علیه کشتار کولبران به میدان بیائید

هەژار علی پور: علیه کشتار کولبران به میدان بیائید.
همین الان باخبر شدم تروریستهای قاتل هنگ مرزی بیطوش در ارتفاعات دۆلان(بێتوش)- منطقه آلان سردشت یک کولبر با هویت “سلیمان ابراهیم زاده- رەشە هەرمي” را با شلیک گلوله مستقیم به قتل رساندند.
قاتلان هنگ مرزی روستای بیتوش که در کشتار و شلیک عمد به کولبران تا امروز صدها کولبر را در این منطقه به قتل رسانده و یا معلول کرده‌اند در کمال وقاحت و گستاخی به مردم روستای بیتوش خبر می‌دهند «ما یک کولبر را کشتەایم، بروید جنازه‌اش را از کوه پائین بیاورید» و با این اقدام جان سلیمان را میگیرند و خانواده دیگری را داغدار میکنند.
در چند روز گذشته تروریستهای جمهوری اسلامی شمار زیادی از کولبران را در مناطق مرزی پاوه، بانه، مرز نوسود و سردشت هدف عامدانه گلوله به قصد کشت قرار دادند.
هیولای اسلامی حاکم و اوباش قاتلش دستانشان آغشته به خون هزاران کولبر و سوختبر در کردستان و مناطق سیستان و بلوچستان است.
این جنایات و ترور کولبران نباید با سکوت همراه باشد و به راحتی از آن گذشت. هر روز سیستماتیک وار شاهد به خون کشیدن کارگران مرزی با دستور مستقیم مقامات تروریست، قاتل و جنایتکار حکومت اسلامی هستیم.
اگر مردم به این شکل سکوت پیشه کنند دیری نخواهد پائید که کردستان و سیستان و بلوچستان را قاتلان حکومتی به قتلگاه کولبران و سوختبران تبدیل خواهند کرد.
مردم سردشت باید در اعتراض به قتل و کشتار و جنایات حکومت کثیف اسلامی به خیابان بیایند و خواهان محاکمه قاتل و قاتلان این کولبر و کولبرانی باشند که در مرزهای سردشت توسط جانیان حکومتی به شکل وحشیانەای به قتل رسیده‌اند.
هەژار علی پور- دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate