اند و آمار مجروحین مشخص نیست. تعداد زیادی دستگیر شده‌اند و خانواده‌ها از سرنوشت دستگیرشدگان شان اطلاع دقیقی ندارند.
مزدوران در شهرهای کردستان و دیگر شهرها در حال شناسایی و خانه به خانه به دنبال تظاهرکنندگان هستند. یک رویارویی نظامی و یک جنگ تمام عیار بین اوباش حکومتی با مردم ایران در جریان است که سرآغاز و نوید بخش یک انقلاب و رهایی مردم ایران از شر این حکومت جنایتکار است.
در طرف مقابل زنان شجاع با حرکاتی سمبلیک و قیچی کردن موهای سرشان و آتش زدن حجاب و روسری ها اعتراض خود را وارد فاز تازه ای کرده و دوش به دوش در کنار مردان با شعارهای رادیکال و انسانی خیابان‌ها را تسخیر و خشم و نفرت خود را علیه جمهوری اسلامی فریاد میزنند.
جنایتکاران حکومت قاتل جمهوری اسلامی کودک ۱۰ ساله تا پیرمرد ۶۰-۷۰ ساله برایش فرقی ندارد و با گلوله مستقیم به مردم شلیک می‌کنند. اما “ خیابان سنگر است “ سنگر مقاومت و مبارزه و مردم تصمیم خود را برای یکسره کردن کار این حکومت گرفته‌اند و تحمل این هیولای آدمکش را ندارند.
ترس و وحشت و خستگی به جان نیروهای حکومت آدمکشان افتاده است. این انقلابی است که می‌رود به سرانجام برسد و دیر یا زود مردم ایران از چنگال هیولای اسلامی برای همیشه خلاص خواهند شد و نفسهای آزادی را خواهند کشید.
کارگران، کولبران، سوخت بران، مادران دادخواه، خانواده جانباختگان، معلمان، پرستاران، رانندگان، دانشجویان، دانش آموزان و مردم آزاده ایران؛ در این روزهای حساس همه با هم و متحدانه در کنار هم باید باشیم و نگذاریم هیچ سناریوی سیاه دیگری این جنبش و این انقلاب نوپا گرفته را به بیراهه بکشند یا به شکست بکشانند و باز یکصد سال دیگر به عقب بازگردیم.
اعتراضات خود را به مراکز حساس رژیم از جمله حوزه‌های علمیه، مراکز بسیج و پادگانها، صدا و سیما در شهرستانها و مراکز استان‌ها ببریم
دست از کار بکشیم و به اعتصابات و اعتراضات سراسری بپیوندیم
تظاهرات و اعتراضات را باید هرچه بیشتر و با حضور گسترده خود پر رنگ تر کنیم
برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی و بازداشت شدگان اعتراضات اخیر وسیعا در مقابل زندان‌ها تجمع و اعتراض کنید و خواهان آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان باشید
با شعار نویسی و ایجاد هسته یا گروه‌های چندنفره مکان و زمان و سازماندهی اعتراضات را با بقیه اطلاع رسانی کنید
از کولبران و سوخت بران و خانواده‌هایشان میخواهیم به صف مبارزه و اعتراضات بپیوندند، آنها بیشترین قربانیان حکومت اسلامی هستند
صفوف نیروهای جنایتکار جمهوری اسلامی کاملا در وحشت و از هم گسیخته شده و تا سرنگونی این رژیم فاصله زیادی نمانده است.
ژینا امروز در قلب میلیونها انسان آزادیخواه در سرتاسر دنیا جای گرفته است و به نماد آزادی و رهایی مردم ایران تبدیل شده است. با سرنگونی جمهوری اسلامی یک رنسانس ضد مذهبی و جامعه‌ای آزاد و برابر، رفاه و خوشبختی برای مردم ایران را به دنبال خواهد داشت.
یاد جانباختگان اعتراضات اخیر در ایران را گرامی میداریم و تا سرنگونی کامل جمهوری اسلامی از مبارزه دست نخواهیم کشید.
کانال کولبران و سوخت بران
٤ مهر ١٤٠١
#مهسا_امینی
#MahsaAmini
#ژینا_امینی
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate