فاجعه انسانی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در شرف وقوع است

اطلاعیه کانال کولبران و سوختبران:
 فاجعه انسانی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در شرف وقوع است.
 یک هفته پس از بارش بارن‌های زیاد و سرپُر شدن و سرریز کردن چند سد در سیستان و بلوچستان ده‌ها هزار نفر از ساکنین روستاها و شهرهای این مناطق با کمبود ابتدایی‌ترین امکانات دارویی، مواد غذایی و گرمایشی و نبود سرپناه آواره و سرگردان مانده‌اند.
یک فاجعه انسانی دیگر جان هزاران انسان را تهدید و تراژدی انسانی دیگری می‌رود که اتفاق بیافتد. رژیم جنایتکاران و اوباشان و مافیای دزد و قاتلان حکومتی مثل همیشه هیچ اقدامی برای حفظ و جان شهروندان بلوچستان نه تنها انجام نداده‌اند، بلکه مانعی برای رسیدن و تلاش‌های جمعی و انسان دوستانه مردم داخل و از خارج هستند.
کانال کولبران و سوختبران ضمن اعلام همدردی و همبستگی نگرانی خود را از تراژدی انسانی در سیستان و بلوچستان عمیقا ابراز می‌دارد.
ما از تمام مردم انسان دوست و شریف در داخل و خارج می‌خواهیم با همبستگی خود هرچه در تلاش و توان دارند برای یاری رساندن به مردم بلوچستان به کار بگیرند. نباید مردم محروم و ستمدیده سیستان و بلوچستان را تنها گذاشت. نباید یک لحظه درنگ کرد و منتظر حکومت جنایتکاران اسلامی شد و نظاره‌گر مرگ و نابودی هزاران انسان در این مناطق باشیم.
ما همه ارگان‌ها و نهادهای مدنی و اجتماعی و فعالان آزادیخواه در سراسر کشور را فرا می‌خوانیم برای جلوگیری از وقوع یک فاجعه انسانی به یاری سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان بشتابند.
کانال کولبران و سوختبران
 ۱۴ اسفند ١٤٠٢
«ویدوی فوق تصویری کوچک از تراژدی سیل در سیستان و بلوچستان است».
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate