علیه حکومت اعدام برخیزیم!! 

 علیه حکومت اعدام برخیزیم!!
ما ضمن محکوم کردن حکم اعدام علیه توماج صالحی و دیگر احکام اعدام در ایران همگان را فرا می‌خوانیم در داخل و خارج یکبار دیگر علیه قوانین آدمکشی و جنایتکارانه رژیم اسلامی متحد و یکصدا به میدان بیائید.
در هرکجا که هستیم همگام با جنبش علیه اعدام و همه با هم علیه ماشین کشتار و آدمکشی جمهوری اسلامی و تا پایان دادن به احکام اعدام در ایران دست به اعتراض و مبارزات خود را گسترده‌تر و متحدانه‌تر به پیش‌ خواهیم برد.
کانال کولبران و سوختبران از همه اقشار جامعه در داخل، خانواده‌های کارگران و دادخواهان را و همچنین دانشجویان، اساتید دانشگاهی و طیف‌های مختلف جامعه را فرا می‌خواند که در اعتراض به سرکوب زنان و احکام اعدام درکنار هم متحدانه به میدان بیانید و خواهان آزادی توماج صالحی و سایر زندانیان سیاسی-عقیدتی و کارگران و معلمان زندانی شوند.
در خارج همه احزاب و سازمان‌ها و نهادهای حقوق بشری را فرا می‌خوانیم که بدون معطلی و در ابعاد گسترده خیابان‌ها و میادین شهرها در خارج کشور را یکصدا به جنبش اعتراضی علیه حکومت اعدامی تبدیل کنند.
تنها با اتحاد و همبستگی و فشار بر سازمان‌های بین‌المللی- حقوق بشری و دولت‌هاست که می‌توان حکومت قاتل اسلامی را عقب راند و زیر فشار قرار دهیم.
نه به اعدام توماج صالحی!!
نه به احکام اعدام در ایران!!
 توماج صالحی و کلیه زندانیان سیاسی فورا و بدون هیچ قید و شرطی‌ باید آزاد گردند.
کانال کولبران و سوختبران
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۵ آوریل ۲۰۲۴
Print Friendly, PDF & Email

Google Translate