حکومت اوباشان و قاتلان اسلامی بازهم جنایت کردند!!

حکومت اوباشان و قاتلان اسلامی بازهم جنایت کردند!!
قاتلان دو برادر کولبر صالح و محمد رشیدزاده فورا باید محاکمه و مجازات شوند. جنایتکاران و هفت تیرکشان قاتل جمهوری اسلامی «محمد رشیدزاده» کولبر جوان اهل روستای «قلعه رەش» در سردشت را پارسال و امروز سەشنبە ۹شهریور برادرش «صالح رشیدزاده» با شلیک گلوله به قتل رسانده است. این کولبران تنها فرزندان خانواده بودند و جمهوری اسلامی بازتاب عمد این کولبران جنایت دیگری به کارنامه قتل و کشتار و جنایاتش اضافه کرد.
کانال کولبران و سوختبران ضمن تسلیت و اعلام همدردی با خانواده صالح رشیدزاده، از همه مردم در روستاهای قەلەرەشی، بیران، درمان آباد، روستاهای اطراف و مردم سردشت را فرامیخواند علیه این جنایت و جنایات متعدد حکومت قاتل کولبران سکوت نکنند.
سکوت بس است:
همه مردم سردشت باید در اعتراض به این جنایت و کشتار عادمادنه کولبران در خیابان‌های سردشت تجمع اعتراضی برگزار و صدای دادخواهی خانواده کولبران و همه جانباختگان و قربانیان حکومت تروریست اسلامی باشند.
اعتراضات خود را به جلوی فرمانداری و کلانتری مرکز شهر ببرند و خواهان دستگیری و محاکمه قاتلان صالح، آراس گرویسی و صدها کولبری که به قتل رسیده و یا معلول شده‌اند باشید. از دادخواهی همه خانواده و مخصوصا کولبران حمایت کیند تا به این توحش و کشتار سازماندهی شده حکومتی علیه این کارگران مرزی پایان دهیم.
کانال کولبران و سوختبران
سەشنبە ٩شهریور، ۳۱ آگوست

Print Friendly, PDF & Email

Google Translate